Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Pierwsze wrażenia
Autor Wiadomość
jurekschroda 
Forumowicz

Auto: Lancer, Colt, Carisma
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 30 Lip 2008
Posty: 683
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 25-04-2013, 11:53   

No nie jest to może OII do 2010, ale nie taki znowu brzydal - zyskuje sporo przy bliższym poznaniu.
Jaką wersję wybrałeś ?
 
 
Lucas123w 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 1.8 Invite
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 20 Mar 2012
Posty: 977
Skąd: Rumia
Wysłany: 25-04-2013, 13:36   

OIII w tym jednym kolorze miedziany metalik jak dla mnie jest brzydki i pokazują go w tym kolorze w każdej reklamie. W salonie oglądałem białego i czarnego praktycznie inne samochody :D na plus oczywiście.
_________________
 
 
Gunner 
Mitsumaniak


Auto: Outlander II DID173 BHP URSUS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sie 2007
Posty: 315
Skąd: 3city
Wysłany: 25-04-2013, 14:23   

Jest poprostu wstretny.Ale o gustach ciezko mowic.
Kilkakrotie porownywalem z Mazda CX5 .
Osiagi jakosc i podejscie do klijenta ...
Wybieram Mazde!!!
_________________
TURBOKLEKOT 173BHP 350NM -1640KG
MAZDA MX-5 1.8NBFL GT 220 KM /240NM-1100KG 15L na bucie i 6 sec
黒トカゲ Bez dachu nad glowa
 
 
 
jurekschroda 
Forumowicz

Auto: Lancer, Colt, Carisma
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 30 Lip 2008
Posty: 683
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 25-04-2013, 16:47   

Podejscie do klienta to kwestia sprzedawcy a nie auta.
Osiągi na korzyść Mazdy, za to Outek jest duuużo większy i ma lepszą relację ceny do wyposażenia. Z kolei sama stylistyka faktycznie ciekawsza jest w Maździe.
 
 
Mac_Man1 
Forumowicz


Auto: OIII 2.0 Benzyna CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Paź 2009
Posty: 66
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 26-04-2013, 08:06   

jurekschroda napisał/a:
No nie jest to może OII do 2010, ale nie taki znowu brzydal - zyskuje sporo przy bliższym poznaniu.
Jaką wersję wybrałeś ?


Intense+ benzyna 2.0 MIVEC CVT .... i właśnie kolor miedziany :P . Przyznaję, że biały fajny - na początku się nad nim zastanawiałem - natomiast czarny to już zupełnie nijaki przy tym nijakim designie 8) .... kolor kwestia gustu .... jeździłem prawie cztery lata grafitowym Lancerem i dla odmiany wybrałem coś bardziej "żywego" :)
 
 
Lucas123w 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 1.8 Invite
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 20 Mar 2012
Posty: 977
Skąd: Rumia
Wysłany: 26-04-2013, 10:19   

Mac_Man1 napisał/a:
i właśnie kolor miedziany .


Mac_Man1 zrobisz dobre streszczenie pierwszych wrażeń to Maniaki to wybaczą :D
_________________
 
 
Bulbo 
Forumowicz


Auto: Radiowóz Alfa 159
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Sty 2012
Posty: 108
Skąd: miasto moje a w nim
Wysłany: 26-04-2013, 15:09   

jurekschroda napisał/a:
Bulbo, pojechałeś trochę za ostro, zwłaszcza w ostatniej części zdania.
Można to było trochę inaczej ubrać w słowa.
dlaczego ? kiedyś jak byłem piękny i młody śmigałem gokartami i dla mnie nazwanie tojoty , która ma jeden z najgorszych układów kierowniczych w swojej klasie takim mianem po założeniu felg 19 calowych uważam za dużą przesadę , takie określenie dużo bardziej pasuje to aut typu bmw 1M , ale nie do rodzinnego japońskiego samochodu
 
 
zzip11 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer Sportback 1.8, O3 2WD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Kwi 2013
Posty: 12
Skąd: Znikąd
Wysłany: 27-04-2013, 21:50   

No i odebrałem, 2.0 2WD - uśmiech przy odbiorze i po jeździe ( w porównaniu z CVT 5-cio biegowy manual daje nieporównywalnie większą dynamikę bez katowania uszu...). Co do spalania: po zrobieniu 140 km w cyklu mieszanym nieznacznie przekraczając przepisy ( przepraszam ) komputer pokazał 8.6 i na wyświetlaczu stanu paliwa nie zniknął żaden z 8 kwadracików symbolizujących stan zbiornika paliwa ( kiedy w SB 1.8 tak jadąc znikłby co najmniej jeden z 8 kwadracików i spalanie z 9 ). Jak na razie jedyną "wadą" jest niemożność pozbycia się świecącej kontrolki "A off", niech sobie ten system wyłączania silnika po zatrzymaniu będzie wyłączony ale po kiego ta kontrolka ma mi o tym ciągłym świeceniem przypominać sam pamiętam, że go wyłączyłem ( może coś przeoczyłem w instrukcji ). Jutro daleki wyjazd i wszystko będzie jasne.Póki co jest OK!
 
 
tojaro 
Forumowicz

Auto: Lancer Sportback 1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Kwi 2009
Posty: 58
Skąd: Toruń
Wysłany: 28-04-2013, 07:44   

Gratuluję. A jak wygląda subiektywna ocena dynamiki silnika w porównaniu do SB.1.8. Akurat to mnie dość nurtuje. Przejechać się mogłem jedynie CVT - i tam był dramat
 
 
zzip11 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer Sportback 1.8, O3 2WD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Kwi 2013
Posty: 12
Skąd: Znikąd
Wysłany: 28-04-2013, 08:36   

Jako, że jest to nowy samochód nie kręciłem go powyżej 4000 obr/min ( no może raz ) i przyspiesza elegancko ( możliwe, że bardzo podobnie do SB 1.8 ale to sprawdzę po dotarciu ). Myślę że pojedzie ( niewiele ) gorzej od SB a to z racji innej skrzyni biegów.
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 28-04-2013, 09:01   

zzip11 - ale po co go wyłączasz? On powinien wyłączać silnik dopiero po wyluzowaniu i puszczeniu sprzęgła? Jeśli tak to wystarczy trzymać sprzęgło na światłach i nie przejmować się bo nie wyłączy. A jak czekasz na przejeździe kolejowym to luz i wtedy prawidłowo zgasi silnik...

Zresztą w benzynie bez turbo to wyłączanie jest dużo mniej dyskusyjne niż w silniku z turbiną.
 
 
Mac_Man1 
Forumowicz


Auto: OIII 2.0 Benzyna CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Paź 2009
Posty: 66
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 29-04-2013, 10:59   

Lucas123w napisał/a:
Mac_Man1 napisał/a:
i właśnie kolor miedziany .


Mac_Man1 zrobisz dobre streszczenie pierwszych wrażeń to Maniaki to wybaczą :D


Robi się 8)
W sobotę zrobiłem tzw. "trasę" ok. 360 km i pierwsze wrażenia są. Jako, że wcześniej miałem Lancera SB do niego będę najczęściej odnosił swoje porównania.

- DYNAMIKA - zgodnie z przypuszczeniami OIII z tym napędem nie umywa się do SB .... tej "dwójki" i przyśpieszenia to trochę brakuje :| Natomiast da się jeździć z tą skrzynią (CVT) chociaż przyśpieszanie (wyprzedzanie) toporne. Na szczęście są manetki i wygląda to dużo lepiej ... jest to w prawdzie zabawa ale mi się podoba :) .

- KOMFORT - no tu SB się nie umywa. W samochodzie jest znacznie ciszej ... a przy prędkości 140-150 km/h dopiero widać różnicę - jazda na autostradzie bardzo przyjemna. Oczywiście przy wysokich obrotach zaczyna wyć ... na razie nie rozkręcałem go za bardzo bo nowy ... ale będzie trzeba to przetestować. W samochodzie jest bardzo dobra widoczność a lusterka boczne olbrzymy – w Lancerze były wielkie ale te większe – mam wrażenie jakby nie było problemu „martwej strefy”. Siedzenia wygodne chociaż siedzisko mogłoby być trochę dłuższe (chyba projektowali dla Azjatów) , nie jest to jednak uciążliwie, po kilku godzinach jazdy nie miałem żadnych dolegliwości z tego powodu. Miejsca w samochodzie sporo, zwłaszcza drugi rząd. W ASX, do którego się początkowo przymierzałem to samo co w Lancerze … a tu przestrzeń. Trzeci rząd (dwa wyciągane fotele) ma wystarczająco miejsca, chociaż dorosła, „postawna” osoba mogłaby mieć ciasno. Ja już przetestowałem ten wariant, ową trasę zrobiłem w sześć osób + wózek i inne „szpargały” i było OK.

- WNĘTRZE – nie wiem skąd te porównania do ciężarówki – nie jeździłem. Wg mnie fajny i elegancki design – jak to w Mitsubishi bez zbędnych bajerów. Wracałem już wieczorem i podświetlenie deski bardzo przyjemne i gustowne. Inne podejście niż nieco futurystyczne w koreańskich autach czy chociażby japońskiej Hondzie. Niestety pewne błędy powielone z Lancera – umieszczenie przełącznika komputera w tym samym niewygodnym miejscu, brak podświetlenia przełączników otwierania okien (chociaż ten fluorescencyjny znacznik jest widoczny), a to co było fajne usunęli – np. klimatyzacja schowka ….
Samo wykonanie całkiem OK, materiały dużo lepsze niż w SB (chociaż nie wszystkie). Generalnie wg mnie widać, że jest to auto z nieco wyższej półki. Nie mam za bardzo porównania do poprzednich wersji Outlandera chociaż z tego co widziałem w salonie stylistyka zbliżona do SB.

- WYGLĄD ZEWNĘTRZNY – najbardziej kontrowersyjna sprawa. Wiem, że teraz moje odczucia są subiektywne ale nie jest to brzydkie auto (takie miałem obawy). Całkiem fajnie się prezentuje chociaż rzeczywiście bliżej mu do dużego kombi niż SUV’a. Mimo różnych opinii jakie spotkałem na forum auto zyskuje przy „bliższym” spotkaniu.

- SPALANIE – rewelacji nie ma ale to kwestia nastawienia. Nie spodziewałem się, że auto o ok. 200 kg cięższe i z silnikiem benzynowym o pojemności większej o 0,2 dm3 ze skrzynią automatyczną będzie palić mniej niż Lancer. Z tego mojego bardzo krótkiego doświadczenia mogę powiedzieć, że w mieście wychodzi mi ok. 11 litrów, natomiast na wspomnianej trasie (z dość dużym obciążeniem) wyszło mi ok. 8,5 litra. Myślę, że jakbym nie przekraczał 120 km/h to zmieściłbym się w „ósemce” (140-150 km/h na autostradzie zrobiło jednak swoje). Zobaczymy co będzie po zrobieniu kilku tysięcy kilometrów.

- PODSUMOWANIE – jako gość, który przesiadł się z Lancera jestem zadowolony. Więcej miejsca, większy komfort, więcej „bajerów” i napęd 4WD (po ostatnich przygodach w zimie istotny argument). Mniejsza dynamika jazdy. Oczywiście można się zastanowić czy konkurencja nie oferuje czegoś lepszego w tej cenie i w tym segmencie … możliwe. Ale co zrobić jak chce się dalej jeździć Mitsubhishi? Lancer przez prawie cztery lata nie dawał mi powodów, żeby zmienić koncern … i liczę, że tak pozostanie.
Oczywiście tylko posiadacze poprzednich modeli mogą ocenić czy OIII jest godnym następcą. Powiem tylko, że jakby to było auto stylistyką zbliżone do tzw. "glonojada" nie kupiłbym go - a wiem, że większość jest innego zdania - kwestia gustu. Widać każda potwora musi znaleźć swojego amatora :mrgreen:


Uffff … spisałem się trochę ale mam nadzieję, że zasłużyłem na wybaczenie Mitsumaniaków? 8)
 
 
Rok z Bagien 
Forumowicz

Auto: ASX 1,6 Pb Invite
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lis 2012
Posty: 68
Skąd: Łódź
Wysłany: 29-04-2013, 11:16   

Mac_Man1,
Super opis.

Moje spostrzeżenia (po jedynie 2 jazdach testowych) są skromniejsze, ale w podstawowych sprawach zbieżne z tym co napisałeś.
CVT baaardzo przyzwyczaja do komfortu, nieprawdaż ? :wink:

Jeśli możesz (może być na priv) za ile udało Ci się wyszarpnąć tą wersję ?
Dowiadywałeś się o koszt przeglądów ?

A tak w ogóle, to mnie się ta miedź też bardzo podoba..... :rr: :p
 
 
Mac_Man1 
Forumowicz


Auto: OIII 2.0 Benzyna CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Paź 2009
Posty: 66
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 29-04-2013, 11:43   

Rok z Bagien napisał/a:
Mac_Man1,
Super opis.

Moje spostrzeżenia (po jedynie 2 jazdach testowych) są skromniejsze, ale w podstawowych sprawach zbieżne z tym co napisałeś.
CVT baaardzo przyzwyczaja do komfortu, nieprawdaż ? :wink:

Jeśli możesz (może być na priv) za ile udało Ci się wyszarpnąć tą wersję ?
Dowiadywałeś się o koszt przeglądów ?

A tak w ogóle, to mnie się ta miedź też bardzo podoba..... :rr: :p


Cena nie jest tajemnicą. Wyszło mnie ok. 120 tys., dodali alufelgi na zimę (16'tki - opon już nie wydarłem), czujniki parkowania z przodu (z tyłu jest kamera cofania) i gumowe chodniczki .... rok produkcji oczywiście 2012 r.

Co do przeglądów, powiedzieli, że pierwszy droższy od Lancera o ok. 200 zł (nie wiem jak teraz ale z tego co pamiętam w przypadku SB było to ok. 700 zł).
 
 
zzip11 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer Sportback 1.8, O3 2WD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Kwi 2013
Posty: 12
Skąd: Znikąd
Wysłany: 29-04-2013, 21:18   

Krzychu - wyłączam go "A" po to bo"
1. stojąc w kilometrowym korku i podjeżdżając po 50 metrów wyłączy mi i włączy silnik 20 razy ( zużycie rozrusznika i paliwa na rozruch jest raczej większe)
2. w czasie startu silnika na ułamek sekundy odłączane jest zasilanie w gnieździe zapalniczki i dvd, które umila podróż moim dzieciom puszcza płytę od nowa.
Generalnie chodzi mi o to, że gdy "A" jest w trybie off ( z powyższych powodów ) kontrolka pali się cały czas - nie gaśnie a wolałbym by się nie paliła.
Jeśli chodzi o komfort w porównaniu do SB jest bez porównania większy. Dynamika - już sprawdziłem troszkę mniejsza jednakże przy wyprzedzaniu zbiera się nadspodziewanie dobrze ( CVT zostaje daleko w tyle ). Na starcie założyłem 18 z oponami 225 i prowadzi się pewnie, żadnego "myszkowania", taki pewny solidny kawał auta. Jadąc na trasie zgodnie z przepisami ( 5 osób i pełen bagażnik ) można spalić 8.Jadąc "zdroworozsądkowo" 9l/100km.
Reasumując - jestem bardzo zadowolony - rodzina jeszcze bardziej.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.