Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
kontrolka ręcznego
Autor Wiadomość
moj.skarb 
Forumowicz

Auto: pajero 3,5 V6 208km
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Lut 2011
Posty: 81
Skąd: biała
Wysłany: 12-03-2013, 16:54   kontrolka ręcznego

czy kontrolka od hamulca ręcznego opowiada tylko za re]ęczny czy za coś jeszcze?
_________________
marzenia się spełniają
 
 
lesmen 
Mitsumaniak


Auto: Carisma1,9TD & PajeroI&
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 25 Lip 2008
Posty: 117
Skąd: Kaszuby
Wysłany: 12-03-2013, 16:57   

jeszcze za brak płynu hamulcowego
_________________

 
 
 
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 12-03-2013, 17:15   

lesmen napisał/a:
jeszcze za brak płynu hamulcowego
a co z tego może jeszcze wynikać grubość klocków hamulcowych -->> mogą się kończyć albo już się skończyły.
Może prozaiczna sprawa kabelków wyłącznika ?? Lub zawieszonego pływaka/czujnika w zbiorniczku z płynem hamulcowym ??
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
moj.skarb 
Forumowicz

Auto: pajero 3,5 V6 208km
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Lut 2011
Posty: 81
Skąd: biała
Wysłany: 12-03-2013, 19:34   

dzięki
_________________
marzenia się spełniają
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 13-03-2013, 08:53   Re: kontrolka ręcznego

moj.skarb napisał/a:
czy kontrolka od hamulca ręcznego opowiada tylko za re]ęczny czy za coś jeszcze?

Odpowiada za ręczny, za małą ilość płynu hamulcowego w zbiorniczku. I Za brak pracy pompy ABS ale wtedy dodatkowo świeci się kontrolka ABS.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Geronimo 
Nowy Forumowicz


Auto: Pajero II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lut 2013
Posty: 18
Skąd: Rędziny /k Częstochowy
Wysłany: 18-03-2013, 08:06   

Witajcie mam podobny problem klocki ok płyn jest a kontrolka cały czas świeci. Czy ktoś z was wie jak dostać się do czujnika od dźwigni hamulca ręcznego. i gdzie jest pływak od poziomu płynu ?
 
 
Heilsberg 
Forumowicz
USNI Life Member


Auto: jak w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 925
Skąd: Lidzbark Warmiński
Wysłany: 18-03-2013, 10:53   

Pływak jest w zbiorniczku, pływa na wierzchu. Czasem trzeba go puknąć palcem to lampka zacznie się zachowywać poprawnie.
_________________
Pajero II 2,5 TD SWB '96
L200 HP '10
L200 Dakar '05 Silver Beast
 
 
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 18-03-2013, 11:19   

Na korku jest taki mieszek gumowy. Po odkręceniu w celu np dolania płynu będzie całkowicie rozciągnięty. Przy zakręcaniu powinien być jak by wklęśnięty czyli przysunięty,wciskamy go delikatnie, do denka korka-->> w trakcie "pracy" hamulcy sam się ułoży. Zbiorniczek jest po prawej stronie,stojąc przodem do samochodu w okolicach filtra paliwowego. Istotny jest poziom płynu->> są dwie kreski mini i max. Tak na marginesie co ile powinno wymieniać się płyn hamulcowy ??
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
lukas 78 
Forumowicz


Auto: pajero 2,5 tdi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 814
Skąd: Szepietowo/Hamburg
Wysłany: 18-03-2013, 11:47   

co 30000 lub 2 lata
 
 
sz4kal 
Nowy Forumowicz

Auto: Wkrótce PII
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Gru 2012
Posty: 19
Skąd: Śląsk
Wysłany: 18-03-2013, 12:29   

podepnę się do tematu, mam gdzieś nieszczelność w układzie bo ubywa mi płynu hamulcowego. Będzie chwila czasu to się tym zajmę ale do rzeczy bo nie wiem czy dobrze kombinuje. Mogę wlać DOT 4 nie wiedząc jaki jest teraz przez poprzedniego właściciela wlany płyn ?. Bo wątpię, żeby w wiekowym aucie ktoś wlewał DOT 5 ... A z tego co pamiętam to DOT 4 można mieszać z DOT 3. Dobrze myślę ?
 
 
Marcus65 
Forumowicz


Auto: Pajero II, 3.5, long, '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 21 Sty 2010
Posty: 139
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18-03-2013, 13:39   

No, ja na Twoim miejscu bym nie czekał aż "się znajdzie czas". Czekać to sobie można z awarią klimy albo podgrzewania foteli, a z hamulcami żartów nie ma. Tym bardziej jeśli nie wiesz, gdzie jest nieszczelność i czy nie ma niebezpieczeństwa, że za chwilę w ogóle stracisz zdolność hamowania. I obyś się o tym nie przekonał w czasie jazdy.
A rodzaj płynu opisany jest chyba na deklu od zbiorniczka.

Pozdro
Marcus
_________________
Pojara V6 3500 '94, długa i szybka
 
 
sz4kal 
Nowy Forumowicz

Auto: Wkrótce PII
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Gru 2012
Posty: 19
Skąd: Śląsk
Wysłany: 18-03-2013, 13:54   

Marcus65 napisał/a:
No, ja na Twoim miejscu bym nie czekał aż "się znajdzie czas". Czekać to sobie można z awarią klimy albo podgrzewania foteli, a z hamulcami żartów nie ma. Tym bardziej jeśli nie wiesz, gdzie jest nieszczelność i czy nie ma niebezpieczeństwa, że za chwilę w ogóle stracisz zdolność hamowania. I obyś się o tym nie przekonał w czasie jazdy.
A rodzaj płynu opisany jest chyba na deklu od zbiorniczka.

Pozdro
Marcus


Spokojnie samochód na razie i tak nie jest używany bo nie ma takiej potrzeby ;) . Aktualnie dostałem służbowy samochód wiec Pajero sobie stoi i powoli coś tam w nim dłubię ;)
 
 
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 18-03-2013, 14:34   

Zacznij od sprawdzenia reperaturek a i zakup zestawu naprawczego był by wskazany bo na nowych klockach hamulcowych nie będzie ciekło a jak ubędzie klocków tłoczek wysunie się dalej i zonk cieknie bo tłoczek nadżarty agresywnością płynu hamulcowego. Warto też skoro ruszysz hamulce zmienić na nowe przewody hamulcowe i nie koniecznie oryginalne a dorobić samemu-->> są na Allegro, za niewielką kasę, takie ustrojstwa do dorabiania przewodów hamulcowych. Warto też sprawdzić, kurcze jak się to zwie :oops: , takie długie śruby/prowadnice bo błotko + sól po zimie lubi robić spustoszenie a dokupić nowe to tak jak znaleźć igłę itd itd. Ogólnie nawet jak z hamulcami jest OK warto zrobić pozimowy przegląd.
Zobacz http://allegro.pl/sklep/2...y-motoryzacyjne
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
Heilsberg 
Forumowicz
USNI Life Member


Auto: jak w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 925
Skąd: Lidzbark Warmiński
Wysłany: 18-03-2013, 15:18   

Te takie długie śruby co jak igła niby w sianie leżą u Zbycha i czekają na chętnego. :D
_________________
Pajero II 2,5 TD SWB '96
L200 HP '10
L200 Dakar '05 Silver Beast
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.