Znajdzie się ktoś chętny ze szczecina na Sapporo...... |
Autor |
Wiadomość |
Drzemacz
Forumowicz

Auto: Galant E3* 2.0 16v 4g63 6Bolt
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Gru 2010 Posty: 183 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 08-04-2013, 23:20 Znajdzie się ktoś chętny ze szczecina na Sapporo......
|
|
|
...żeby się zaopiekować tym pięknym klasykiem?
jest ladny nie poniszczony na chodzie bo widialem go nie raz na żywo,
no wiadomo pare zlotówek bedzie trzeba w niego utopić ale czego to sie nie robi dla mitsubishi z tych lat.
z niecierpliwością czekam na jakieś informacje że kupil go mitsumaniak ze szczecina bo szkoda żeby stalo jak może jeszcze paredziesiąt lat poslużyć jedym slowem nieśmiertelna i niezniszczalna maszyna
http://tablica.pl/oferta/...a476226b0;r:;s: |
_________________ GALANT E3*
 |
|
|
|
 |
wookash83
Mitsumaniak
Auto: MOC :)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Cze 2009 Posty: 826 Skąd: Kołobrzeg
|
|
|
|
 |
jerzyk1
Forumowicz

Auto: colt 4G15
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Paź 2011 Posty: 203 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 09-04-2013, 10:35
|
|
|
fajny jest ale kupe czasu stal na sterze na allegro jest jeszcze taki sapporo tylko ze 2 drzwiowy w gorszym stanie
z ciekawostek to dodam ze wszystkie drzwi bez ramek sa |
_________________ COLT C52 USA |
|
|
|
 |
Xsystoff
Mitsumaniak user
Auto: brak
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Lut 2010 Posty: 708 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 09-04-2013, 21:20
|
|
|
Bardzo ciężki temat do odbudowania, ja walczę od stycznia z o niebo popluraniejszym Bluebirdem i mam swoje własne przemyslenia odnośnie starych japonczyków oraz cen i dostępności części
Aczkolwiek auto boskie... moje klimaty |
_________________ Renault Espace IV ph2`08
Renault Laguna II ph1`03 |
|
|
|
 |
szuwar
Mitsumaniak

Auto: Wiking
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Kwi 2011 Posty: 2655 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 10-04-2013, 11:01
|
|
|
Jak dla mnie bomba, tylko już mam skarbonkę a ten egzemplarz oprócz pieniędzy potrzebuje również dużo czasu, a tego i tego mi brakuje |
_________________ VOLVO S80 T6 AWD |
|
|
|
 |
|