Awaria Pinina |
Autor |
Wiadomość |
grzesiek2208
Forumowicz
Auto: Pajero pinin
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Gru 2012 Posty: 57 Skąd: Nysa
|
Wysłany: 30-04-2013, 20:47
|
|
|
niemam pojecia robil to mechanik ale nie stasiu w garażu tylko najlepszy zaklad w mojej okolicy. Powiedzial ze nie ma mozliwosci zalozenia sitka ponownie bo jest tak zajebane ze sie nie da, ale mowie Ci poprawa widoczna golym okiem i uchem silnik chodzi igla wymienilem jeszcze olej i takie tam duperele polecam Ci ten zabieg ewentualnie przeczysc przepustnice moze tam jest za duzo osadu?? ja troche przeplacilem za ten zabiego z pompa ale sam nie chcialem sie pchac jak nie umiem, pozdro daj znac co wykombinujesz |
|
|
|
 |
yazon
Nowy Forumowicz

Auto: Pinin 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sty 2013 Posty: 10 Skąd: Opole
|
Wysłany: 02-05-2013, 11:16
|
|
|
Jedna taka mała propozycja z mojej strony. Warto sprawdzić stan baku paliwa. Mogła się wdać korozja/rdza i zanieczyszczać benzynę. w moim przypadku właśnie tak jest.
co do pompy przy baku, istotne sa 3 rzeczy:
1. stan pompy ten małej metalowej - może po prostu już nie pracować na takich obrotach jak powinna.
2. zawalony filtr paliwa
3. zawalone sitko
Recepta. kupienie używanej ale czystej pompy ( konstrukcji z filtrem i sitkiem ) i dokupienie nowej pompy |
_________________ Pinin 1.8 GDI |
|
|
|
 |
grzesiek2208
Forumowicz
Auto: Pajero pinin
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Gru 2012 Posty: 57 Skąd: Nysa
|
Wysłany: 05-05-2013, 12:44
|
|
|
twoja recepta na kupienie uzywanej pompy niskiego cisnienia jest troche nieoplacalna gdyż nowa kosztuje zaledwie 200zl ja swoja uwage skupilem na pompie wysokiego cisnienia bo wlasnie to w niej komputer wykazal blad ale masz racje w baku również jest sitko a dokladniej filtr przy tej pompce syf w baku oczywiscie jest przyczyna tego wszystkiego roboty nie ma duzo stosunkowo latwo sie do niego dostac (pod siedzeniami tylnej kanapy) tylko ostroznie z papierosem:P pozdro |
|
|
|
 |
yazon
Nowy Forumowicz

Auto: Pinin 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sty 2013 Posty: 10 Skąd: Opole
|
Wysłany: 07-05-2013, 09:06
|
|
|
grzesiek2208 napisał/a: | twoja recepta na kupienie uzywanej pompy niskiego cisnienia jest troche nieoplacalna gdyż nowa kosztuje zaledwie 200zl ja swoja uwage skupilem na pompie wysokiego cisnienia bo wlasnie to w niej komputer wykazal blad ale masz racje w baku również jest sitko a dokladniej filtr przy tej pompce syf w baku oczywiscie jest przyczyna tego wszystkiego roboty nie ma duzo stosunkowo latwo sie do niego dostac (pod siedzeniami tylnej kanapy) tylko ostroznie z papierosem:P pozdro |
Jesteś mi wstanie pokazać gdzie mogę sobie fundnąć cały zestaw za 200 zł ( pompa, filtr, i ta wajcha do sprawdzania staniu poziomu benzyny w baku. ) Bo to jest jedna konstrukcja.
off top.
Ktoś remontował z was bak? |
_________________ Pinin 1.8 GDI |
|
|
|
 |
grzesiek2208
Forumowicz
Auto: Pajero pinin
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Gru 2012 Posty: 57 Skąd: Nysa
|
|
|
|
 |
sq9mcs
Forumowicz
Auto: Pinin 2.0 GDI, Pathfinder R51
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 07 Lip 2010 Posty: 124 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 07-05-2013, 22:59
|
|
|
Wajcha - pewnie czujnik ilości paliwa |
|
|
|
 |
yazon
Nowy Forumowicz

Auto: Pinin 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sty 2013 Posty: 10 Skąd: Opole
|
Wysłany: 08-05-2013, 12:17
|
|
|
sq9mcs napisał/a: | Wajcha - pewnie czujnik ilości paliwa |
Dokładnie tak wajcha od paliwa |
_________________ Pinin 1.8 GDI |
|
|
|
 |
pinku
Nowy Forumowicz
Auto: Pinin 2.0 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Maj 2011 Posty: 6 Skąd: ja się tu wziąłem ?
|
Wysłany: 15-06-2013, 20:20 Która pompa
|
|
|
Zaraz, czy Wy na pewno piszecie o pompie wysokiego ciśnienia czy o tej w baku ?
Filtr paliwa - podobno w pininie nie ma (?) |
|
|
|
 |
|