Problem z alarmem, immobilizerem - Lancer CYxA |
Autor |
Wiadomość |
piomic
Forumowicz

Auto: Lancer 1,8 Intense 2008
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 13 Sie 2008 Posty: 737 Skąd: wiesz, że ja to ja?
|
Wysłany: 22-03-2010, 07:41
|
|
|
Mam dwa Miśki z tego samego salonu, w obu dokładany alarm i do obu dali takie małe kilkustronicowe instrukcje obsługi z szyframi do ustawień. Ale żeden nie jest Gemini.
Szukałeś na necie? Kiedyś znalazłem skany do któregoś alarmu chyba na elektrodzie. |
|
|
|
 |
racer1972
Mitsumaniak trochę w opozycji...

Auto: Lancer 1.8 SB
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Sty 2010 Posty: 645 Skąd: Beuthen
|
Wysłany: 22-03-2010, 23:57
|
|
|
Eh... przecież napisałem,że mam instrukcję tylko psu ona na budę skoro nie mam oryginalnego pilota i alarm sterowany jest z kluczyka! |
|
|
|
 |
stachus
Nowy Forumowicz
Auto: fiat
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Kwi 2010 Posty: 3 Skąd: Jastrzębie Zdrój
|
Wysłany: 21-09-2011, 16:50 Problem z rozbrojeniem alarmu z pilota
|
|
|
Witam Mam problem nie moge otworzyć auta (lancer gts 2008) z pilota i tym samym rozbroić alarmu. Może ktoś wie jak rozbroić alarm ewentualnie go odłączyć. Baterie w pilocie wymieniłem nie pomogło. Z góry dzieki z pomoc |
|
|
|
 |
simij
Mitsumaniak

Auto: Lancer Sportback 1.8 2010
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lut 2012 Posty: 65 Skąd: Kraków / Jaworzno
|
Wysłany: 29-02-2012, 21:36
|
|
|
Też mam alarm Gemini i ciche uzbrajanie i chętnie włączyłbym dźwięk. Nie wiem czy udać się do ASO czy mogę to jakoś sam skonfigurować? Inną opcją, którą chciałbym aktywować to autoblokada zamków po powiedzmy 60sek. od wyjścia z samochodu. Obecnie nie mam autoblokady... |
_________________ To wódka? - słabym głosem zapytała Małgorzata.
- Na litość boską, królowo - zachrypiał - czy ośmieliłbym się nalać damie wódki? To czysty spirytus.
 |
|
|
|
 |
tokyo
Forumowicz
Auto: evo 126p :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy Dołączył: 11 Kwi 2010 Posty: 1224 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 01-03-2012, 00:45
|
|
|
Witam
Gemini mozna programowac w dowolny sposob, potrzebny jest klucz, ktory jest wydawany wraz z samochodem.
Jutro opisze jak to zrobic.
Pozdrawiam
[ Dodano: 06-03-2012, 10:05 ]
Witam
Informacja dla alarmu Gemini933:
Funkcje
1.uzbrojenie/rozbrojenie z wyl sygnalizacji optycznej (fabrycznie wyl) liczba migniec led 1
2.uzbrojenie/rozbrojenie z wyl sygnalizacji dźwiekowej ( fabrycznie wyl) liczba migniec led 2
3. samoczynne uzbrajanie systemu ( fabrycznie wyl) liczba miniec led 3
Pozostale funkcje nie sa wam potrzebne
Kiedy alarm jest rozbrojony, przelacz stacyjke na ON i włóż klucz elektroniczny do gniazda.
Dwa sygnaly akustyczne (tj wysoki i niski dźwiek) oraz dwa blyski kierunkow sygnalizuja ze jestesmy w programowaniu.
Liczba blyskow diody sygnalizuje ktora funkcje bedziesz programowal.
Funkcje wyl realizujemy poprzez wyl i zal stacyjki co zostanie potwierdzone niskim tonem, a dioda mignie na ktorej funkcji jestesmy
Funkcje uaktywniamy poprzez wlozenie klucze do gniazda co potwierdzi wysoki ton a dioda mignie nr funkcji.
Realizacja zamykania i otwierania drzwi nie jest realizowana przez ten alarm.
Mozna to zrobic w inny sposob poprzez programowanie sterownika lanca outlandera i asx-a
Pozdrawiam |
_________________ FB: Tokyo Dawid Mitlas
IG: tokyo.dawid
Nic nie jest wieczne moje evo 126p rowniez . |
|
|
|
 |
ko5a
Forumowicz

Auto: LANCER 1.8 + podtlenek gazotu
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 85 Skąd: Piastów
|
Wysłany: 06-03-2012, 23:19 omg it's work
|
|
|
dzięki wielkie tokyo mój lancelot wreszcie przestał piszczeć dzięki Twojej instrukcji, nie było to łatwe i już myślałem że coś spiep%#%m bo alarm przestał się uzbrajać.. nie jest to proste i w sumie dość po omacku wyłączyłem to piszczenie podczas uzbrajania i przywróciłem do stanu użytkowania, ale chyba drugi raz by mi się nie udało.
Szkoda że nie nagrałem filmiku.. wtedy można by było sprawdzić co ja tak na prawdę zrobiłem |
_________________
 |
|
|
|
 |
Bardowy
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Lancer X
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Gru 2011 Posty: 7 Skąd: CIESZYN
|
Wysłany: 02-03-2013, 11:24 Problem z alarmem, immobilizerem - Lancer CYxA
|
|
|
Witam serdecznie, ostatnio zaczął sie problem z moim miśkiem 2009r 1.8 pojemność.
Co próbowałem włączyc alarm to auto wydawało 4 krotkie dzwieki (jak przy włączaniu alarmu z otwartymi drzwiami). Chodziłem wiec dookoła, domykałem drzwi ale to nic nie dawało. Po kilku szybkich przyciśnieciach wkońu "zaskoczył"
Nastepnego dnia troche zdenerwowany przyjechałem do domu a tu znów to samo. Auto w sumie sie zamykało tylko za chwile włączał sie alarm... Wiec odpaliłem go, zgasiłem, spróbowałem i... dupa. i tak ze 4 razy, wkońcu zaskoczył.
Wieczór musiałem przestawic auto, bez problemu sie zamknał.
Rano miałem jechac do pracy, wsiadam do auta, odpalam a tu nic, rozrusznik kreci, ale auto nie odpala - jakby miał odciety dopływ paliwa, lub nie wiem co... Uznałem pierw ze moze akumulator - mroz byl w nocy wiec akumulator wymieniłem i dalej to samo. Rozrusznik kreci ale nic wiecej... W dodatku samochód czasami wydaje rozne dziwne dzwieki z glosnika w srodku.
Nie mam jak auta dopchac do mechanika - wjazd bardzo pod górke przed domem.
Czytałem w instrukcji Alarmu (alarm Can+ wygląda na seryjny - ksiazeczka z mitsubishi)
Da sie tam wyłączy awaryjnie alarm, tylko jest napisane ze trzeba wprowadzic kod uzywajac przycisku PA
Gdzie jest ten edit przycisk PA ?????
Dziekuje z gory za szybka odpowiedz! |
Ostatnio zmieniony przez tyku 20-09-2015, 11:10, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
QaDo
Forumowicz
Auto: Lancer Sedan
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Mar 2012 Posty: 79 Skąd: K-zy
|
Wysłany: 02-03-2013, 11:38
|
|
|
Witam, dziwne dzwięki z głośnika.. raczej nic dobrego, dla pewności sprawdz napięcie akumulatora.
PA - haha kocham polskie tłumaczenia, chodzi o Przycisk Autoryzacji )
A żeby było jasne może chodzić o przycisk ukryty do odcinki, to już tylko Ty wiesz gdzie on jest, a jeśli go nie ma to zastępuje go chyba normalny pilot. Ogólnie zawsze możesz zwrócić się do producenta alarmu
Wg mnie najlepiej zsynchronizować sobie od nowa immo, wsiadasz do środka samochodu, zamykasz się dłużej przytrzymując guzik na pilocie niż zawsze, otwierasz i dłuższe przytrzymanie ponownie, otwierasz i spróbuj odpalić.
Uzbrojenie alarmu z zablokowanym wejściem czujników
Po zakończeniu jazdy i wyłączeniu zapłonu nacisnąć PA (Patrz tabela) i uzbroić alarm.
Ilość naciśnięć PA Opis funkcji Dodatkowa sygnalizacja
po uzbrojeniu
1 x PA zablokowanie działania wejścia
czujników dodatkowych
1 x pik
2 x PA zablokowanie działania wejścia
czujników prealarmu
2 x pik
3 x PA Zablokowanie działania wejść
czujników dodatkowych i prealarmu
3 x pik
Procedura pozwala rozbroić alarm bez uŜycia pilota za pomocą PA i PIN CODE uŜytkownika
FABRYCZNY PIN CODE: 2,2,2,2
Awaryjne rozbrojenie, postępowanie dla PIN CODE 8175:
Wejść do pojazdu (otworzenie drzwi wywołuje alarm), dioda LED zapala się na stałe.
Załączyć zapłon.
Następnie naleŜy wprowadzić PIN CODE:
I cyfra 8 nacisnąć 8 x PA poczekać (ok. 1 sek.) na 1 x sygnał buzera
wewnątrz centralki (zatwierdzenie cyfry), w
tym czasie syrena milknie na chwilę
II cyfra 1 nacisnąć 1 x PA poczekać (ok. 1 sek.) na 1 x sygnał buzera
wewnątrz centralki (zatwierdzenie cyfry), w
tym czasie syrena milknie na chwilę
III cyfra 7 nacisnąć 7 x PA poczekać (ok. 1 sek.) na 1 x sygnał buzera
wewnątrz centralki (zatwierdzenie cyfry), w
tym czasie syrena milknie na chwilę
IV cyfra 5 nacisnąć 5 x PA poczekać (ok. 1 sek.) na 1 x sygnał buzera
wewnątrz centralki (zatwierdzenie cyfry), w
tym czasie syrena milknie na chwilę
EFEKT: - JeŜeli PIN CODE jest prawidłowy system potwierdzi poprawność autoryzacji
3 krótkimi sygnałami buzera, dioda LED gaśnie.
- System rozbraja się.
Błędnie wprowadzony PIN sygnalizowany jest 2 sek. sygnałem buzera i procedurę
wprowadzania PIN CODE naleŜy powtórzyć od początku (od wprowadzenia „I cyfry”).
UWAGA! Awaryjne rozbrojenie PIN CODE nie wyłącza funkcji blokady odjazdu! |
_________________ Zdecydowanie najszybszy Lancer w mieście.
V-max 240 Km/h |
|
|
|
 |
Bardowy
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Lancer X
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Gru 2011 Posty: 7 Skąd: CIESZYN
|
Wysłany: 02-03-2013, 11:54
|
|
|
Wiem ze to moze zabrzmi głupio, ale dalej nie wiem co to przycisk autoryzacji - to przycisk otwierania samochodu ?
Czy to jakis przycisk schowany gdzies w głebi ?
Próbowałem zsynhronizowac jeszcze raz, ale nic to nie dało.
Mam nadziej ze po podpieciu samochodu pod komputer uda sie ten błąd wyeliminowac? Dzwoniłem juz do mechanika powiedział ze przyjedzie z komputeram, zrobi cos? Bo zeby wypchnac auto z mojego podjazdu to by trzeba 10 osób... |
|
|
|
 |
QaDo
Forumowicz
Auto: Lancer Sedan
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Mar 2012 Posty: 79 Skąd: K-zy
|
Wysłany: 02-03-2013, 14:06
|
|
|
Z komputerami nic nie zrobi, chyba że to jakiś alarm produkcji mitsubishi i będzie miał muta w co wątpie I jak mówiłem to zazwyczaj guzik w kabinie, ale skoro o nim nie wiesz to go tam nie masz i rozwiązanie jest inne w takiej sytuacji wg mnie wszystko powinno odbywać się po pilocie otwierania samochodu, próbowałem w moim i wydaje rozne pikniecia przy przytrzymywaniu guzika zamkniecia / otwarcia z kilkukrotnymi nacisnieciami lub dluzszym przytrzymaniem. Na desce coś się świeci ? |
_________________ Zdecydowanie najszybszy Lancer w mieście.
V-max 240 Km/h |
|
|
|
 |
RYBOSTWOR
Nowy Forumowicz
Auto: lancer CY0 INVITE 1.8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 01 Mar 2011 Posty: 29 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 03-03-2013, 18:22
|
|
|
No więc tak, jak zapniesz pasy przy otwartych drzwiach i jak jest cicho to po przekręceniu stacyjki w pozycję zapłon powinieneś słyszeć pyknięcie przekaźnika i pracę pompy paliwa-jeżeli to słyszysz, to nie jest problem odcięcia paliwa. A awaryjne wyłączenie alarmu robi się tak jak napisał QaDo. A przycisk PA mam zintegrowany z diodą sygnalizującą stan pracy alarmu.
Pytanie z innej beczki: Jak po awaryjnym wyłączeniu alarmu włączyć go z powrotem? |
_________________ Nic na siłę, tylko młotkiem! |
|
|
|
 |
Bardowy
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Lancer X
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Gru 2011 Posty: 7 Skąd: CIESZYN
|
Wysłany: 04-03-2013, 17:36
|
|
|
Dziekuje bardzo za podpowiedzi, problem udało sie rozwiąza,
Wygląda na to ze kluczyk sie rozkodował, mechanik podłączył komputerm przekrecił stacyjke, rozrusznik krecił z 7 sekund az w koncu odpalił, zostawiłem chwile odpalone, kluczyk w stacyjce na całą noc i problem zniknął. Alarm i centralny zamek smiga bez problemu no i najwazniejsze auto odpala!
Alarm nie wiem jakiej jest produkcji, mam do neigo ksiazeczke - oryginalna z mitsubishi i z logo mitsubishi. |
|
|
|
 |
tokyo
Forumowicz
Auto: evo 126p :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy Dołączył: 11 Kwi 2010 Posty: 1224 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 05-03-2013, 00:36
|
|
|
Witam
Niekoniecznie problem znikl. nastepnym razem sprawdz:
1. co nie dziala w aucie
2 czy zamyka central drzwi
3 w jakich sytuacjach masz ten problem
Mozesz miec zasniedzialy czujnik maski ( sprawdz czy jak go odepniesz pojawia sie problem)
Mozesz miec wysypany komputer ETACS (jest to typowa usterka dla miskow od 2007 - 2009). tutaj sprawdz co nie dziala w szczegolnosci centralny.
Mozesz miec luzny bezpiecznik transportowy w skrzynce bezpiecznikowej pod maska |
_________________ FB: Tokyo Dawid Mitlas
IG: tokyo.dawid
Nic nie jest wieczne moje evo 126p rowniez . |
|
|
|
 |
RYBOSTWOR
Nowy Forumowicz
Auto: lancer CY0 INVITE 1.8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 01 Mar 2011 Posty: 29 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 05-03-2013, 09:58
|
|
|
No właśnie tak jak TOKYO pisze, u mnie był zaśniedziały włącznik pokrywy silnika i musiałem rozbroić alarm w trybie awaryjnym.
I mam pytanie:
Jak po awaryjnym wyłączeniu alarmu włączyć go z powrotem? |
_________________ Nic na siłę, tylko młotkiem! |
|
|
|
 |
tokyo
Forumowicz
Auto: evo 126p :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy Dołączył: 11 Kwi 2010 Posty: 1224 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 05-03-2013, 13:01
|
|
|
Witam
A jaki masz alarm? |
_________________ FB: Tokyo Dawid Mitlas
IG: tokyo.dawid
Nic nie jest wieczne moje evo 126p rowniez . |
|
|
|
 |
|