[CA5A 1.8] WOLNE OBROTY |
Autor |
Wiadomość |
pawcio777 [Usunięty]
|
Wysłany: 01-02-2007, 19:02 [CA5A 1.8] WOLNE OBROTY
|
|
|
Wiem ze o obrotach bylo juz wiele razy na forum ale nie znalazlem niestety opowiedzi dla siebie, Mam taki problem ze przed czyszczeniem przepustnicy mialem obroty okolo 500rp/m, wyczyscilem przepustnice i ustawilem obroty (tak jak na stronie krzyzaka oraz tutaj na forum jest procedura dla silnikow 4g92), ale po tym/ch zabiegach moje obroty po ustwieniu sa na dobrym poziomie okolo 900, ale jak sie przejade samochodem wolne obroty mam na poziomie okolo 1500, i tak sie trzymaja, i nie mam jak ich "skrecic" srubke (ta od ustawiana mam juz calkowicie wkrecona - probowalem roznie jak ja wykrece to obroty sa wyzsze) Co myslicie co moze byc przyczyna dodam ze moj silnik do 4g93 |
Ostatnio zmieniony przez karolgt 19-10-2007, 01:43, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
kamilek
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.4 A/T '87
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy Dołączył: 15 Kwi 2006 Posty: 1107 Skąd: Legionowo
|
Wysłany: 01-02-2007, 19:22
|
|
|
Ha! Mam prawie to samo. Na Forum zasugerowano mi sprawdzenie wężyków podciśnieniowych, ale jeszcze niestety nie miałem na to czasu, więc nie wiem, czy to one są winne... |
|
|
|
 |
tomaszu [Usunięty]
|
Wysłany: 01-02-2007, 20:01
|
|
|
mialem podobnie,po odpaleniu 500obr. jak sie rozgrzal 1200 i do tego falowaly obroty.okazalo sie ze zacinal sie silknik krokowy,a przepustnica zarosnieta syfem.
po wizycie u elektryka dziala jak nowy. |
|
|
|
 |
wojmi1
Mitsumaniak lancer kombi i gal

Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 1579 Skąd: Oswiecim-Piotrowice
|
Wysłany: 01-02-2007, 20:06
|
|
|
Inna sugestja -- sprawdzic zaplon a raczej go ustawic -- b. duzy wplyw na wolne obroty ma ustawienie zaplonu. Ja zawsze przed regulacja ustawiam zaplon a potem czyszczenie i regulacja. |
_________________ lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33 |
|
|
|
 |
bear007 [Usunięty]
|
Wysłany: 01-02-2007, 20:18
|
|
|
pamietaj o zmasowaniu złącza przy ustawianiu zapłonu jak i obrotów-jak u Krzyżaka na www |
|
|
|
 |
pawcio777 [Usunięty]
|
Wysłany: 01-02-2007, 20:46
|
|
|
zaplon jest ok, a o masowaniu pamietam i za kazdym razem masowalem.... |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24338 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 01-02-2007, 21:32
|
|
|
pawcio777 napisał/a: | zaplon jest ok, a o masowaniu pamietam i za kazdym razem masowalem.... |
jak rozumiem jest to 4G93 DOHC? wiec sprawdz czy masz kolo bezpiecznikow takie zlacze jak w starych Mitsu (jak np. w moim Galancie) - jesli tak, to dodatkowo przy DOHC zawsze!!! trzeba podlaczyc do masy pin nr 10 przy regulacji obrotow |
|
|
|
 |
pawcio777 [Usunięty]
|
Wysłany: 01-02-2007, 22:41
|
|
|
Dzieki Krzyzak ! Tak to 4G93 DOHC Jutro to sprawdze (dzisiaj juz troche za pozno ) I jak jest to oczywiscie sprobuje jeszcze to zmasowac pod warunkiem ze bede wiedzial ktory to jest pin nr 10
[ Dodano: 01-02-2007, 22:45 ]
aha przy ktorych bezpiecznikach ma byc to zlacze przy tych w aucie czy przy silniku ??
[ Dodano: 02-02-2007, 18:54 ]
Obok bezpiecznikow w aucie mam jakies gniazdo jest ono napewno na wiecej pinow ale sa w nim chyba tylko 4 albo 5 (takie wystajace-meskie) kilka jest z jednej strony i jeden jest zupelnie z drugiej strony tego gniazda to w takim razie ktory zmasowac ?? niestety nie mam chwilowo aparatu zeby zrobic zdjecie.... |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24338 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 02-02-2007, 20:14
|
|
|
obok bezpiecznikow w kabinie
jesli to zlacze 12 pinowe, to musisz podlaczyc pin 3-ci od dolu z 1-szym od dolu po prawej stronie - fakt, ze nie wszystkie sa wykorzystane
generalnie obrazek zlacza jest jak tu:
http://www.mirage-perform...gger/index.html
laczysz pin 10 z 12 |
|
|
|
 |
pawcio777 [Usunięty]
|
Wysłany: 02-02-2007, 23:31
|
|
|
Niestety nie chodzi mi ten link ale bede dokladnie patrzyl u siebie na to zlacze w poniedzialek, moze jakos dojde ktory pin zmasowac |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24338 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 03-02-2007, 20:40
|
|
|
u mnie dziala (mam Firefoxa) |
|
|
|
 |
pawcio777 [Usunięty]
|
Wysłany: 04-02-2007, 22:51
|
|
|
No na firefoxie poszlo a na explorerze dalej nie Chyba przyczyniles sie do zmiany przeze mnie programu Jutro do poludnia bede patrzyl na ta wtyczke i cos probowal zrobic z tymi obrotami bo teraz mam wolne obroty przy nagrzanym silniku ponad 3 tys |
|
|
|
 |
maciej 63
Forumowicz

Auto: COLT 1.6 cjo 98r bistro
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 22 Paź 2006 Posty: 163 Skąd: sława
|
Wysłany: 17-04-2007, 16:47
|
|
|
u mnie sprawaotami wygląda tak ustawiłem wg instr krzyżaka łącznie z masowaniem złącza
i prawie się udało choć minimalnie jeszcze falowały ale nie było już tak dużej reakcji na włączenie dużych odb prądu dzisiaj wymieniłem kondensatory w serwisie RTV jeden jeż
robił pod siebie choć na oko wyglódały jak nowe i koleś który to robił twierdził że nie ma potrzeby ich wymiany ale na szczęście się uparłem i po wyjęciu od strony nóżek jeden był wyrażnie mokry po wyczyszczeniu płytki wstawione nowe auto chodzi ale ma ciut za niskie obroty nie mam obrotomierza i nie wiem jakie dokładnie ale kierownicą trzęsie czy teraz
muszę przeprowadzić całą regulacje czy może wystarczy zmasować ZUZ i podkręcić śrubką pod zaślepką |
|
|
|
 |
bear007 [Usunięty]
|
Wysłany: 17-04-2007, 16:54
|
|
|
zmasuj i podkręć śrubką bo reszte masz juz przeciez ustawione.. |
|
|
|
 |
p0gr0m
Forumowicz
Auto: colt CA0 4G92 93r. LPG
Dołączył: 08 Gru 2005 Posty: 248 Skąd: olsztyn
|
Wysłany: 18-04-2007, 22:58
|
|
|
pawcio777 sprawdz dokladnie trabe slonia czy nie jest dziurawa , ja mialem dziurke o srednicy mniej wiecej patyczka od lizakow i mialem takie same obroty jak ty przy wkreconej na maxa srubce do regulacji |
_________________ MITSUBISHI COLT 1.6 16V 4G92 + LPG |
|
|
|
 |
|