Pierścienie |
Autor |
Wiadomość |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 24-04-2013, 20:00
|
|
|
pkonopek napisał/a: | lipa z tym pomiarem. muszę jeszcze raz gdyż w trakcie kręcenia przepustnica powinna być otwarta na maxa. jak pomierzę to dam znać. |
Zdarzyło mi się mierzyć i tak i tak. Zawsze wychodziło >10. Zrób lepiej próbę olejową. Wtedy będzie coś wiadomo. |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
wojtas
Mitsumaniak

Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy Dołączył: 28 Lis 2008 Posty: 3559 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 25-04-2013, 07:23
|
|
|
Slaw napisał/a: | czy któryś z Was wkładał tłoki z pierścieniami dołem czy tylko bzdury piszecie. |
Sławku ja wkładałem dołem, lecz nie w sigmie tylko jak pisałem wcześniej w mercedesie W120 z bodajże 60 roku. Nie było innej "opcji", korbowody były większe niż cylindry.
Jednak wracając do tematu. Nie rozumiem dlaczego przy remoncie głowic, nie sprawdzono w jakim stanie są pierścienie i cylindry? Bo domniemam, że objawy w stylu jasny dymek i siorbanie oleju, już były? |
_________________ ..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15'] |
|
|
|
 |
Slaw
Forumowicz Śmigma

Auto: Sigma 3.0 V6 24v 93r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy Dołączył: 25 Lut 2007 Posty: 343 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 25-04-2013, 18:33
|
|
|
w sigmie na pewno nie ma takiej opcji,ciekaw jestem czy te głowice były dobrze zrobione i czy wogóle były,cylindry na 100 są lala a pierścienie trzeba dobrze przegrzać lub długo dużo oleju spaliła.Proponuję na dobę,dwie zalać cylindry naftą może cos pomoże |
|
|
|
 |
Piwor
Mitsumaniak

Auto: 730d
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 43 razy Dołączył: 12 Paź 2008 Posty: 3444 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 27-04-2013, 01:12
|
|
|
Slaw, w 99% aut nie ma takiej opcji. |
_________________ 01270/KMM
ex-Cari 1.8 SOHC 2008-2010.
Cari 1.8 GDI 2010-2013 -> SOHC 2014 - 2018
730d 2018 - |
|
|
|
 |
VirMan
Mitsumaniak maniacc

Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 11 Lut 2009 Posty: 1602 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 27-04-2013, 12:36
|
|
|
sprawdzałem - nie ma takiej opcji w żadnym 6g7x. tak jak Piwor pisał - nie spotkałem siew żadnym samochodzie współczesnym (po 85r, mitsubishi,nissan,hyundai,audi) z taką opcją jeszcze |
_________________ Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi.
DONE: resurrection
 |
|
|
|
 |
Slaw
Forumowicz Śmigma

Auto: Sigma 3.0 V6 24v 93r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy Dołączył: 25 Lut 2007 Posty: 343 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 27-04-2013, 18:07
|
|
|
ja wiem o tym ,ze nie ma takiej opcji w żadnym aucie a w sigmie tym bardziej lecz niektórzy twierdzą inaczej |
|
|
|
 |
t0m3k
Mitsumaniak
Auto: Sigma 3.0 V6 12V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Kwi 2009 Posty: 956 Skąd: Bielsko-Biała
|
|
|
|
 |
|