Zamknięty przez: Owczar 22-04-2011, 20:18 |
Mitsubishi Galant Vr-4 z silnikiem 2,5v6? |
Autor |
Wiadomość |
emilok
Mitsumaniak

Auto: Galant EA2W GLS '97 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 18 Cze 2008 Posty: 145 Skąd: Andrychów
|
|
|
|
 |
kuzi [Usunięty]
|
Wysłany: 22-04-2011, 09:52
|
|
|
Z moich informacji wynika, że samochód od tego czasu został już sprzedany dwa razy. |
|
|
|
 |
Tomek
Mitsumaniak forumowy ekspert

Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Wrz 2009 Posty: 11092 Skąd: Wieliczka
|
|
|
|
 |
mario mario
Mitsumaniak
Auto: galant elegance combi 2,5 B
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 12 Kwi 2009 Posty: 727 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 24-02-2012, 06:46 [EAxx] Galant 4x4
|
|
|
Szukajka nic nie znalazła. Wpisałem hasło tak jak w temacie. Mam do wszystkich takie oto pytanie. Poszukuję gala z napędem 4x4 w wersji europejskiej. Z tego co widzę to tylko wersje USA występowały z takim napędem. Oczywiście są galanty 4x4 ale model starsze, a ja szukam 96-2004, nie ważne z jakim silnikiem. Legnum VR4 odpada. Czy były takowe na naszym rynku? |
_________________ Mb galant - bedzie następny
Mb galant 00' 2,5 B+G asb - jest super
Mb galant 99; 2,5 asb B+G, i prysł czar VW
VW golf 95', 2,0 B - był na przetrwanie (12/100)
VW passat 97', 1,9 TDI - był najlepszy z passatów
VW passat 00', 1,9 TDI, asb - był jeszcze bardziej funkcjonalny
VW passat 91', 1,8 B+G - był bardzo funkcjonalny i oszczędny
Opel ascona 86', 1,6 B - był super |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 24-02-2012, 07:26
|
|
|
Wszystkie EA z napędem na cztery łapy jakie widziałem były z kiermaną RHD (z silnikami wolnossącymi of course) |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Tomek
Mitsumaniak forumowy ekspert

Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Wrz 2009 Posty: 11092 Skąd: Wieliczka
|
|
|
|
 |
komarsnk
Mitsumaniak mocno uzależniony
Auto: Galant '02 Avance A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 08 Maj 2009 Posty: 1908 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 24-02-2012, 09:16
|
|
|
Ja się właśnie ostatnio zastanawiałem czy skrzynia z TT podejdzie P&P do 6A13
Lub jakoś coś inaczej żeby za dużej rzeźby nie było.
Bo w sumie fajnie by było mieć 4x4 z 2.5V6. Przerzucić zawieszenie i napędy z Legnuma a silnik mieć ten sam Tylko jak się ma sprawa ze skrzynią... |
_________________ Galant EA5A '02 Avance A/T LPG STAG-4+Gurtner Black+Hana Gold
Był: Galant EA5W '97 M/T
Był: Ford Scorpio 2.5 TDVM '92
Był: Ford Sierra 2.0 OHC '91
Był: Opel Ascona 1.6 S Coupe '85 bandyta |
|
|
|
 |
danino88
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Sty 2007 Posty: 1315 Skąd: Częstochowa/Wrocław
|
Wysłany: 24-02-2012, 12:18
|
|
|
Można przerobić bo były takie wersje na japonię robione.Skrzynia od TT też powinna podejść do zwykłego 6a13 i dużą zaletą według mnie byłoby 5biegów:) pytanie tylko czy warto,to w sumie nie wiem jakie to koszty,poza tym ayc lub dyder stały trzeba dać |
_________________ Jest :
Evo 8 - 500KM/600NM
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365
Był :
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562 |
|
|
|
 |
komarsnk
Mitsumaniak mocno uzależniony
Auto: Galant '02 Avance A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 08 Maj 2009 Posty: 1908 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 24-02-2012, 13:02
|
|
|
danino88 napisał/a: | Można przerobić bo były takie wersje na japonię robione.Skrzynia od TT też powinna podejść do zwykłego 6a13 i dużą zaletą według mnie byłoby 5biegów:) pytanie tylko czy warto,to w sumie nie wiem jakie to koszty,poza tym ayc lub dyder stały trzeba dać |
Wiesz.. trzeba by upolować rozbitka albo zajechanego Legnuma. Koszty kosztami ale coś tam zawsze można posprzedawać. AYC też raczej do przełożenia co nie? |
|
|
|
 |
puchatek-cz-wa
Mitsumaniak puchatek-cz-wa

Auto: 2.5 Sport Edition
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Wrz 2010 Posty: 35 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 24-02-2012, 15:20
|
|
|
Rozważałem taki projekt... Z danino88 zastanawialiśmy się jakiś czas temu... w sumie chyba nawet przed szukaniem, zakupem i jego myślą o VR nad tym rozwiązaniem. Był do kupienia za nie duże pieniądze Legnum z silnikiem 6A13 oczywiście kierownica po prawej. Czyli wszystko co do pełni szczęścia potrzebne. Jednak wtedy się nie zdecydowałem. Było parę, może trochę więcej wątpliwości...
Na dzień dzisiejszy projekt raczej bez większych problemów do zrobienia, jednak pytanie jak się ma ten silnik (6A13) do napędu 4x4. Czy samochód na tym zyska czy straci... |
|
|
|
 |
Kamil_Ziomek
Mitsumaniak
Auto: EA2A 1998
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 20 Lip 2010 Posty: 648 Skąd: Żyraków
|
Wysłany: 24-02-2012, 15:57
|
|
|
Nie wiem jak przy 2,5 ale w 2,0 przy gwałtownym ruszaniu koła gubią przyczepność a gdy nawierzchnia jest mokra to nawet na 2 biegu czasem uciekną na łuku (mówię oczywiście o obrotach 4,5 tyś w górę). Napęd na 4 koła byłby pomocny w takich sytuacjach chociaż to także większe straty mocy.
Wie ktoś gdzie można znaleźć dużo zdjęć dobrej jakości podłogi i napędu do VR4 albo jakiś service manual ? |
_________________ Nie sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika.
 |
|
|
|
 |
vince_81
Mitsumaniak Grzesznik

Auto: Lancer CS9W '07 - Lucjan :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Sty 2009 Posty: 461 Skąd: Leszno
|
Wysłany: 24-02-2012, 16:17
|
|
|
Kamil_Ziomek napisał/a: | Nie wiem jak przy 2,5 ale w 2,0 przy gwałtownym ruszaniu koła gubią przyczepność a gdy nawierzchnia jest mokra to nawet na 2 biegu czasem uciekną na łuku (mówię oczywiście o obrotach 4,5 tyś w górę). Napęd na 4 koła byłby pomocny w takich sytuacjach chociaż to także większe straty mocy. |
Rekiny są jak na swoje gabaryty dość lekkie (w porównaniu do innych aut tej wielkości), więc wybierając między większymi stratami mocy a znacznie lepszymi właściwościami trakcyjnymi, ja bym wybrał to drugie |
_________________ Lancer CS9W '07 2.0 deohace
Galant EA2W '99 (2009-2015)
Lancer CB4A '95 (2008-2009)
Galant E52A '93 (2006-2008 )
A wcześniej były 2 Hondy
02770/KMM
 |
|
|
|
 |
BRAGUS
Nowy Forumowicz
Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Lut 2013 Posty: 15 Skąd: Mirosławiec
|
|
|
|
 |
pompec
Mitsumaniak misiu-maniak

Auto: EA5W Avance'02 tiptronic
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 26 Gru 2007 Posty: 698 Skąd: Warszawa [WF]
|
Wysłany: 15-05-2013, 21:17
|
|
|
o bi-turbo z napędem na ośkę słyszałem (VR-2) ale zwykłe V6 4x4, to niezła bajka... może trzeba wykonać za tego Pana działanie i powiedzieć mu, że 4x4=16 tak samo zapomnij o ESP...
P.S. widzę, że miejsce sprzedaży to miejscowość Czechy może więc to tylko "czeski błąd" |
_________________ Najlepsze miejsce na namiot jest zawsze trochę dalej...
 |
|
|
|
 |
BRAGUS
Nowy Forumowicz
Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Lut 2013 Posty: 15 Skąd: Mirosławiec
|
Wysłany: 15-05-2013, 21:20
|
|
|
Tak się spodziewałem, chyba że jakaś limitowana wersja a ESP to AYC |
|
|
|
 |
|