Jaka instalacja gazowa CJ0 1,6 16V |
Autor |
Wiadomość |
Witek1980
Mitsumaniak

Auto: Sigma 3.0 V6 12 V kombi
Dołączył: 13 Kwi 2009 Posty: 45 Skąd: Śrem koło Poznania
|
Wysłany: 12-02-2013, 21:51 Jaka instalacja gazowa CJ0 1,6 16V
|
|
|
Czesc
Jestem szczęśliwym posiadaczem kolejnego Mitsu (wcześniej Sigma) Colt 1.6 16V Bistro i muszę go zagazować (sporo jeżdżę), jaką instalacje sekwencyjną polecacie w rozsądnej cenie - do 2k zł. Proszę o pomoc. |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 12-02-2013, 22:20
|
|
|
Za 2 tys to zamontujesz najtańszy zestaw, lepiej wydać do 2500zł i mieć później święty spokój. Ja proponuję sterownik Stag 4+ lub Tech 214 wtryski Barracuda, Hana lub tańsze Reg Fast i reduktor KME Silver lub Zavoli Zeta N oraz kumaty gazownik.
A tu masz polecanych gaziarzy z Twojego regionu http://lpg-forum.pl/wielkopolskie-t17786.html |
|
|
|
 |
ognok
Mitsumaniak

Auto: "Black" Colt 1.6 98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Mar 2011 Posty: 57 Skąd: Żywiec
|
Wysłany: 20-02-2013, 14:53
|
|
|
Ja mam Stag-4 i smigam już od ponad 30tys i zero problemów. |
_________________ "Wszystko co dobre jest nielegalne, niemoralne, albo powoduje tycie."
 |
|
|
|
 |
leebailong
Nowy Forumowicz
Auto: Colt CJ4A 1996 GLX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Maj 2013 Posty: 19 Skąd: Police
|
Wysłany: 15-05-2013, 19:15
|
|
|
Witam.
Niedawno stalem sie szczesliwym posiadaczem Colta CJO 1996 GLX, była w nim zamontowana następująca instalacja lpg:
-reduktor: tomasetto
-wielozawór: tomasetto
-centralka i układ elektroniczny STAG300
Co myslicie o takim zestawieniu? Nie ukrywam ze w porownaniu do jazdy na samej benzynie lpg traci duzo mocy.
Pozdrawiam. |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 15-05-2013, 20:08
|
|
|
Napisz jeszcze jakie masz wtryski. Na LPG powinien chodzić jak na benzynie, jeśli tak nie jest, to albo niedomagają już jakieś elementy instalacji (głównie mogą to być wtryski lub reduktor) lub instalacja jest źle ustawiona albo jest źle zamontowana lub dobrana. |
|
|
|
 |
leebailong
Nowy Forumowicz
Auto: Colt CJ4A 1996 GLX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Maj 2013 Posty: 19 Skąd: Police
|
Wysłany: 15-05-2013, 23:38
|
|
|
Reduktor Tomasetto AT90, a to fotka oznaczenia wtrysków:
 |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 16-05-2013, 06:35
|
|
|
Więc podejrzewam albo padnięte lub zabrudzone wtryski lub reduktor ale żeby dokładnie stwierdzić, trzeba by było instalację podłaczyć pod komputer. Wtryski radził bym wymienić na coś lepszego (Hana lub Barracuda) bo te co masz są jednymi z najgorszych, są wolne i mało precyzyjne przez co auto może więcej palić.
Ciekawe ile auto już przejechało na tej instalacji? |
|
|
|
 |
leebailong
Nowy Forumowicz
Auto: Colt CJ4A 1996 GLX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Maj 2013 Posty: 19 Skąd: Police
|
Wysłany: 16-05-2013, 06:46
|
|
|
Instalacja ma 6 lat, nie wiem dokladnie ile zostalo na niej przejechane. W przyszlym tygodniu pojade na przeglad gazu i zobacze co mi tam powiedza. Jesli bedzie trzeba to wymienie wtryski, bo szkoda zeby auto marnowalo swoj potencjal. |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 16-05-2013, 09:15
|
|
|
Wcześniej nie zwróciłem uwagi, masz silnik 1.6 i pewnie ponad 100 koni więc reduktor może być na styk albo jest trochę za słaby co było by odczuwalne przy kręceniu do odcinki. Podobno stabilnie obrabia max 90 koni ale dokładnie dało by się to stwierdzić dopiero po podłączeniu pod komputer. Jeśli będą Ci proponowali takie same wtryski to zaproponuj te które Ci podałem wyżej, ale ich cena to 350 - 400zł, ewentualnie z tańszych Reg Fast lub AC W01, są max 100zł droższe a o wiele lepsze. Ja jednak dla siebie wybrał bym Barracudy, są to bardzo dobre polskie wtryski. |
|
|
|
 |
leebailong
Nowy Forumowicz
Auto: Colt CJ4A 1996 GLX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Maj 2013 Posty: 19 Skąd: Police
|
Wysłany: 16-05-2013, 10:54
|
|
|
Mam 90KM, zdecydowalem sie na baracudy widzialem za 299zl. Wielkie dzieki za info. |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 16-05-2013, 11:07
|
|
|
Nie ma za co.
Po montażu w sterowniku należy wybrać wtryski Hana lub Keichin aby sterownik ustawił dla nich właściwe korekty. Barracud raczej w sterowniku nie będzie a są one klonek wtrysku Keichin podobnie zresztą jak Hany. |
|
|
|
 |
leebailong
Nowy Forumowicz
Auto: Colt CJ4A 1996 GLX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Maj 2013 Posty: 19 Skąd: Police
|
Wysłany: 17-05-2013, 09:25
|
|
|
Moge sie teraz jeszcze pochwalic pieknym spalaniem 14l/100km. Gdzie wiekszosc jezdzilem przy obrotach 2-3 tys. Napewno trzeba przy tej instalacji cos pogrzebac. |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 17-05-2013, 10:39
|
|
|
Więc najprawdopodobniej to wina wtrysków, pewnie się już wyklepały i są nieprecyzyjne. Miałem podobnie w teścia Vectrze B na podobnych wtryskach. Po wymianie spalanie wróciło do normy. |
|
|
|
 |
leebailong
Nowy Forumowicz
Auto: Colt CJ4A 1996 GLX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Maj 2013 Posty: 19 Skąd: Police
|
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
|
|
|
 |
|