Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8] ominięcie immo
Autor Wiadomość
bombel130 
Nowy Forumowicz

Auto: carisma 1.8 16v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2013
Posty: 2
Skąd: przysiersk
Wysłany: 21-04-2013, 10:50   [Cari 1.8] ominięcie immo

czy można ominąć immo w carismie 1.8 16 v 1996 r automat
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 21-04-2013, 11:52   

http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=73717
 
 
bombel130 
Nowy Forumowicz

Auto: carisma 1.8 16v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2013
Posty: 2
Skąd: przysiersk
Wysłany: 21-04-2013, 19:47   

plecho1 ale sam przekaźnik pompy nic nie da pozostają jeszcze wtryski

[ Dodano: 21-04-2013, 19:54 ]
plecho1 czytałem (kiedyś napisałeś) że jeśli zapala się Check prawdopodobnie jest to problem z anteną immo u mnie właśnie tak jest jak zapali się Check to nie zapali muszę popukać w stacyjkę i przekręcać stacyjkę tak długo aż Check się nie zapali i wtedy jest ok
co o tym myślisz podejrzewam pętlę a dokładniej styki
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 21-04-2013, 23:01   

Jeśli takie pukanie w tej okolicy czasem pomaga, to może faktycznie nie łączy jakieś połączenie lub sama antena jest uszkodzona. A z tą pompą to nie wiem z doświadczenia a jedynie o tym czytałem, że w wersji 1.6 do roku 1997 immo odłącza jedynie pompę paliwa i nie jest zintegrowany ze sterownikiem silnika wiec w razie uszkodzenia można wymienić sam sterownik immobilisera oczywiście wraz z transponderem który siedzi w kluczyku. W nowszych wersjach sterownik immobilisera współpracuje jedynie ze sterownikiem silnika z kompletu. Można to oczywiście obejść programowo np. w ASO ale jest to kosztowne. Ot takie super zabezpieczenie które spokojnie złamie doświadczony złodziej a w razie awarii właściciel auta musi słono zapłacić.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.