 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Reduktor SS |
Autor |
Wiadomość |
U-96
Forumowicz
Auto: Pajero 2.8 TD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 06 Lip 2011 Posty: 260 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 10-04-2013, 22:10 Reduktor SS
|
|
|
Witam
Koledzy mam pytanie, czy reduktor z anglika będzie pasował do wersji europejskiej ?
Pozdr. |
_________________ Artur |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 10-04-2013, 22:18
|
|
|
Teoretycznie tak, tylko wajchy będziesz miał na odwrót. Wiąże się to z tym, ze trzeba mieć też od anglika plastik między siedzeniami. I o ile pamiętam otwór w karoserii też będzie trzeba przerobić. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
U-96
Forumowicz
Auto: Pajero 2.8 TD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 06 Lip 2011 Posty: 260 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 11-04-2013, 15:36
|
|
|
Zbyszek
Ale jak się ma to do samego reduktora, bo w angolu wajchy są na odwrót.
Wodzik idzie przez skrzynię biegów do reduktora, którędy ?
Po tej samej stronie co w europejczyku czy analogicznie do wajchy po drugiej stronie ?
Jak wezmę reduktor od angola czy podepnę go do mojej skrzyni - europejskiej
czy będę musiał coś kombinować ?
Pozdr. |
_________________ Artur |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 11-04-2013, 15:52
|
|
|
Podepniesz.
czy w angliku cz w europie wodzik do biegów idzie centralnie przez środek. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
jawaldek
Mitsumaniak
Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy Dołączył: 25 Mar 2008 Posty: 2238 Skąd: Polska
|
Wysłany: 11-04-2013, 16:36
|
|
|
Jeśli masz europejską obudowę całą to przeżuć bebechy z angielskiej i plastiki zostaną na swoim miejscu itd itd. |
_________________ http://mudmania4x4.com.pl/
 |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 11-04-2013, 17:24
|
|
|
to nie trzeba przerzucać bebechów, Z swojego starego reduktora, musisz tylko przełożyć dwa wałki z wodzikami. I poprzerzucać na druga stronę czujniki. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
|
|