 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Zamknięty przez: mkm 30-10-2016, 22:03 |
Jak wino... |
Autor |
Wiadomość |
Tomek
Mitsumaniak forumowy ekspert

Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Wrz 2009 Posty: 11092 Skąd: Wieliczka
|
|
|
|
 |
sveno
Mitsumaniak

Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 58 razy Dołączył: 20 Paź 2010 Posty: 5141 Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
|
Wysłany: 01-05-2013, 09:57
|
|
|
tomek84 napisał/a: | już o to pytałeś | tak i nie dostałem jednoznacznej odpowiedzi.
Jeden z MM powiedział, że otwór pod prowadnicę z gumką jest troszeczkę głębszy niż drugi, więc idąc tym tropem mam dwa prawe jarzma z przodu
Kolejny MM twierdzi, że prawa jest prawa, a lewa jest lewa i inaczej nie pasują, no i okazuje się, że pasują zamiennie
No nic składam jak było, bo na hamulce nie narzekałem. |
_________________ Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 |
Ostatnio zmieniony przez sveno 02-05-2013, 20:51, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6099 Skąd: Wrocław
|
|
|
|
 |
sveno
Mitsumaniak

Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 58 razy Dołączył: 20 Paź 2010 Posty: 5141 Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
|
Wysłany: 01-05-2013, 18:02
|
|
|
Ok czyli nie są symetryczne, ale nie ma na nich literek R i L jak na zaciskach
Dee czy dobrze widzę, że wg tej Twojej strony w zaciskach dwutłoczkowych prowadnica z gumką idzie na dół? Inaczej jak w jednotłoczkowych? |
_________________ Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21935 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 01-05-2013, 20:59
|
|
|
sveno napisał/a: | czy dobrze widzę, że wg tej Twojej strony w zaciskach dwutłoczkowych prowadnica z gumką idzie na dół? Inaczej jak w jednotłoczkowych? | No przecież wyraźnie widać, że idzie do góry (odpowietrznik na górze zacisku). |
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6099 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 01-05-2013, 21:37
|
|
|
Hugo patrz uważnie , bo mylisz zaciski . |
|
|
|
 |
arturj123
Forumowicz

Auto: A3 1.8T 200KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 06 Wrz 2009 Posty: 1299 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 01-05-2013, 21:42
|
|
|
W swoim przedlifcie mam założone z tyłu dwa zaciski lewe, niczemu to nie przeszkadza.
Zaciski oznaczone literkami L - R |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21935 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 02-05-2013, 07:44
|
|
|
deejay napisał/a: | Hugo patrz uważnie , bo mylisz zaciski | O kurde, nie wiedziałem, że są fotki wszystkich zacisków, myślałem, że tylko ta jedna u góry... |
|
|
|
 |
sveno
Mitsumaniak

Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 58 razy Dołączył: 20 Paź 2010 Posty: 5141 Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
|
Wysłany: 02-05-2013, 09:46
|
|
|
arturj123 napisał/a: | Zaciski oznaczone literkami L - R | no właśnie zaciski są podpisane, zresztą zaciski to nie problem, bo wiadomo, że odpowietrznik ma być do góry, problem jest z jarzmami, one są dziwnie podpisane: 88C i 88E
Tylne myślę, że są symetryczne....
Pomalowałem (trzeci raz, mam nadzieję, że już więcej nie będę) złożyłem, odpowietrzyłem, działa bez zarzutów, przy najbliższej okazji pojadę na SKP i je pomierzę.
Hugo, też dałeś prowadnicę z gumką do góry? U mnie tak było i teraz tez tak złożyłem, ale chyba trzeba będzie przełożyć: 5 min pracy i można to zrobić na parkingu pod blokiem, zresztą jarzma też tak można zamienić, potrzebny tylko drugi podnośnik.
Fotki potem, kolor zacisków to tym razem RAL 3011. |
_________________ Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21935 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 02-05-2013, 09:55
|
|
|
sveno napisał/a: | kolor zacisków to tym razem RAL 3011 | Pod kolor auta? sveno napisał/a: | Hugo, też dałeś prowadnicę z gumką do góry? | Tak, tak było od początku i tak zostawiłem. |
|
|
|
 |
sveno
Mitsumaniak

Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 58 razy Dołączył: 20 Paź 2010 Posty: 5141 Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
|
Wysłany: 02-05-2013, 15:54
|
|
|
Hugo napisał/a: | Pod kolor auta? | prawie, ten jest bardziej czerwony niż bordowy, ale od początku:
Spontaniczny wypad na wieś więc trzeba coś ogarnąć przy aucie, miała to być konsola centralna, ale brat miał kilka innych aut do malowania i nie miał czasu na moje pierdółki. Trudno, następnym razem. Na celownik poszły tylne tarcze, zakładałem je nowe w sierpniu przed zlotem i odrazu dostały srebrzanką w odpowiednie miejsca, teraz wyglądały tak:
Tarcze oczyszczone, dostały 5 warstw czarnego matu, zaciski rozebrane na części pierwsze, kolejny raz oczyszczone do gołej stali, tłoczki i prowadnice ponownie przesmarowane, złożone na starych gumkach bo pobliskie sklepy słabo zaopatrzone, zresztą gumki mają 8 miesięcy i są w bardzo dobrym stanie. Teraz to wygląda tak:
Pierwszy raz malowałem pistoletem i tak mi się spodobało, że te same zabiegi poszły na przednie zaciski:
Więcej nie mam zamiaru tego malować to ma wystarczyć na lata. |
_________________ Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 |
|
|
|
 |
sveno
Mitsumaniak

Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 58 razy Dołączył: 20 Paź 2010 Posty: 5141 Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
|
Wysłany: 03-05-2013, 14:16
|
|
|
Galant pierwszy raz zawiódł
Wczoraj przyjechałem do Sącza, 250 bezproblemowych kilometrów. Dzisiaj chcieliśmy jechać w góry, zadowoleni pakujemy się do auta, ja na starter, rozrusznik kręci jak zły, a silnik nie pali. Tak kilka razy, potem tryb awaryjnego odpalania na gazie, było około 20 stopni powyżej zera więc mogło się udać, ale też nic. Telefon do Deejay'a, dostałem wytyczne: sprawdzić rozrząd, iskrę, dopływ paliwa.
Rozrząd ok, dźwigienki pracują.
Iskra na drugim cylindrze w porządku (łatwo nie było, biorąc pod uwagę fakt, że w aucie mam tylko płasko-oczkową dziesiątkę, którą nawet nie dało się odkręcić pokrywy silnika, na szczęście są jeszcze życzliwi ludzie na tym świecie, którzy bezinteresownie pomogą).
Już miałem dobierać się do pompki paliwa, ale coś mnie natchnęło, żeby jeszcze raz go zakręcić. Na gazie po około 1min zapalił zagrzał się, wycieczka na stację dolać gazu, w międzyczasie przełączyłem go na Pb i jechał normalnie. Na stacji zapalił już na Pb, potem pod blokiem jeszcze raz, też bez problemu.
Co to było?
Czy po prostu ten samochód ma duszę i nie spodobał mu się fakt, że na pokładzie znajdowała się teściowa? |
_________________ Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 |
|
|
|
 |
Tomek
Mitsumaniak forumowy ekspert

Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Wrz 2009 Posty: 11092 Skąd: Wieliczka
|
|
|
|
 |
sveno
Mitsumaniak

Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 58 razy Dołączył: 20 Paź 2010 Posty: 5141 Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
|
Wysłany: 03-05-2013, 14:27
|
|
|
auto na płaskim, zresztą paliwa prawie pół baku mam, bo ostatnio prawie zawsze jak tankuje gaz to do tych 100zł dolewam benzyny. |
_________________ Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 |
|
|
|
 |
Tomek
Mitsumaniak forumowy ekspert

Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Wrz 2009 Posty: 11092 Skąd: Wieliczka
|
|
|
|
 |
|
|