 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[Z34A 1.3] reakcja na gaz |
Autor |
Wiadomość |
Iwonka
Forumowicz
Auto: był Lancer kombi 1.6
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 1 raz Dołączyła: 10 Maj 2008 Posty: 183 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 24-04-2013, 19:07 [Z34A 1.3] reakcja na gaz
|
|
|
Witam,
kolega zakupil wlasnie uzywanego Colta 1.3 i dal mi sie przejechac. I tu duuuuze zdziwienie - silnik ladnie sie kreci ale reaguje na gaz z duuuuzym opoznieniem. Zeby sprawnie ruszyc spod swiatel trzeba mocno wdepnac gaz i po chwili puscic sprzeglo, takze zmiana biegow byla dla mnie utrudniona bo przy zwyklym tempie operowania gazem i sprzeglem mocno szarpalo.
Jako posiadacz Lancera ktory na gaz reaguje blyskawicznie (zreszta obecny z silnikami 1.5 i 1.6 tez) bylem niemilo rozczarowany. Nawet w turbodieslach az tak zle nie jest.
Czy takie zachowanie 1.3 jest normalne?? Kiedys jechalem podobnym Coltem 1.3 i tez to zjawisko wystepowalo z tego co pamietam. |
_________________ pozdrawiam
Iwona |
|
|
|
 |
tomusn
Mitsumaniak

Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy Dołączył: 08 Maj 2005 Posty: 3975 Skąd: Żnin
|
Wysłany: 24-04-2013, 23:43
|
|
|
w moim nie jest, i choć mi się na światłach nie spieszy - rusza sprawnie
(ale mój sam wciska sprzęgło i zmienia biegi) |
_________________ Tomek
Colt Colt Colt
 |
|
|
|
 |
Iwonka
Forumowicz
Auto: był Lancer kombi 1.6
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 1 raz Dołączyła: 10 Maj 2008 Posty: 183 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 26-04-2013, 20:10
|
|
|
moze wypowie sie jakis wlasciciel 1.3 MT ?
Zeby nie bylo jechalem dwoma egz i w obu bylo to nieprzyjemne zjawisko. Kolega ma trzeciego CZx 1.3 i mowi ze tez tak jest ale jemu to akurat nie przeszkadza |
_________________ pozdrawiam
Iwona |
|
|
|
 |
SLK
Forumowicz
Auto: Avensis T27'13
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 16 Sty 2010 Posty: 45 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 27-04-2013, 10:36
|
|
|
Na wolnych obrotach trudno go od razu wkręcić na wysokie, ale jeśli wrzuci się na niższy bieg i odpowiednio wysokie obroty powyżej 3000, a najlepiej 4000, reakcja gazu jest natychmiastowa i przyspieszenie błyskawiczne.
Nie ma też problemu z szybkim ruszeniem z jedynki. Jeśli chce się zostawić inne samochody w tyle, ważne aby zmieniać biegi przy ok 4000 obrotów. Dopiero wtedy mocno rośnie dynamika samochodu. I nie ma problemu z bardzo wysokimi obrotami, bo silnik przyjemnie wyje, a do końca skali jeszcze daleko.
Gdy znajomy przejechał się moim coltem, powiedział, że tu wszystko działa jakoś inaczej, więc to na pewno kwestia wyczucia samochodu. |
|
|
|
 |
Iwonka
Forumowicz
Auto: był Lancer kombi 1.6
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 1 raz Dołączyła: 10 Maj 2008 Posty: 183 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 05-05-2013, 09:57
|
|
|
SLK napisał/a: | Na wolnych obrotach trudno go od razu wkręcić na wysokie
<CIACH>
Gdy znajomy przejechał się moim coltem, powiedział, że tu wszystko działa jakoś inaczej, więc to na pewno kwestia wyczucia samochodu. |
czyli potwierdzacie moje spostrzezenia. Jezdze roznymi autami i to niestety jest wyjatkowe, dla mnie meczace.
Szkoda ze Mitsubishi dalo taka plame, zawsze uwazalem ze ich auta sa po prostu normalne. Elektroniczna przepustnice da sie zrobic lepsza od mechanicznej (przesiadlem sie kiedys z japonskiej wersji Swifta ktory mial mechaniczna na wegierska wersje z elektroniczna i przez 3 dni ruszalem z piskiem z kazdego skrzyzowania, tak wyrywal ) ale jak widac mozna tez duzo gorsza. |
_________________ pozdrawiam
Iwona |
|
|
|
 |
|
|