Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8 GDI] Spadają obroty, silnik gaśnie
Autor Wiadomość
Dawid92 
Nowy Forumowicz

Auto: Cari 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Maj 2013
Posty: 7
Skąd: Siedlce
Wysłany: 09-05-2013, 18:36   [Cari 1.8 GDI] Spadają obroty, silnik gaśnie

Witam
Mój problem wygląda następująco: W czasie postoju np. na światłach gdy silnik jest już dobrze rozgrzany obroty spadają, trzęsie całym samochodem i najczęściej silnik gaśnie, lub nie raz jakoś sam do końca się nie zdusi tylko da radę znów podwyższyć obroty ale dużo to nie daje bo za chwilę znów spadają. Muszę w czasie postoju cały czas chociaż minimalnie wciskać gaz żeby taka sytuacja nie miała miejsca.
Na zimnym silniku takie coś zdarza się bardzo rzadko a czym robi się cieplejszy jest tylko gorzej. Proszę o pomoc co to może być :?
 
 
bolth 
Nowy Forumowicz

Auto: Volvo s40 SE 1.8 GDI '03
Kraj/Country: UK
Dołączył: 30 Kwi 2013
Posty: 26
Skąd: Wodzisław Śl
Wysłany: 09-05-2013, 19:04   

akumulator był rozłączony przed tą dolegliwością?
_________________
Była Carisma jest S40
 
 
Dawid92 
Nowy Forumowicz

Auto: Cari 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Maj 2013
Posty: 7
Skąd: Siedlce
Wysłany: 09-05-2013, 19:12   

Nie przy akumulatorze nic nie było ruszane, ogólnie to ten problem ma miejsce już dłuższy czas z tym, że wcześniej to się może zrobiło raz na dwa tygodnie. A np. wczoraj jak było już bardzo ciepło na dworze i silnik się mocno nagrzał to co postój to samochód gasł :/
 
 
robert78 
Mitsumaniak


Auto: Eclipse 4g
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 29 Sty 2012
Posty: 1171
Skąd: Stargard
Wysłany: 09-05-2013, 20:42   

naucz cari obrotow wczesniej zalecam czyszczenie przepustnicy
_________________
Eclipse 4g 07r
 
 
 
Szymuś 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Lut 2013
Posty: 30
Skąd: Warszawa
Wysłany: 09-05-2013, 20:53   

Miałem dokładnie tak samo, trzeba było wyczyścić przepustnicę i od początku zaprogramować wolne obroty :) (tylko niech Cię nie podkusi odkręcać te dwie śrubki od TPSu bo potem to ciężko poprawnie ustawić :P ).
 
 
Dawid92 
Nowy Forumowicz

Auto: Cari 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Maj 2013
Posty: 7
Skąd: Siedlce
Wysłany: 09-05-2013, 22:11   

Dzieki wielkie, a jeszcze spytam... czy to moze byc tez wina silniczka krokowego ? Ewentualnie swiec bo co jakis czas robia sie czarne ale to juz pewnie temat na inna dyskusje.
 
 
vivare 
Forumowicz

Auto: Carsima 1.8 GDI LNPGL6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Maj 2013
Posty: 44
Skąd: Festung Breslau
Wysłany: 09-05-2013, 23:19   

Po wyczyszczeniu fajnie było kilka dni,teraz powoli wraca do do poprzedniego stanu (wachania obrotami,spadku obrotów). Trzeba sie pozbyć egr-u i tyle.
 
 
bolth 
Nowy Forumowicz

Auto: Volvo s40 SE 1.8 GDI '03
Kraj/Country: UK
Dołączył: 30 Kwi 2013
Posty: 26
Skąd: Wodzisław Śl
Wysłany: 09-05-2013, 23:23   

świece okopcone :shock: -ten typ tak ma
czarny olej jak smoła :( - ten typ tak ma
"cykanie" silnika na wolnych -ten typ tak ma mi osobiście nie przeszkada :lol:
"grzmoty" popychaczy :x -ten typ tak ma ale to chyba rzadko spotykane
_________________
Była Carisma jest S40
 
 
vivare 
Forumowicz

Auto: Carsima 1.8 GDI LNPGL6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Maj 2013
Posty: 44
Skąd: Festung Breslau
Wysłany: 10-05-2013, 09:39   

Tak mi sie wydaje ze takie delikatne cykanie, to wtryskiwacze (elektromagnesy?). Bo zawory to słychac zaraz po odpaleniu.
 
 
bolth 
Nowy Forumowicz

Auto: Volvo s40 SE 1.8 GDI '03
Kraj/Country: UK
Dołączył: 30 Kwi 2013
Posty: 26
Skąd: Wodzisław Śl
Wysłany: 10-05-2013, 11:07   

vivare napisał/a:
Tak mi sie wydaje ze takie delikatne cykanie, to wtryskiwacze (elektromagnesy?). Bo zawory to słychac zaraz po odpaleniu.


Mi cyka caly czas tak delikatnie przebieg 160K
W carsmie tez tak bylo przebieg 160K
Tak ten typ ma dla mnie moze byc,kiedys podjechal Galant pod szkole jak czekalem na dziecko to co sie z niego wydobywalo to cos okropnego,ktos dal filmik z forum na jutub z tymi popychaczami

Jedynie co mnie wkurzało ze cari brala olej ale teraz wiem czemu,lałem castrola do volvo motula zapodam 6100 i sie zobaczy
_________________
Była Carisma jest S40
 
 
Dawid92 
Nowy Forumowicz

Auto: Cari 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Maj 2013
Posty: 7
Skąd: Siedlce
Wysłany: 10-05-2013, 17:30   

U mnie tez oczywiscie cyka ale to jest chyba najmniejszy problem, tez mi to nie przeszkadza. A silnik dzisiaj jak zrobil sie cieply to gasl przy kazdym zatrzymaniu sie a raz to nawet w czasie jazdy jak do swiatel dojezdzalem :? Moze to byc tez wina silniczka krokowego ?
 
 
Adrians 
Mitsumaniak


Auto: Galant EA2A '01
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sty 2009
Posty: 129
Skąd: Kielce
Wysłany: 10-05-2013, 18:34   

Miałem podobne objawy. Czyszczenie silniczka krokowego pomogło.
 
 
bolth 
Nowy Forumowicz

Auto: Volvo s40 SE 1.8 GDI '03
Kraj/Country: UK
Dołączył: 30 Kwi 2013
Posty: 26
Skąd: Wodzisław Śl
Wysłany: 10-05-2013, 21:28   

Adrians napisał/a:
Miałem podobne objawy. Czyszczenie silniczka krokowego pomogło.


tylko że nie wszytkie roczniki miały krokowy
_________________
Była Carisma jest S40
 
 
Dawid92 
Nowy Forumowicz

Auto: Cari 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Maj 2013
Posty: 7
Skąd: Siedlce
Wysłany: 21-05-2013, 19:28   

Przepustnica i krokowy wyczyszczony i dalej to samo :/ Ma ktoś jakieś pomysły jeszcze ?
 
 
Szymuś 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Lut 2013
Posty: 30
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21-05-2013, 19:38   

Może to wina pompy wysokiego ciśnienia?
http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0

spróbuj odczytać błędy z komputera jeżeli masz model sprzed liftingu wystarczy do tego kawałek drucika ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.