Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Mitsubishi Galant by k-gustak;)
Autor Wiadomość
sipex 
Forumowicz
sipex

Auto: mitsubishi pajero pinin 1.8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 560
Skąd: Stargard pajero pinin 1.8
Wysłany: 21-03-2013, 22:48   

k-gustak napisał/a:
sipex-czyli zwykłą czerwoną pomaluje (właśnie taką ma ojciec to mu podwędzę ) bo i tak co roku będę konserwował wszystko ;) już myślałem ze będę wydawał koło 100 zł na zestaw do malowania zacisków;) oczywiście efekt końcowy i prace pokaże na zdj. :) dzięki wszystkim;)


fakt ,że są specjalne drogie spreje do malowania zacisków co robią taką plastikową powłoke i zacisk wygląda bardzo ładnie ale to koszt ok 150zł za puszkę i trzeba się przyglądać ,żeby zobaczyć rożnice :P więc łap za ten akryl ojca i do dzieła! :D
_________________
Obecnie :
Mitsubishi
 
 
m6riano 
Mitsumaniak
Użytkownik zbanowany


Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 7356
Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
Wysłany: 22-03-2013, 02:39   

Cytat:
Nie wiecie panowie na jaki kolor pomalować bębny i zaciski żeby pasował do srebrnego gala? :)

tradycyjny...czerwony..;-)
_________________
Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 
 
gawron 
Mitsumaniak
gawron


Auto: Galant 01' 2.5v6 Avance Sedan
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 681
Skąd: Radom
Wysłany: 22-03-2013, 08:38   

Ja w poprzednim zielonym Galu miałem czerwone a teraz w srebrnym maluje na granatowy :D Wrzucę foty po zabiegu jak wyjdzie :biggrin:
 
 
k-gustak 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lut 2013
Posty: 49
Skąd: N/S
Wysłany: 22-03-2013, 15:08   

gawron - kiedy będziesz malował? :) bo ja czekam aż trochę mniej śniegu będzie a tu 1 dzień wiosny za nami a śniegu przybywa;( zrobię tak jak mówi sipex;)
_________________
MITSUBISHI GALANT
 
 
sveno 
Mitsumaniak


Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 58 razy
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 5141
Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
Wysłany: 22-03-2013, 16:14   

gawron napisał/a:
maluje na granatowy
a'la BMW M5? :roll: Brat tak zrobił u siebie i nie wygląda to dobrze.
_________________
Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem :)
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 
 
 
k-gustak 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lut 2013
Posty: 49
Skąd: N/S
Wysłany: 24-03-2013, 13:40   

Gotowe ;) wyczyszczone do gołej blachy odtłuszczone pomalowane dwiema warstwami czerwonej farby;) zdjęcia z pracy:
http://www.fotosik.pl/pok...efa8d7c62e.html
http://www.fotosik.pl/pok...b389f6be53.html
a oto efekt końcowy:
http://www.fotosik.pl/pok...581d58c892.html
http://www.fotosik.pl/pok...a205148dda.html
http://www.fotosik.pl/pok...e9b183b594.html
przy okazji pomalowałem co nie co pod maska;) :
http://www.fotosik.pl/pok...1afdfb21f4.html
_________________
MITSUBISHI GALANT
 
 
major 
Mitsumaniak
Major


Auto: carisma 1.6, galant 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 29 Wrz 2006
Posty: 678
Skąd: kalisz i wrocław
Wysłany: 24-03-2013, 14:50   

k-gustak napisał/a:
wyczyszczone do gołej blachy odtłuszczone pomalowane dwiema warstwami czerwonej farby;) zdjęcia z pracy:


Żeby to ładnie oczyścić trzeba było odkręcić jarzma albo chociaż wykręcić zaciski. Bo tak to od środka masz rdzę. No i gumek też mogłeś nie malować bo i tak farba odpadnie i niefajnie to wygląda.

Po za tym niezła pogodę(temperaturę) sobie wybrałeś na tkaie zabawy :mrgreen:
_________________
Moje autka:

Carisma GLX 1.6 1996 rok
Galant SPORT EDITION 2.5 V6 1998 :)
 
 
 
k-gustak 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lut 2013
Posty: 49
Skąd: N/S
Wysłany: 24-03-2013, 15:49   

major-pogoda mi się udała ;D a na sezon takie malowanie wystarczy... :wink:
_________________
MITSUBISHI GALANT
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 24-03-2013, 20:16   

k-gustak napisał/a:
przy okazji pomalowałem co nie co pod maska;) :
http://www.fotosik.pl/pok...1afdfb21f4.html
Przedobrzyłeś :wink: Te śruby na kielichach i od mocowania obudowy filtra powietrza są zbędne. Na pokrywie zaworów napis jest OK, jak najbardziej. P.S. Pod maską są inne miejsca wymagające zrobienia i to najlepiej jak najszybciej, bo będzie źle (ale musi być cieplej na takie prace) :wink: Polecam oczyścić jak się da z rdzy, dobry podkład reaktywny, dobry podkład akrylowy, guma na pędzel i chociażby pędzelkiem pod kolor pomalować. Będzie jak w oryginale i zatrzyma korozję, o ile zadziałasz również w kierunku konserwacji nadkoli od spodu.
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 24-03-2013, 22:21   

Gratki z zakupu :) Aczkolwiek szkoda, że nie zapytałeś o tego diesla wcześniej, na pewno wybrałbyś inny silnik. Ten TD to jest lekki niewypał. Chyba, że nie przekraczasz na autostradach 140km/h. Przy wysokich temp głowica nie nadąża się schładzać i zaczynają się problemy. Na szczęście można w dość łatwy sposób podnieść moc do 160KM i od nowa cieszyć się autem :twisted: I żeby nie było, jeździłem tym dieslem jakieś 3 lata więc to nie jest na zasadzie wujek powiedział. Głowica jak pęknie to oczywiście możesz kupić, ale z remontem wyjdzie tyle co połowa wartości samochodu.
 
 
major 
Mitsumaniak
Major


Auto: carisma 1.6, galant 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 29 Wrz 2006
Posty: 678
Skąd: kalisz i wrocław
Wysłany: 25-03-2013, 00:43   

Owczar napisał/a:
Na szczęście można w dość łatwy sposób podnieść moc do 160KM i od nowa cieszyć się autem


I wtedy można nawet LPG tankowac :mrgreen: :mrgreen:
_________________
Moje autka:

Carisma GLX 1.6 1996 rok
Galant SPORT EDITION 2.5 V6 1998 :)
 
 
 
k-gustak 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lut 2013
Posty: 49
Skąd: N/S
Wysłany: 25-03-2013, 15:14   

Hugo - wiem że muszę to zrobić doradzcie cos na tą rdze tu są zdjęcia jak to wygląda z bliska...
http://www.fotosik.pl/pok...55a7eefca4.html
http://www.fotosik.pl/pok...2bd091a7c0.html
http://www.fotosik.pl/pok...48075fb3ae.html
http://www.fotosik.pl/pok...71d27430c8.html
http://www.fotosik.pl/pok...212fe352ec.html
http://www.fotosik.pl/pok...cec3718a91.html
http://www.fotosik.pl/pok...02ddf2dc40.html
Pomóżcie :cry: czym to czyścić i jakimi środkami ;( czytałem na forum że brunox sobie radzi...
Owczar -wymiana silnika to nie rozwiązanie w dodatku silnik chodzi elegancko -jak narazie :twisted:
_________________
MITSUBISHI GALANT
 
 
major 
Mitsumaniak
Major


Auto: carisma 1.6, galant 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 29 Wrz 2006
Posty: 678
Skąd: kalisz i wrocław
Wysłany: 25-03-2013, 21:14   

k-gustak napisał/a:
czym to czyścić i jakimi środkami ;( czytałem na forum że brunox sobie radzi...


Brunox sobie radzi jak nie ma dziur na wylot. Co do kielichów to szczotka na wiertarkę wyczyścić to ładnie, sprawdzić czy nie ma dziur, jak zostanie troche rdzy to potraktować brunoxem na to podkład epoxydowy i akrylowy i dalej baza i itd.

ważne jest żeby kielichy wyczyścić od spodu i dobrze zakonserwowac :!:

Co do rantów nadkoli to można podobnie zadziałać ale to tylko półśrodki i i tak prędzej czy później reparaturka będzie musiała wleciec :cry:
_________________
Moje autka:

Carisma GLX 1.6 1996 rok
Galant SPORT EDITION 2.5 V6 1998 :)
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 25-03-2013, 22:18   

Jeśli chodzi o kielichy to jak major napisał. Czyszczenie i zabezpieczanie od środka to podstawa. Ja polecam demontaż amorków z górnymi wahaczami, inaczej możesz tylko podrapać a nie wyczyścić.

Czyszczenie do gołej blachy i ile się da rdzy.

Tylne nadkola to tylko reperaturki. To co widać to tylko wierzchołek góry lodowej. Jak ruszysz to wyjdą dziury.

O walce z rudą: http://forum.mitsumaniaki...t=43395&start=0

W dziale EA masz więcej na temat korozji. Jeśli chodzi o rdzę to jak się pojawi jest jak rak.. Możesz z nią walczyć, ale nigdy nie wygrasz całkiem. Chyba że rozkręcisz całe auto do gołej blachy i zrobisz raz a porządnie. Jednak taki zabieg w przypadku galanta się nie opłaca.


A wymiana silnika ;) No cóż, kiedyś też myślałem, że ten diesel jest fajny. ;)
 
 
k-gustak 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lut 2013
Posty: 49
Skąd: N/S
Wysłany: 26-03-2013, 23:06   

major i owczar dzięki za rady! :) a co zrobić z tą dziurą? :|
trochę dużo roboty będę miał z tymi kielichami ... :cry:
a brunox zadziała tylko na rdze ? podobno jak damy na czystą blachę to reakcja chemiczna nie zajdzie ... :roll:
_________________
MITSUBISHI GALANT
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.