Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Wibracje na karoserji...
Autor Wiadomość
Arapaho 
Forumowicz


Auto: L200 '06 Intense Sport 182KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Paź 2010
Posty: 91
Skąd: Warszawa
Wysłany: 25-02-2013, 20:50   Wibracje na karoserji...

Witam,

Coś ostatnio niemam szczęścia z Elką.

Parę dni temu miałem wymieniony przegub wewnętrzny, łożysko z piastą i oba sworznie. Przegub tyrkotał już na prostej, a reszta wyszła w trakcie wymiany.

Niestety po wymianie, przy włączonym napędzie 4x4, w granicach 2 tys obrotów oraz prędkości ok. 70 km/h na 3 i 4 biegu wyczuwalne są dość mocno wibracje na całej karoseri i lekko trzepie kierownicą. Przy napędzie na tył, są wyczuwalne, ale bardzo mało i praktycznie nie przeszkadzają.

W pierwszej kolejności pojechałem pozamieniać i powyważać wszystkie opony - nic to nie dało.

Przegub wymieniony na gwarancji na inny - też nic.

Czy może to być kwestia wadliwej piasty? Czy magicznie półóś straciła swoje wyważenie?

Proszę o wszelkie możliwe sugestie.
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 26-02-2013, 08:23   

Może być wina zacisku hamulcowego, wadliwej piasty, krzyżaka., podpory wału korbowego, luzu na czopie wchodzącym do reduktora tylnego wału.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Arapaho 
Forumowicz


Auto: L200 '06 Intense Sport 182KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Paź 2010
Posty: 91
Skąd: Warszawa
Wysłany: 26-02-2013, 16:46   

Czyli biorąc pod uwagę, że wibracje pojawiły się bezpośrednio po wymianie piasty/łożyska, może to być jego winą bądź coś zostało skopane przy montażu zacisków.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.