Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA3A/W 2.4] problem z ciśnieniem paliwa
Autor Wiadomość
waluś 
Nowy Forumowicz

Auto: galant 2.4 gdi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lut 2013
Posty: 7
Skąd: Słupsk
Wysłany: 28-02-2013, 21:51   [EA3A/W 2.4] problem z ciśnieniem paliwa

Witam Wszystkich Mitsumaniaków.Posiadam galanta 2.4 gdi z 99r.Problem polega w cisnieniu paliwa non stop błąd 56 dodam że wszystko co możliwe zostało w tym aucie wymienione począwszy od pompki w zborniku. bardzo prosze o porady z góry dziękuje i pozdrawiam
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23637
Skąd: KSSE
Wysłany: 28-02-2013, 22:04   

waluś napisał/a:
Problem polega w cisnieniu paliwa non stop błąd 56 dodam że wszystko co możliwe zostało w tym aucie wymienione począwszy od pompki w zborniku.
A wykładzine podłogową wymieniano :?: :P

Sprawdzano pompe wysokiego ciśnienia, drożnośc układu paliwowego wysokiego ciśnienia, czujnik ciśnienia wraz z wiązką :?:
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
waluś 
Nowy Forumowicz

Auto: galant 2.4 gdi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lut 2013
Posty: 7
Skąd: Słupsk
Wysłany: 28-02-2013, 22:12   

dokładnie to wszystko co piszesz
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23637
Skąd: KSSE
Wysłany: 28-02-2013, 22:20   

W takim razie jeżeli powyższe sprawdzono i okazuje się, że jest OK to chyba pozostał jeszcze filtr paliwa, jakość paliwa i ECU
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
waluś 
Nowy Forumowicz

Auto: galant 2.4 gdi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lut 2013
Posty: 7
Skąd: Słupsk
Wysłany: 01-03-2013, 06:54   

ECU wymienione łącznie z immo filtr paliwa również zbiornik wyczyszczony paliwo zatankowane 98pb no i bez zmian
 
 
radek79 
Mitsumaniak

Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 7453
Skąd: CHEŁM
Wysłany: 01-03-2013, 09:04   

za ciśnienie na pompie wc odpowiada regulator ciśnienia , trzeba go wyjąć i sprawdzić czy pracuje , pod czujnikiem też jest chyba oring już dobrze nie pamiętam może pękł i blokuje tłoczek , i napisz jeszcze jakie masz ciśnienie paliwa n pompie wc
_________________
moje http://forum.mitsumaniaki...1458294#1458294
 
 
 
waluś 
Nowy Forumowicz

Auto: galant 2.4 gdi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lut 2013
Posty: 7
Skąd: Słupsk
Wysłany: 01-03-2013, 15:33   

wymieniłem cały zestaw regulator pompę wc i napęd oczywiscie nic nie pomogło ciśnienie na wolnych obrotach bardzo mocno skacze na mierniku pokazuje 3.2v 2.69v 1.76v aż zgaśnie silnik natomiast w czasie dodawania gazu rownież spada do praktycznie zera
 
 
radek79 
Mitsumaniak

Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 7453
Skąd: CHEŁM
Wysłany: 01-03-2013, 16:08   

regulator ciśnienia da się ustawić ręcznie
_________________
moje http://forum.mitsumaniaki...1458294#1458294
 
 
 
waluś 
Nowy Forumowicz

Auto: galant 2.4 gdi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lut 2013
Posty: 7
Skąd: Słupsk
Wysłany: 01-03-2013, 16:26   

robiłem te próby ustawiania regulatora ręcznie i teraz jest tak by na wolnych obrotach wrócił do 3.2v to śruba jest maksymalnie wykręcona
 
 
radek79 
Mitsumaniak

Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 7453
Skąd: CHEŁM
Wysłany: 01-03-2013, 22:13   

tgdzieś w układzie paliwowym musi być nie szczelność lub niedrożność , zmierz ciśnienie przed pompą wc powinno wyjść pond 3 bary może filtr paliwa źle założony i ciągnie powietrze lub pompa wc jest nie sprawna
_________________
moje http://forum.mitsumaniaki...1458294#1458294
 
 
 
waluś 
Nowy Forumowicz

Auto: galant 2.4 gdi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lut 2013
Posty: 7
Skąd: Słupsk
Wysłany: 02-03-2013, 07:24   

wymieniłem już dwie pompy wc i dalej to samo ciśnienie z pompy ze zboirnika bije 4 bary i stoi bykiem cały czas bez względu na na to czy na wolnych obrotach czy na wyzszych
 
 
bart24ek 
Nowy Forumowicz

Auto: galant 2,4 gdi avance
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Mar 2016
Posty: 3
Skąd: chełm
  Wysłany: 25-03-2016, 22:00   SUPER PROBLEM Z 2,4 GDI

Witam wszystkich użytkowników forum , jestem "świeży" tutaj .
Chciałbym uzyskać parę porad na temat mojej żony galnta 2,4 106 kw 2001 gdi avance , marzyła o takim i ma ..... lecz mam problem . mieszkam w małym mieście i nie ma u mnie żadnego mechanika do Japończyków tylko wszystko wiedzący i ostro kasujący $$$$$ dlatego zawsze sam serwisuje wszystkie swoje auta a to jest mój pierwszy Japończyk i lekka obawa , że coś spartole , więc przychodzę do Was po PORADĘ;) .

Odnośnie auta mam problem tego typu żona wróciła wczoraj do domu normalnie nic się nie działo lecz dzisiaj po odpaleniu i przejażdżki do sklepu po świąteczne zakupy stało się coś dziwnego tzn. auto nie wkręca się na obroty wyżej jak 3900 rpm a czasem nawet niżej dławi się itp. Znalazłem różne opinie na wujku "GOOGLE" opinie są różnorakie min. pompa wysokiego ciśnienia ale to w carismie dokładny opis znalazłem na tutejszym forum co i jak . Filtry wymieniane na czas dokładnie 6400 km temu jestem pierwszym właścicielem w PL oraz drugim w europie wiec jestem świadomy przebiegu oraz wcześniejszego serwisu ( 99% robię sam ) .
Jestem świadomy że ten silnik jest czasem nie lubiany przez niektórych ale wygląd avance rekompensuje wady cen Pb a LPG :)
Po podpięciu kompa wyskakują mi dwa błędy tj P1200 - injector drive oraz P0190 fuel rail pressure sensor circuit ( wiadomo wraz z kontrolką Check engine) . Owe błędy zostały wykasowane prze zemnie lecz nic to nie dało dalej tak samo brak wkręcania się na wyższe obroty . Paliwo spuściłem ze zbiornika paliwa z obawą że jakieś chrzczone i zalałem 98 orlen wiec jestem pewien że to nie paliwo .

Prosiłbym o rade od czego zacząć by nie pakować się w zbędne koszta. A żona jest zakochana w tym aucie które teraz stoi w garażu .

Szczerze Dziękuję za porady z góry i Pozdrawiam


PS wyczytałem na poprzednim temacie na temat mostkowania i czytanie błędów za pomocą mrugania lecz jak czytałem w temacie o tym jest napisane że to do Galantów do 2001 r. a ja ma z 17.07 2001 więc nie wiem co robić ?????????
Ostatnio zmieniony przez bart24ek 25-03-2016, 22:41, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23637
Skąd: KSSE
Wysłany: 25-03-2016, 22:28   

Odczytać jakie jest cisnienie paliwa na pompie wysokiego ciśnienia, bład wskazuje na problemy z tym układem
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
bart24ek 
Nowy Forumowicz

Auto: galant 2,4 gdi avance
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Mar 2016
Posty: 3
Skąd: chełm
Wysłany: 25-03-2016, 22:34   

tak rozumiem co znaczy ten błąd znam dobrze angielski 5 lat w UK ;) lecz czy Moglibyście mi przytoczyć jak to zrobić łatwo i przyjemnie ?
Dziękuje i Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez bart24ek 25-03-2016, 22:48, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23637
Skąd: KSSE
Wysłany: 25-03-2016, 22:47   

Urządzenie którym odczytałeś kod błedu powinno mieć opcje odczytu LIVE data podczas pracy silnika, jak nie ma to zaopatrz się w EVOSCAN
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.