| 
		przekladka napedu FWD na 4x4 | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 koller  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: Outlander I 2.0T 06' AWD 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 03 Kwi 2012 Posty: 68 Skąd: Wałbrzych 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 03-01-2013, 22:00   przekladka napedu FWD na 4x4
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Witam 
 
Od jakiegos czasu usilnie probuje sie dowiedziec czy da rade przelozyc naped by byl 4x4 w w silniku 2.5V6 wolnossacy??
 
Ile taka inwestycja i gdzie szukac dawcy?? | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Tomek  		  
		 
         Mitsumaniak forumowy ekspert
  
  
                  Auto: Q50s Red Sport 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Wrz 2009 Posty: 11092 Skąd: Wieliczka 
                         | 
      
         
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 koller  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: Outlander I 2.0T 06' AWD 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 03 Kwi 2012 Posty: 68 Skąd: Wałbrzych 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 03-01-2013, 22:16   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | mi najbardziej zalezy  na napedzie 4x4 | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 swinks_UK  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: Lancer Evo 8 FQ300 
                  Kraj/Country: UK 
                  Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 03-01-2013, 23:20   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Potrzebujesz gratów z vr4:
 
- skrzyni manualnej
 
- przedniego transfer boxa
 
- wału napędowego (to musisz zmieścić w pseudo tunelu)
 
- tylnego dyfra otwartego, wersja type-V, lub ST-R. Opcja dyfra z ayc wymaga masę ingerencji w elektrykę, czyli kompletna zamiana abs, instalacja asc, ayc i opcjonalnie tcl (zależy od dawcy). 
 
- tylnych sanek
 
Kupa kombibacji.
 
Prościej poszukać Legnuma ST-R lub 25ST. To były wolnossaki 6a13 sohc z AWD. Występowały tylko na JDM, okazjonalnie dostępne w UK. Idealny materiał na przekładkę napędu. | 
             
						
				_________________ swinks
 
 
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
 
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
 
Historia moich Misiów
 
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 danino88  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1. 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Sty 2007 Posty: 1315 Skąd: Częstochowa/Wrocław 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 05-01-2013, 11:16   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Napisz do użytkownika fiole on coś takiego robił u siebie    możesz też zrobić opcję a automatem od vr4 | 
             
						
				_________________ Jest :
 
Evo 8 - 500KM/600NM
 
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
 
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365
 
 
Był :
 
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562 | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 anwi  		  
		 
         Forumowicz
  
  
                  Auto: Galant 4x4 6a13 SingleTurbo 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 3 razy Dołączył: 21 Gru 2008 Posty: 206 Skąd: Działdowo 
                         | 
      
         
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 mitsu_pl  		  
		 
         Forumowicz
  
  
                  Auto: Subaru Forester 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 1301 Skąd: Grajewo 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 08-04-2013, 08:08   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Czy ktoś może mi udzielić informacji jak dużo roboty jest z przełożeniem samego napędu 4x4 (sanki przód + skrzynia + transfer + wał + tylny dyfer z sanakami) z EC5W wolnossącego, do zwykłego EA5W? | 
             
						
				_________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
 
Subaru Forester SF - 1999r.
 
Subaru Outback BI - 2005r.
 
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 danino88  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1. 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Sty 2007 Posty: 1315 Skąd: Częstochowa/Wrocław 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 08-04-2013, 18:33   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               kolega fiole1 ma takie coś u siebie, wedlug mnie roboty wieksza polowa jak przy robieniu vr4 z twin turbo    | 
             
						
				_________________ Jest :
 
Evo 8 - 500KM/600NM
 
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
 
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365
 
 
Był :
 
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562 | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Marcino  		  
		 
         Mitsumaniak Góral niskopienny
  
  
                  Auto: Galant 2.5 V6 97r 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10816 Skąd: okolice Tczewa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 10-04-2013, 15:34   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | A w którą stronę łatwiej przekładać? Ze zwykłego EA5W do VR4 czy graty z Vr4 do Europejskiego. | 
             
						
				_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
 
2006- .... -  Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
 
był - 2011 - 2019    - Pug 307sw 
 
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
 
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r   
 
 
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów    
 
Czyli w tym przypadku 6a13    " by tomchuck
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 ziutoon  		  
		 
         Forumowicz
  
                  Auto: Galant EA5W 2.5 SE KOMBI 1998 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 15 Mar 2010 Posty: 111 Skąd: warszawa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 10-04-2013, 18:08   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               
 
 
dostałem taki vin od właściciela: ec5w-002454 trochę krótki   
 
coś z tym autem jest nie tak skoro tak długo się ogłasza | 
             
						
				_________________ Colt CAO 1.3 Sprzedany
 
Peugeot 406 Sprzedany
 
Galant Kombi EA5W 2.5 V6 Kombi - zezłomowany   
 
Citroen C4 Grand Picasso | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Juiceman  		  
		 
         Mitsumaniak Murgrabia Juice
  
  
                  Auto: Galant Wagon 2.5 V6 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 66 razy Dołączył: 07 Maj 2006 Posty: 8681 Skąd: Wrocław/Ostrzeszów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 10-04-2013, 19:06   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Z vinu auto wyprodukowane w 1996/07/2
 
 2500/4wd
 
Wersja 25ST z 4 biegowym automatem. Tj galant 4x4    | 
             
						
				_________________ Witaj Gość!!! Obejrzyj mojego Galanta Kombi 2.5 V6 - i Skomentuj =)
 
 
 
***********************************
 
 
Galant Kombi 2.5 V6 
 
Carisma EXE 1.8 GDI
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 fabryka24  		  
		 
         Forumowicz
  
                  Auto: galant 2.5v6 1997 automat 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 3 razy Dołączył: 01 Cze 2012 Posty: 296 Skąd: stargard szczecinski 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 10-04-2013, 21:15   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Witam ,dajcie sobie spokój z tym galantem to jest zwykły galant 2.5v6 z napędem 4x4 ,poobijany , rozkradziony, no nie ma szału, gość od końca listopada 2012,próbuje go sprzedać startował od 5900, i dalej nie sprzedał  ,dzwoniłem do właściciela kilka razy, z pytaniami ,co i jak ,z samochodem  i nic ciekawego  się nie dowiedziałem ,a jak znajomy mi go  obejrzał ,to powiedział mi że to kondon , i żebym dał sobie spokój z tym galantem ,szkoda kasy , gość pisze że sprzeda też na ,części, pytałem o tylną klapę to wycenił ją na 600 złoty lusterka na 200, a sterowanie lusterek na 50 zł no generalnie to gościu jest ciężki przypadek .Ja odpuszczam zakupy u tego pana . pozdrawiam | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 kisian  		  
		 
         Mitsumaniak kisian 00537
  
                  Auto: MSS 1.6 2003 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 15 razy Dołączył: 16 Sty 2007 Posty: 546 Skąd: Wola Dębińska 
                         | 
      
         
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 telewizoor  		  
		 
         Forumowicz
  
                  Auto: Galant 2.5 V6 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 2 razy Dołączył: 16 Wrz 2014 Posty: 397 Skąd: Jurków/Kraków 
                         | 
      
         
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 swinks_UK  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: Lancer Evo 8 FQ300 
                  Kraj/Country: UK 
                  Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 28-10-2014, 18:57   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Da. Potrzebujesz Galanta po 2gim lifcie. | 
             
						
				_________________ swinks
 
 
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
 
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
 
Historia moich Misiów
 
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |