Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Dahowe E39A
Autor Wiadomość
m6riano 
Mitsumaniak
Użytkownik zbanowany


Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 7356
Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
Wysłany: 19-09-2012, 21:27   

fele to borbety?15?16? Czy aj widze tam halogeny co to rzadko je widać..;-)
_________________
Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 
 
Wszyc 
Mitsumaniak


Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 4156
Skąd: Gdynia
Wysłany: 19-09-2012, 21:54   

Nie zmieniaj mi tylko kierunków na białe !!! :D pomarańcz górą ! :P hehe nie no zrobisz jak chcesz :P

i pokrywę zaworów na czerwono będzie + 30 do lansu i + 50 do splendoru :P
_________________
Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97

By mjsystem;

papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala

mjsystem: Czyli dookoła rdza. :mrgreen:
 
 
xcracing 
Mitsumaniak
Fan starszych Mitsu


Auto: Mazda 6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 16 Wrz 2006
Posty: 417
Skąd: Wrocław
Wysłany: 19-09-2012, 22:47   

Na alledrogo widziałem gdzieś ostatnio tą zaślepkę na pokrywę zaworów co Ci jej brakuje :D
_________________
Galant E32A 1800 '92 - był
Galant EA5W 2500 V6 '97 - był
Galant E39A 2000 Dynamic4 '88 - był :(
Mazda 6 - jest
==HISTORIA MOJEGO BIAŁEGO E39A==

==FOTKI MOICH BYŁYCH GALANTÓW==
 
 
dahu 
Forumowicz


Auto: E39A <3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Wrz 2011
Posty: 98
Skąd: Pohulanka
Wysłany: 21-09-2012, 18:11   

m6riano napisał/a:
fele to borbety?15?16? Czy aj widze tam halogeny co to rzadko je widać..;-)


To aluett 15 :P Wiem i dlatego cieszę się że mi się trafił kompletny :D

xcracing napisał/a:
Na alledrogo widziałem gdzieś ostatnio tą zaślepkę na pokrywę zaworów co Ci jej brakuje


Mam tą pokrywę tylko jej nie zakładam bo są pourywane mocowania w pokrywie zaworów ( 1 chyba jest tylko dobre ) co powinno być widać na zdjęciach silnika po przybliżeniu. :wink:

Co do robót przy galancie to jak na razie został wywalony bak w celu pozbycia się rudej i konserwacji ale chyba z rury od wlewu nic nie będzie jak zaczniemy ją czyścić ... oraz została wyjęta osłona filtra powietrza w tym samym celu co bak.
 
 
Drzemacz 
Forumowicz


Auto: Galant E3* 2.0 16v 4g63 6Bolt
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Gru 2010
Posty: 183
Skąd: Szczecin
Wysłany: 16-10-2012, 18:15   

Jak tam idą prace nad reanimacją (konserwacją) E trójeczki??
bo już dłuższy czas nic nie opisywałeś :wink:
_________________
GALANT E3*
 
 
dahu 
Forumowicz


Auto: E39A <3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Wrz 2011
Posty: 98
Skąd: Pohulanka
Wysłany: 16-10-2012, 21:41   

Ogólnie małymi kroczkami prace posuwają się do przodu , jak na razie staram się doprowadzić układ hamulcowy do ładu no i udało mi się dorwać za grosze drugie serducho http://imageshack.us/a/img24/4415/dsc00234td.jpg (w przyszłości któreś serducho dostanie bebechy do turbinki :D ) co ciekawe było ono na miejscowym szrocie a właściciel sam nie wiedział jak bardzo wartościowy jest ten silnik :D . Ogólnie większa cześć prac zostanie wykonana jak uda mi się zestawić podnośnik 2kolumnowy do kupy , bo bardzo ułatwi mi on życie i pozwoli trochę bardziej manewrować samochodem :D
 
 
dahu 
Forumowicz


Auto: E39A <3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Wrz 2011
Posty: 98
Skąd: Pohulanka
Wysłany: 01-12-2012, 23:23   

Ehh , odkopie trochę temat . Z prac został pomalowany bak , zdjęte i wyczyszczone zaciski czekają na zestaw naprawczy i teoretycznie zwolniło mi się miejsce do prac przy samochodzie więc może prace ruszą , A z ciekawostek z 2 tyg temu zacząłem kurs B i mam nadzieje że dam radę zapisać się przynajmniej na teorię przed 19 stycznia :D
 
 
dahu 
Forumowicz


Auto: E39A <3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Wrz 2011
Posty: 98
Skąd: Pohulanka
Wysłany: 29-01-2013, 22:16   

Niestety nie udało mi się zapisać na samą teorię przed zmianą ... trudno się mówi będzie ciężej (a może niekoniecznie ? ) a co do miśka ... biedak stoi i czeka na mój wolny czas :( a wracając do miśka to co sądzicie o układzie dolotowym Cyclone Turbo ?(W przyszłości misiek dostanie i turbinkę) Widziałem za oceanem VR4 z tymi przepustnicami właśnie więc zaciekawiło mnie to trochę , ciężko takową zdobyć i czy warto ? Chciałbym posłuchać waszego zdania na ten temat.
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 30-01-2013, 09:46   

Cyclone to fajna opcja bo poprawia pracę silnika, problem z jej wysterowaniem podciśnieniami jest rozwiązany, tylko trzeba pamiętac o polerowaniu wewnątrz żeby uzyskac jakieś sensowne parametry.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
dahu 
Forumowicz


Auto: E39A <3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Wrz 2011
Posty: 98
Skąd: Pohulanka
Wysłany: 26-02-2013, 01:22   

Polerowaniu ? co masz przez to na myśli ?
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 26-02-2013, 08:03   

Cyclone to kolektor, a nie przepustnica z tego co wiem.
Tak czy inaczej, z tego co czytałem do większych mocy nie ma sensu, tj.300, 400 i w górę.
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 26-02-2013, 08:42   

dahu polerka kanałów w kolektorze.
Jest to opisane w necie, poszukaj. Kiedyś wrzucałem to do nas na Forum.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.