Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: karolgt
18-10-2007, 00:16
Pasy bezpieczenstwa
Autor Wiadomość
karolgt 
moderator


Auto: Lexus GS430 V8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 02 Lip 2006
Posty: 5645
Skąd: Kraków
Wysłany: 29-01-2007, 16:07   Pasy bezpieczenstwa

Witam

Przegladalem forum i znalazlem watek o takim samym tytule, jednak autor skads zalatwil sobie pasy i na tym koniec.

Ogolnie, moje pasy z przodu (obydwa) praktycznie w ogole sie nie zwijaja, jak wysiadam z samochodu to leżą sobie na siedzeniu bo nie bede ich zwijał za kazdym razem recznie.

Wiem ze od biedy moge wziasc je z innego colta, ale przeciez 90% coltow na czesci to colty po wypadku wiec jaki sens kupowac takie pasy? chyba zaden

Wiec co robic? kupic nowe? koszt chyba zabojczy :(
 
 
 
bear007
[Usunięty]

Wysłany: 29-01-2007, 16:13   

dodam że to typowy feler coltów..
z tą używka to uważaj..
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 29-01-2007, 16:24   

Mi też się pas pasażera słabo zwija. Ja myślę jednak że jak się rozbebeszy i wyciągnie syf ze środka/nasmaruje to będzie OK.
 
 
Rado
[Usunięty]

Wysłany: 29-01-2007, 16:27   

no wlasnie tez myslalem zeby rzucic ten temat na forum, jest moze jakas mozliwosc poprawienia tego samemu lub w jakims warsztacie?? jak bardzo trzeba rozbierac auto i jak bardzo jest to skomplikowane?? moze jest jakas sprezynka czy cos co sie przegielo i wystarczy tylko odpowiednio nagiac??
 
 
bb
[Usunięty]

Wysłany: 29-01-2007, 18:31   

Po wypadku pasy moga byc uszkodzone? Z moimi tez jest problem, trzeba im pomoc sie zwinac, ale mam ten bol ze wersja USA = automatyczne pasy, wiec jeszcze gorzej bedzie je znalesc :/
 
 
bear007
[Usunięty]

Wysłany: 29-01-2007, 22:37   

TAK..gołym okiem może nie byc widac ale sa osłabione-cała konstrukcja..w momencie zderzenia to one przejmuja cała siłe i po każdym dzwonie powinny być wymieniane co jest oczywiście bagatelizowane w celu unikniecia kosztów:!:

[ Dodano: 29-01-2007, 22:40 ]
josie napisał/a:
Ja myślę jednak że jak się rozbebeszy i wyciągnie syf ze środka/nasmaruje to będzie OK

w wolnej chwili zabiore sie za to (w środe) i jeśli nikt mnie nie uprzedzi opisze wszystko..denerwują mnie :!: :!:
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 30-01-2007, 08:34   

Pasy można reanimować. Moim zdaniem nie opłaca się kupować z innego auta, bo może okazać się, że będą dużo gorsze niż obecne. Tak właśnie było w moim przypadku.
Po krótce: pasy można wymontować, rozebrać na części pierwsze i wyprać w pralce. Czyszczenie ręczne praktycznie nie daje rezultatów - po paru dniach znów się nie zwijają. Mam prawie gotowy manual do reanimacji pasów bez napinaczy, ale nie będę go wrzucał na forum, by uniknąć niebezpieczeństwa, że paru domorosłych mECHANIKÓW zacznie nieumiejętnie rozbierać pasy, a potem tragedie z tego będą... Jeśli są poważne (odpowiedzialne) i poważnie zainteresowane osoby, mające dodatkowo nieco zmysłu mechanicznego, proszę o info na pm.
Ale uwaga - manuala mogę skończyć dopiero w weekend i rozsyłać w przyszłym tygodniu.
 
 
krzycho
[Usunięty]

Wysłany: 30-01-2007, 21:06   

Ja mialem problem tego typu, ze na miejscu pasazera pas sie sklinowal calkowicie i nie dalo sie z tym nic zrobic. Dodatkowo poprzedni wlasciciel probowal cos tam majstrowac i zepsul do reszty. Zastanawialem sie jakis czas co z tym zrobic i znalazlem w necie ogloszenie z Coltem na czesci. Samochod zostal sprowadzony z angli i przeznaczony na czesci w calosci. Nie byl po dzwonie a jedynie drobnie poobijany. Zamowilem, wymienilem i dziala (choc i ten sie zupelnie do konca nie zwija, widac taki popularny feler).
A co do samego rozkrecania to faktycznie nie jest prosta rzecz w Coltach z SRS jest mechanizm z pirotechnicznym napinaniem, wiec ostroznie z tym rozkrecaniem.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.