O-ring pompy wc w gdi |
Autor |
Wiadomość |
Budrys
Forumowicz

Auto: Astra H
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Lis 2008 Posty: 390 Skąd: Best
|
Wysłany: 19-04-2013, 19:21 O-ring pompy wc w gdi
|
|
|
Witam od kilku miesięcy borykam się z wyciekiem oleju z pompy wc. Silikonowanie nic nie daje, potrzebuje wymiaru jedynego o-ringu pompy znajdującego się w jednej połówce pompy. Niestety nie mam zdjęć. |
_________________
 |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 19-04-2013, 20:10
|
|
|
Podjedź z tym oringiem do jakiegoś sklepu z hydraulika lub z częściami do maszyn rolniczych a na pewno właściwy dobierzesz. |
|
|
|
 |
Piwor
Mitsumaniak

Auto: 730d
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 43 razy Dołączył: 12 Paź 2008 Posty: 3444 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 19-04-2013, 20:29
|
|
|
Budrys, nie wymyślono jeszcze sylikonu do paliwa. Pierwsza sprawa ASO ewentualnie zwymiarować i w motoryzacyjnym kupić oring paliwowy. |
_________________ 01270/KMM
ex-Cari 1.8 SOHC 2008-2010.
Cari 1.8 GDI 2010-2013 -> SOHC 2014 - 2018
730d 2018 - |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23644 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 19-04-2013, 20:32
|
|
|
Oryginał MD347799 - oring pompy WC w miejscu wejścia do głowicy |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Budrys
Forumowicz

Auto: Astra H
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Lis 2008 Posty: 390 Skąd: Best
|
Wysłany: 19-04-2013, 20:51
|
|
|
robertdg napisał/a: | Oryginał MD347799 - oring pompy WC w miejscu wejścia do głowicy |
Chyba muszę przeprosić, chodzi mi o oring w drugiej połówce pompy przykręcanej do pierwszej czterema długimi śrubami . |
_________________
 |
|
|
|
 |
mateusz8230
Forumowicz
Auto: MitsubishiCarisma 1998.1.8GDi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 12 Kwi 2012 Posty: 344 Skąd: Ostrów Wielkopolski
|
Wysłany: 19-04-2013, 20:54
|
|
|
Sam osobiście kupiłem idealnie na wymiar takie same oringi w sklepie typowo z uszczelkami itp i wytrzymały 2 dni,więc proponuję raczej się w to nie bawić a jak już to ORI tylko! Benzyna je po prostu zniekształciła i auto momentalnie straciło ciśnienie na pompie (całe szczęście że byłem nie daleko od domu i jakoś dojechałem.Ale to tylko moje odczucia... |
_________________ - Who's motor is this?
- Zed's.
- And who is Zed?
- ZED IS ZED BABY AND ZED IS DEAD |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23644 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 19-04-2013, 20:56
|
|
|
MD619565 |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Budrys
Forumowicz

Auto: Astra H
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Lis 2008 Posty: 390 Skąd: Best
|
Wysłany: 19-04-2013, 20:58
|
|
|
robertdg napisał/a: | MD619565 |
Dziękuję.
[ Dodano: 23-04-2013, 12:37 ]
Niestety wymiana o-ringu nic nie da. Nie wiem jakim prawem, ale pękł kielich napędu sprężynowego w pompie i z tego miejsca leje się olej. Klejenie i sylikonowanie nic nie daje. Dałem ogłoszenie na giełdzie. |
_________________
 |
|
|
|
 |
|