Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Opowieści Dziwnej Treści
Autor Wiadomość
zbyszek05 
Forumowicz
balcer

Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 04 Cze 2007
Posty: 1236
Skąd: Zambrow
Wysłany: 16-05-2013, 20:59   Opowieści Dziwnej Treści

Tak - tylko kto ma taki silnik - nawet od sigmy ? To jest gra w rosyjską ruletkę ... trafić w dobry ? Już marzenia .Osobiscie szukam i nic - wszystko jest wyjęte z auta " dwa tygodnie temu lub ok. pół roku " Bzdury .
a sigma na samochód rajdowy sie nie nadaje bo jest za ciężka a 200 km/h i to i 1.9 tdi poleci . Nawet jakby ją odelżył ponad 300 kg co jest realne to przyspieszenie mogło by oscylować w ok.6,5 do setki co jest dobrym wynikiem na starcie ale nieprzyjemne w jezdzie. Technologia samochodu jest już stara niestety.Cos zawsze nie wytrzymuje - tak dzisiaj sobie myślę że gdybym nie meczył czasami auta końcem obrotosciomierza to morze jeszcze z rok, dwa bym polatał a tak ... :butthead: Mimo wszystko jest co wspominać i banan na buzi bezcenny
_________________
6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną :-) Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM ;)
Ostatnio zmieniony przez lukasz12 18-05-2013, 22:45, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 17-05-2013, 13:38   

BartekWu napisał/a:
zbyszek05 napisał/a:
Tak - tylko kto ma taki silnik - nawet od sigmy ?

Ci goście mają fajne sprzęty. Brałem kiedyś od nich różne niespotykane części.
mają taki i jeszcze inne np. 6G74

http://www.3sx.com/store/...idProduct=30939


Fajne rzeczy może mają, natomiast niektóre ceny IMHO mają zdziercze, zwłaszcza za jakieś drobiazgi.

[ Dodano: 17-05-2013, 13:39 ]
zbyszek05 napisał/a:
Tak - tylko kto ma taki silnik - nawet od sigmy ? To jest gra w rosyjską ruletkę ... trafić w dobry ? Już marzenia .Osobiscie szukam i nic - wszystko jest wyjęte z auta " dwa tygodnie temu lub ok. pół roku " Bzdury .
a sigma na samochód rajdowy sie nie nadaje bo jest za ciężka a 200 km/h i to i 1.9 tdi poleci . Nawet jakby ją odelżył ponad 300 kg co jest realne to przyspieszenie mogło by oscylować w ok.6,5 do setki co jest dobrym wynikiem na starcie ale nieprzyjemne w jezdzie. Technologia samochodu jest już stara niestety.Cos zawsze nie wytrzymuje - tak dzisiaj sobie myślę że gdybym nie meczył czasami auta końcem obrotosciomierza to morze jeszcze z rok, dwa bym polatał a tak ... :butthead: Mimo wszystko jest co wspominać i banan na buzi bezcenny


Zbyszku, nie obraź się, ale czasem po Twoich wypowiedziach to ja odnoszę wrażenie, że posiadanie przez Ciebie Sigmy to kara za coś...zezłomuj, sprzedaj to co jest.
Następnie idź do Fiata/VW/Toyoty - kup sobie model wedle uznania i możliwości i w zamierzeniu ciesz się bezproblemową jazdą.
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
zbyszek05 
Forumowicz
balcer

Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 04 Cze 2007
Posty: 1236
Skąd: Zambrow
Wysłany: 17-05-2013, 17:36   

Nie obrazilem sie ale i nie będe sobie wmawial ze 20 letni samochod jest nowy i lepszy od innych aut .Powiedzmy sobie szczerze ile sigmy sa warte .Kiedys Łukasz powiedziales ze wiecej niz 5 tys.nie dasz za sigme z Polski . Niestety one maja wartosc ale dla nas .
_________________
6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną :-) Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM ;)
Ostatnio zmieniony przez zbyszek05 17-05-2013, 20:41, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
VirMan 
Mitsumaniak
maniacc


Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 1602
Skąd: Tarnów
Wysłany: 17-05-2013, 18:25   

no jak dla mnie moje auto właśnie urosło do jakichś 35k. i urośnie jeszcze bardziej w pzyszłosci - dlaczego ? bo jest ładne ,funkcjonalne , niezawodne, bezpieczne .... za ten sam komfort i trwałosc , bezpieczeństwo itd musiałbym zapłacić grube pieniądze, i przypuszczam że musiałbym kupić w polsce jakiegoś ls400 w niezłym stanie za te 35k, i miałbym auto porównywalne z moim obecnym - tak po prostu. Nie wiem czego oczekujesz po samochodzie i jak oceniasz jego wartość. ja po prostu porównuję ile muszę zapłacić za to samo na rynku - prosto i pragmatycznie.

żaden golf ani fiat nie da mi komfortu i jakości podróżowania nie mówiąc o funkcjonalności i przyjemności czy niezawodności. Mam znajomych z nowymi samochodami i niejednego juz ściągałem bo to czy tamto mu padło albo płacz bo na gwarancji musi za przegląd 2k płacić co 6 mies... i nie może autem jeździć "agresywnie" bo komputer to pamięta i mu w serwisie powiedzą że auto było używane "wyczynowo" więc gwarancja na to i tamto nie obowiązuje.. jejku - chcesz to kupuj .

Fakt pozostaje faktem - ja obracałem moim autem trasy po 3-4 tys kilometrów lejąc tylko benzynę (czy gaz) i NIGDY mnie nie zawiodło poza jednym przypadkiem (zanim go podrasowałem) kiedy padł mi alternator i nie wiedziałem że padł.. a zrobiłem już prawie 80k tym autem. - jak dla mnie jak nowe (prócz tego że trochę w nim grzebię i nie martwię się o gwarancję, i że jest tańsze w utrzymaniu 20x )

powiem tak - chcesz kupuj - nikt cie nie trzyma :P - jak masz auto warte 5k, to może wystaw za tyle i ktoś sie znajdzie - ja kupilem diamanta za 5.1 i miał swoje problemy , za mojego dałem 13.5k i też miał swoje do zrobienia.. wiesz - moze to nie taka malinka skoro nie sprzedany ?
_________________
Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi. :)
DONE: resurrection ;)
 
 
 
t0m3k 
Mitsumaniak

Auto: Sigma 3.0 V6 12V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Kwi 2009
Posty: 956
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 17-05-2013, 19:53   

nie chcesz auta to przedaj na części xD ja z chęcią przygarne troche gratów :D
_________________

Moja Mitsubishi Sigma 3.0 V6
 
 
 
zbyszek05 
Forumowicz
balcer

Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 04 Cze 2007
Posty: 1236
Skąd: Zambrow
Wysłany: 17-05-2013, 20:40   

Wiec - złośliwością w złośliwość - bartku - życzę ci w 2013 roku zwycięstwa w konkursie najładniejsza sigma/diamante . Do tej pory twoja malinka i twój wkład finansowy nie przyniósł rezultatów /35 tys. /
Wróćmy do tematu .

Co do części - pw / e- mail z zaznaczeniem części i propozycje cenowe .
_________________
6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną :-) Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM ;)
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 17-05-2013, 21:48   

zbyszek05 napisał/a:
Nie obrazilem sie ale i nie będe sobie wmawial ze 20 letni samochod jest nowy i lepszy od innych aut .Powiedzmy sobie szczerze ile sigmy sa warte .Kiedys Łukasz powiedziales ze wiecej niz 5 tys.nie dasz za sigme z Polski . Niestety one maja wartosc ale dla nas .


To dobrze że się nie obrażasz.
Natomiast naprawdę nie do końca rozumiem jaki ma cel ciągłe pisanie o tym że to stare auto i takie czy siakie. Chcesz idź do salonu kup coś nowego - albo toczydło w postaci mieszczucha Corsa / Punto / Audi A3 albo nawet coś klasy średniej lub wyższej średniej do wyboru do koloru.
Ewentualnie coś młodszego od Sigmy - tylko jest jeden problem - auta z dobrych czasów czyli tak do 2000 roku - to też nastolatki i borykają się z podobnymi problemami co Sigma wynikającymi z wyeksploatowania i wieku.
Natomiast nieco młodsze samochody - czyli powiedzmy od 2002 w górę - były już projektowane w sposób oszczędnościowy i byle jak - byle tylko wytrzymało te 5-6 lat do czasu prezentacji następcy.
Złotego środka nie ma zasadniczo. Autem które mi ideologicznie najbardziej pasuje a nie ma >10 lat to Hyundai Azera - jeszcze robione według starej dobrej szkoły, sporo technologii z XG tak naprawdę (zawieszenie wielowahaczowe skrzynia biegów to F5A51 która debiutowała w 1995 roku w Diamante II).

Tylko proszę - po prostu nie drąż bezsensownie tematu o tym że Sigma jest taka czy siaka, stara i w ogóle są lepsze auta.
Ja wiem jaka jest, ale dobrze mi się z nią żyje. Myślę że większość osób też wie jakie są Sigmy. Będą chcieli będą trzymać, jak im się znudzą - oddadzą na złom.
Przymusu posiadania Sigmy nie masz, nikt nawet Cię nie będzie pytał co zrobiłeś ze swoją, na zlot możesz przyjechać nawet Audi i cię przywitamy tak jak dotychczas. ;)

Tyle z mojej strony.
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
mmatulek 
Mitsumaniak


Auto: Sigma sedan '93 A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 29 Paź 2008
Posty: 631
Skąd: Milanówek
Wysłany: 17-05-2013, 21:58   

Panowie po co te złosliwości. Nie oszukujmy się, nasze samochody mają wartość głównie sentymentalną. Wkładanie w nasze miśki nie do końca jest rozsądne, ale czy nie chodzi w życiu o odrobinę szaleństwa. 8)

ps. coś temat zboczył.

4. Też jestem na etapie wyboru dywaników i mam problem.

pozdrawiam
 
 
GóR3K 
Mitsumaniak
WR8790L


Auto: SIGMA 12V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 13 Gru 2009
Posty: 522
Skąd: Radom/Horsens DK
Wysłany: 18-05-2013, 02:31   

VirMan napisał/a:
no jak dla mnie moje auto właśnie urosło do jakichś 35k. i urośnie jeszcze bardziej w pzyszłosci - dlaczego ? bo jest ładne ,funkcjonalne , niezawodne, bezpieczne .... za ten sam komfort i trwałosc , bezpieczeństwo itd musiałbym zapłacić grube pieniądze, i przypuszczam że musiałbym kupić w polsce jakiegoś ls400 w niezłym stanie za te 35k, i miałbym auto porównywalne z moim obecnym - tak po prostu. Nie wiem czego oczekujesz po samochodzie i jak oceniasz jego wartość. ja po prostu porównuję ile muszę zapłacić za to samo na rynku - prosto i pragmatycznie.



za 35k masz piękne ,funkcjonalne Volvo s80 d5 2.4 diesel 163km z 2004r. w wersji SUMMUM bezpieczne na full wypasie , w którym nic nie siada :) wiem co mówię :)
_________________
~GALANT 2.5 V6 AVANCE 99' -SPRZEDANY
~SIGMA 3.0 V6 24V 96' - SPRZEDANA 2013-2014
~COLT GTI 2.0 88' SPRZEDANY- 2012-2012
~SIGMA 3.0 V6 12V EXE 93' - 2011-teraz
~SPACE WAGON 2.4 99' SPRZEDANY - 2011-2013
~LANCER 1.3 96' SPRZEDANY - 2009-2010
 
 
 
VirMan 
Mitsumaniak
maniacc


Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 1602
Skąd: Tarnów
Wysłany: 18-05-2013, 10:52   

zbyszek05, nikogo obrażać nie chciałem - ale nieważne - czasem mnie irytuje takie "aa badziewie" a za chwilę "ale banan był" a potem "golf lepszy" określasz wadami samochód który do czego zupełnie innego służy tak jakbym narzekał że w smarcie mało miejsca... nie rozumiem takiego podejścia, więc może zakończmy polemikę :)

GóR3K, z tego co widzę to np :
http://otomoto.pl/volvo-s...-C29059477.html
fajny egzemplaż , jasna skóra (tylko czemu nie robili takiego ladnego wyświetlacza jak w mitsu - moja konsola środokwa jest 100 razy łądniejsza... ) centrum bym wynienił bo jest brzydkie.. poza tym niczego sobie.
Nie mam pojęcia jak wyglada eksploatacja tego silnika i samochodu. Czy jest to silnik na ukochanych pompowtryskach , czy może common rail.. nie wiem jak z trwałością i niezawodnością i kosztami utrzymania..
no i nie widzę wersji z jakimś porządnym v6 co by pomruczał 2xx hp.
http://allegro.pl/piekne-...3245255783.html
ten nawet byłby - przód ładny, tył znośny. - ale juzwidzę jak tym wracam po zmlaskaniu golfa.. rozbity jak ten golf byłby - w kategorii wytrzymałość przegrywa.
Bezpieczeństwo pewnie lepsze - tu nie mam zapewne jak przebić - ew. tylko masą i ochroną przy nietypowych uderzeniach - raczej leiej w volvo

http://otomoto.pl/volvo-s80-automat-C28855904.html
tu jest ciekawa wersja z mocniejszym silnikiem i USA - może zderzak bedzie solidniejszy, tylko ta konsola... wypruć z flakami normalnie...

http://otomoto.pl/volvo-s...-C29059477.html
ten jest nawet fajny w środku (tylko design ipadowy... i oczywiscie kawał czarnej kupy na środku...) no i polift - ten juzmi się nie podoba z wyglądu z przodu zwłaszcza..

http://otomoto.pl/volvo-s...-C28015801.html tu lepszy silnik ale środek tragedia.

http://autokult.pl/2011/0...arie-i-problemy
widać sporo problemów o których 20 letnie mitsu nigdy nie słyszało.. hmm (poza kołem pasowym) - ciekawe jak wygladłby powrót 1500 km na lawecie z holandii lub austrii..

http://volvo.auto.com.pl/...ic.php?t=170212
komuniklacja na wielokrotnie multiplexowanych szynach - jeden komputer śmieci - wszystko wariuje.. niedobrze - i potem diagnozuj.... (musiałbym sprzęt kupić lub znaleźć dobrego mechanika..)

nie mówiąc o tym ,że trzeba wsadzić sporo kasy tam , bo nie wiadomo co było robione co nie wiec cała impreza to 40k

wolałbym dołożyć 10-15k i a8 kupić - tam mam 4.2 quattro i aluminiową budę - i to już jest auto :P więcej dostępności częsci, samemu więcej się zrobi i jest mniej awaryjne :)

[ Dodano: 18-05-2013, 10:54 ]
btw - apropos cen - przeciętnyu polak da 10k za "wytyraną " corse z 2000 roku niż za dobrą sigmę / diamante , bo on auta sie boi i dużo pali.. i w ogóle to automaty się psują.. no comment

[ Dodano: 18-05-2013, 10:56 ]
apropos kochanych mechaników :

http://www.forumsamochodo...5tdi-2000r.html

dlatego robię sam...
_________________
Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi. :)
DONE: resurrection ;)
 
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 18-05-2013, 22:30   

GóR3K napisał/a:


za 35k masz piękne ,funkcjonalne Volvo s80 d5 2.4 diesel 163km z 2004r. w wersji SUMMUM bezpieczne na full wypasie , w którym nic nie siada :) wiem co mówię :)


To chyba w formie żartu na poprawę humoru Zbyszkowi? Prawie 10-letni diesel z realnymi 300-400 tysiącami i ma nic nie siadać :badgrin: :badgrin: :badgrin: :badgrin: :badgrin: :badgrin: :badgrin: :badgrin: :badgrin: :badgrin: :badgrin: :badgrin: :badgrin: :badgrin: :badgrin: :badgrin: :badgrin: :badgrin: :badgrin: :badgrin: :badgrin: :badgrin: :badgrin: :badgrin: :badgrin: :badgrin: :badgrin: :badgrin: :badgrin: :badgrin: :badgrin: :badgrin: :badgrin: :badgrin: :badgrin:
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 18-05-2013, 22:37   

PS.

Jak można wydać 35K?


Z dzisiejszego wyjazdu z kolegą przywieźliśmy z Zamościa:

BMW 318i (2.0 130 KM) 2005 (E90). 170K. Z zabawek: skóra + elektryka siedzeń, klima automatyczna, system iDrive + navi z kol. ekranem.

Plusy: dobry stan, normalne ślady eksploatacji, niepicowany na handel, dla ortodoksów: RWD
Minusy: tylko 4 gary i wszelkie tego konsekwencje, to nadal kompakt mimo, że niby premium, ryzyko kradzieży, póki jeździ jest OK - zacznij naprawiać to docenisz stare auta :-)
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
zbyszek05 
Forumowicz
balcer

Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 04 Cze 2007
Posty: 1236
Skąd: Zambrow
Wysłany: 19-05-2013, 21:37   

Napisze tak - dla co niektórych - nie szukam samochodu marek które są wymienione...a nawet gdyby to .... Ponadto jezdżać sigmą 6 lat ponad - o czymś świadczy i gdyby nie silnik jezdziłbym dalej z racji tego że silników do sigmy nie ma - a wydawać za złom stojacy rok czasu / 2 tys. zł. / dla mnie mija sie z celem ponadto bez żadnej gwarancji rozruchowej . Kalkulując nawet iż wydam / być moze / na silnik jakąś sumę to wliczajac wszystkie koszta wychodzi na to że sigma mająca 20 lat powinna zejśc na emeryturę .
Dalej jestem i byłem i będę zafascynowany tym autem i pisanie rzeczy dziwnych jest dla mnie dziwne - to że porównuję coś młodszego , napewno lepszego nie jest złe dla mnie i nie przyjmuję do wiadomości ze 20 letni samochód każdy - zaznaczam bedzie w tej klasie lepszy od 10 letniego i to że będzie jezdził wiecznie - ludzie też umieraja . A wracając do przebiegów rzędu 500 tys. to auta 20 letnie mają przebiegi podobne nawet w benzynie . A fajnie jest wierzyć w to że mimo ogromnego przebiegu i wyeksploatowania ma się nowe niezjeżdzone auto .Brawo
Myśle ze posta czas zakończyć bo robi się nieciekawie i to napadanie na mnie też .
_________________
6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną :-) Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM ;)
 
 
GóR3K 
Mitsumaniak
WR8790L


Auto: SIGMA 12V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 13 Gru 2009
Posty: 522
Skąd: Radom/Horsens DK
Wysłany: 25-05-2013, 12:38   

lukasz12 napisał/a:
GóR3K napisał/a:


za 35k masz piękne ,funkcjonalne Volvo s80 d5 2.4 diesel 163km z 2004r. w wersji SUMMUM bezpieczne na full wypasie , w którym nic nie siada :) wiem co mówię :)


To chyba w formie żartu na poprawę humoru Zbyszkowi? Prawie 10-letni diesel z realnymi 300-400 tysiącami i ma nic nie siadać :badgrin: :badgrin: :badgrin: :badgrin: :badgrin: :badgrin: :badgrin: :badgrin: :badgrin: :badgrin: :badgrin: :badgrin: :badgrin: :badgrin: :badgrin: :badgrin: :badgrin: :badgrin: :badgrin: :badgrin: :badgrin: :badgrin: :badgrin: :badgrin: :badgrin: :badgrin: :badgrin: :badgrin: :badgrin: :badgrin: :badgrin: :badgrin: :badgrin: :badgrin: :badgrin:


No i tu byś się zdziwił :) osobiscie sprowadzałem z ojcem dla ojca ,przebieg 200 tyś ,auto dobiło do 300 tyś i nic nie siadło i nie siadało :) .
_________________
~GALANT 2.5 V6 AVANCE 99' -SPRZEDANY
~SIGMA 3.0 V6 24V 96' - SPRZEDANA 2013-2014
~COLT GTI 2.0 88' SPRZEDANY- 2012-2012
~SIGMA 3.0 V6 12V EXE 93' - 2011-teraz
~SPACE WAGON 2.4 99' SPRZEDANY - 2011-2013
~LANCER 1.3 96' SPRZEDANY - 2009-2010
 
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 26-05-2013, 10:01   

GóR3K napisał/a:


No i tu byś się zdziwił :) osobiście sprowadzałem z ojcem dla ojca ,przebieg 200 tyś ,auto dobiło do 300 tyś i nic nie siadło i nie siadało :) .


Być może to biały kruk albo wyjątek potwierdzający regułę. Teraz to dyskusja czysto akademicka, znajdź taki egzemplarz to wtedy można wziąć to pod uwagę.
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.