osiagi pinina 1.8mpi |
Autor |
Wiadomość |
luqma
Nowy Forumowicz
Auto: space star 1.9 did 115
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Maj 2013 Posty: 3 Skąd: okolice Rzeszowa
|
Wysłany: 23-05-2013, 22:24 osiagi pinina 1.8mpi
|
|
|
Witam
Mam pytanko do wlascicieli 1.8 mpi o osiagi autka ? nie moge znalesc filmikow ktore pokazywalyby przyspieszenie czy elastycznosc auta ani wypowiedzi uzytkownikow. Wiem, ze to nie jest auto do wyscigow zreszta w tym kraju nigdzie szybko nie pojedziesz bo Cie niebiescy badz radar namierzy. Jak szybko przyspiesza do 100 ? Czy jazda 120 km/h to juz problem dla autka czy spokojnie sie turla ? pytam poniewaz codziennie przejezdzam odcinek 30 km do pracy i sa miejsca gdzie te 110 mozna leciec. Aktualnie jezdze mazda 323f z silniczkiem 1.5, myslicie ze osiagi beda zblizone ? I jaki jest komfort jazdy , bo mazdy mam juz serdecznie dosc czuje nawet miejsca laczenia asfaltu ... dzieki i pozdrawiam |
|
|
|
 |
Gene
Mitsumaniak shoot & destroy

Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 3775 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 24-05-2013, 07:56
|
|
|
Kupiles terenowke i oczekujesz komfortu oraz osiagow na szosie.
Generalnie wszystko zalezy od preferencji. Dla mnie benzynowy Pinin byl pod wzgledem komfortu i osiagow dosc zadowalajacy. Po szosie w lato jezdzilem na 17" kolach z Wranglerami F1 Allroad. Auto trzymalo sie drogi super jak na swoje gabaryty i przeswit. Stale 50:50 tez robilo. Ale jesli komfort w Mazdzie Cie nie zadowala to Pinin ze sztywnym mostem, mniejszym rozstawem osi chyba nie spelni oczekiwan. Moja kobita uwielbiala ten samochodzik. Szczegolnie w miescie sprawowal sie fajnie. |
_________________ C'est La Vie suckers
 |
|
|
|
 |
luqma
Nowy Forumowicz
Auto: space star 1.9 did 115
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Maj 2013 Posty: 3 Skąd: okolice Rzeszowa
|
Wysłany: 24-05-2013, 08:24
|
|
|
Dzieki za uwagi, a auta nie kupilem tylko sie przymierzam. Przymierzam sie do wysokiego auta ze wzgledu na zime, czesto jezdze na narty a wiadomo jakie drogi sa w gorach. Rowniez czesto wjezdzam w drogi utwardzone badz polne, i mazda tre zawiecha o ziemie. Jesli chcialbym szosowe auto to kupilbym a4 czy cos takiego. Autem bede dojezdzal do pracy 30 km w jedna strone krajowa czworka 5 dni w tyg a tu jest asfalt przez to pytam o osiagi i komfort, osobiscie rav4 podoba mi sie niesamowicie ale nie ten prog cenowy . |
|
|
|
 |
mstrucz
Forumowicz

Auto: Pinin 1,8 MPI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 16 Lip 2010 Posty: 272 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 24-05-2013, 14:15
|
|
|
przyspieszenie zegarowo jak kompakt 1,4 - 1,6 ale wrażenie jest wyraźnie inne (tzn wydaje się że ma ostrego kopa). ja jechalem 165 na A1 ale od 150 to była wieczność. do 150 całkiem żwawo. Do 120 komfort jazdy i pewność prowadzenia masz na każdej drodze, powyżej jedynie na autostradzie. Tylko że ponad 100 to też ponad 10na 100. |
_________________
 |
|
|
|
 |
sq9mcs
Forumowicz
Auto: Pinin 2.0 GDI, Pathfinder R51
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 07 Lip 2010 Posty: 124 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 24-05-2013, 14:25
|
|
|
2.0GDI też bez rewelacji. Żeby jechał trzeba deptać. Przy skrzyni SS4 optymalna prędkość 100-110 powyżej zaczyna opróżniać bak bardzo szybko. Ale w terenie lub w zimie, dzielnie pokonuje wszystkie przeszkody. Coś za coś. |
|
|
|
 |
Piotrek4
Forumowicz
Auto: Pajero Pinin MPI 5d 2002
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 29 Paź 2012 Posty: 216 Skąd: Olesno
|
Wysłany: 24-05-2013, 16:19
|
|
|
Należy przyznać pininowi że jest świetnym autem. Ale jeśli chcesz na co dzień robić 30 km do pracy to nie wydaje mi się on dobrym pomysłem. Raz w zimie jak zasypało wybrałem się nim jakieś 100 km w jedną stronę, i jak wyszedłem z auta to musiałem się o ścianę prostować. Chociaż może przesiadając się z Madzi nie odczujesz takiego dyskomfortu. Jeśli chodzi o trakcję na czarnym, to muszę przyznać że nie spodziewałem się takiej przyczepności po aucie wyższym niż szerszym. Przyśpieszenie: no cóż, da się z nim żyć, 110 nie sprawia problemu, jednak wtedy jeśli chodzi o spalanie to u mnie wygląda to tak, że pomiędzy 60-110, bo chyba szybciej nim nie jechałem, to prędkość dzielisz przez 10 i wychodzi średnie spalanie.
sq9mcs ss4 ma inne przełożenie główne?? jakie są obroty przy 100 km/h?? |
_________________ 2002 Pinin 5d MPI lpg 2012-
2006 Lexus ES 330 lpg 2007-
2001 Rover 45 lpg 2015 -
2004 Rover 75 2.0 D 2010-2014
1988 Mercedes C124 300CE lpg 2005-2007 w dobrych rękach jeździ do dziś |
|
|
|
 |
sq9mcs
Forumowicz
Auto: Pinin 2.0 GDI, Pathfinder R51
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 07 Lip 2010 Posty: 124 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 24-05-2013, 18:50
|
|
|
Przy 100km/h i 5-biegu mam jakieś 3 tyś obrotów, przy 2H. Przy przełożeniu na 4H nie jeżdżę szybciej niż 80km/h i tylko po śniegu, nie próbowałem sprawdzać ile ma obrotów przy 100km/h na tym przełożeniu. Sądzę że około 3.5tyś.
Co do prowadzenia w zakrętach to przyznaję Pininowi medal bo mój drugi 4x4 a jest nim Nissan Pathfinder R51 nie trzyma się tak w zakrętach. |
|
|
|
 |
Pinin [Usunięty]
|
Wysłany: 24-05-2013, 23:42
|
|
|
Nie wiem jak Koledzy jechali nim 165, ja najwiecej wydusilem z pinina 145 na a4 ale aby bylo w miare optymalnie i jeszcze milo pasuje jezdzic 110-120 max, takze odpowiedz na Twoje pytanie TAK, smialo pojedziesz 110 i spalanie bedzie ok. Jednak jesli kupujesz pinina dla takich osiagow to zastanow sie nad jakims innym samochodem. Pinin to jedna wielka rdza na kołach, chociaz widze ze juz miales japonczyka wiec pewnie Cie to nie zdziwi |
|
|
|
 |
sq9mcs
Forumowicz
Auto: Pinin 2.0 GDI, Pathfinder R51
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 07 Lip 2010 Posty: 124 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 25-05-2013, 08:40
|
|
|
To jest jego największa wada. Po zimie mam wszystkie ranty w nadkolach to zdarcia. Więc szlif do blachy środki zabezpieczające i założę nakładki które udało się dokupić na Allegro. To powinno konkretnie zabezpieczyć przed dalszą rdzą. Ale ogólnie ogniska pojawiają się w różnych miejscach. A w szczególności w okolicach mocowań amortyzatora od strony komory silnika. O problemach z odkręcaniem śrub nie wspomnę. |
|
|
|
 |
|