Galant V6 z beżem na 18" |
Autor |
Wiadomość |
Luka90sz
Forumowicz

Auto: Galant 2.5 V6 (EA5A) '97
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Sty 2013 Posty: 108 Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany: 09-03-2013, 11:29 Galant V6 z beżem na 18"
|
|
|
MITSUBISHI GALANT
POJ. SILNIKA 2.5 V6 163KM
PRODUKCJA 1997
PRZEBIEG 226.000km
SKRZYNIA BIEGÓW –MANUALNA 5 BIEGOWA
WYPOSAŻENIE :
•TEMPOMAT
•ABS
•KLIMATRONIC
•4 x PODUSZKA POWIETRZNA
•SKÓRZANA KIEROWNICA
•4 x ELEKTRYCZNE SZYBY
•ELEKTRYCZNE ,PODGRZEWANE LUSTERKA
•CENTRALNY ZAMEK
• SZYBERDACH (REGULOWANY ELEKTRYCZNIE)
• ORYGINALNE FELGI MITSUBISHI |
Ostatnio zmieniony przez Luka90sz 22-08-2018, 15:01, w całości zmieniany 26 razy |
|
|
|
 |
danino88
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Sty 2007 Posty: 1315 Skąd: Częstochowa/Wrocław
|
Wysłany: 09-03-2013, 13:55
|
|
|
Gratki |
_________________ Jest :
Evo 8 - 500KM/600NM
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365
Był :
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562 |
|
|
|
 |
tresorex
Mitsumaniak

Auto: Honda Accord
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy Dołączył: 19 Lip 2006 Posty: 2066 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 09-03-2013, 16:15
|
|
|
Graty auta
Luka90sz napisał/a: | • Być może delikatna gleba jakieś 4cm (ale zastanawiam się czy włożę wtedy 18") |
u mnie jest -40mm i miałem 18" więc da radę
 |
_________________
 |
|
|
|
 |
Luka90sz
Forumowicz

Auto: Galant 2.5 V6 (EA5A) '97
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Sty 2013 Posty: 108 Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany: 09-03-2013, 16:17
|
|
|
tresorex napisał/a: | Graty auta
Luka90sz napisał/a: | • Być może delikatna gleba jakieś 4cm (ale zastanawiam się czy włożę wtedy 18") |
u mnie jest -40mm i miałem 18" więc da radę
Obrazek |
Świetnie a jakie opony? |
|
|
|
 |
tresorex
Mitsumaniak

Auto: Honda Accord
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy Dołączył: 19 Lip 2006 Posty: 2066 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 09-03-2013, 16:30
|
|
|
Przód 225/40ZR18 - delikatnie obcierała opona o podłużnicę przy maksymalnym skręcie
Tył 215/40ZR18 - węższe opony niż z przodu - nie obcierały o błotniki |
_________________
 |
|
|
|
 |
Luka90sz
Forumowicz

Auto: Galant 2.5 V6 (EA5A) '97
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Sty 2013 Posty: 108 Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany: 18-04-2013, 10:37
|
|
|
Żeby nie było że nic się nie dzieje to zakupiłem już felgi na lato a dokładniej 18'' AEZ na oponkach 225/40
 |
_________________ Zobacz mojego EA5A >> Galant V6 z beżem na 18" <<
 |
|
|
|
 |
m6riano
Mitsumaniak Użytkownik zbanowany

Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 24 Sie 2009 Posty: 7356 Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
|
Wysłany: 18-04-2013, 18:01
|
|
|
pokaż foto na aucie...ale te 40...będzie bolało..;-) |
_________________ Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 |
|
|
|
 |
tresorex
Mitsumaniak

Auto: Honda Accord
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy Dołączył: 19 Lip 2006 Posty: 2066 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 18-04-2013, 21:10
|
|
|
Podobne miał Fikus83
 |
_________________
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21935 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 18-04-2013, 21:30
|
|
|
tresorex napisał/a: | Podobne miał Fikus83 | Tylko podobne
Moje kochane RC 05 Spider... Jaki miał rozmiar? 17 czy 18 cali? |
|
|
|
 |
tresorex
Mitsumaniak

Auto: Honda Accord
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy Dołączył: 19 Lip 2006 Posty: 2066 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 18-04-2013, 21:35
|
|
|
Z tego co pamiętam to 18" |
_________________
 |
|
|
|
 |
Luka90sz
Forumowicz

Auto: Galant 2.5 V6 (EA5A) '97
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Sty 2013 Posty: 108 Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany: 18-04-2013, 22:42
|
|
|
m6riano napisał/a: | pokaż foto na aucie...ale te 40...będzie bolało..;-) |
Jeszcze nie założone ale to juz kwestia dni może nie będzie tak strasznie
tresorex miał podobny profil to może się wypowie jak z komfortem
nadal rozważam opcję gleby i nie wiem czy warto... |
_________________ Zobacz mojego EA5A >> Galant V6 z beżem na 18" <<
 |
|
|
|
 |
tresorex
Mitsumaniak

Auto: Honda Accord
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy Dołączył: 19 Lip 2006 Posty: 2066 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 19-04-2013, 09:12
|
|
|
Luka90sz napisał/a: | nadal rozważam opcję gleby i nie wiem czy warto... |
Warto, dla samego wyglądu auta warto.
Mam nieudolnie na szybko sklejoną fotkę mojego (-40mm na 18") i krystiana na oryginalnym zawieszeniu (ale ciut za małe opony)... oceń sam
 |
_________________
 |
|
|
|
 |
Luka90sz
Forumowicz

Auto: Galant 2.5 V6 (EA5A) '97
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Sty 2013 Posty: 108 Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany: 19-04-2013, 10:44
|
|
|
Coś za coś wygląd albo komfort czemu nigdy nie można tego połączyć
A tu coś dla poprawy właśnie wyglądu
 |
_________________ Zobacz mojego EA5A >> Galant V6 z beżem na 18" <<
 |
|
|
|
 |
tresorex
Mitsumaniak

Auto: Honda Accord
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy Dołączył: 19 Lip 2006 Posty: 2066 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 19-04-2013, 10:52
|
|
|
Na 18" trzeba niestety zapomnieć o komforcie. Czuć każdą dziurę i nierówność a zmiana pasa na drodze z koleinami to dopiero atrakcja Dlatego pozbyłem się już moich 18" na rzecz 16"
Ale obniżenie 40mm nie jest odczuwalne trzeba tylko pamiętać przy parkowaniu żeby nie zaryć o krawężnik - zaryłem tylko raz za pierwszym razem i już się nauczyłem. Na większości muld też nie ma problemu. Nawet zapakowany cały bagażnik i tylne siedzenie nie powodują że rysuję podwoziem o garb |
_________________
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21935 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 19-04-2013, 11:27
|
|
|
tresorex napisał/a: | trzeba tylko pamiętać przy parkowaniu żeby nie zaryć o krawężnik - zaryłem tylko raz za pierwszym razem i już się nauczyłem. Na większości muld też nie ma problemu. Nawet zapakowany cały bagażnik i tylne siedzenie nie powodują że rysuję podwoziem o garb | Polecam zderzaki i progi od SE albo Avance i do tego obniżenie. Większość progów zwalniających nie do pokonania, zjazd z krawężnika 5 cm i większych to jebs progami |
|
|
|
 |
|