Zamknięty przez: mkm 15-08-2014, 23:46 |
Mitsubishi Galant - limited TAXI Edition |
Autor |
Wiadomość |
inq
Mitsumaniak

Auto: Focus
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 28 Sie 2011 Posty: 2776 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 15-05-2013, 12:16
|
|
|
A więc tak:
Wymiana łożyska nie przebiegała zbyt gładko i trochę było rzeźbienia, ale szczegóły będą kiedy indziej bo już sam się pogubiłem co tam w końcu poszło nowe, a co z użwyki.
Olej jednak został stary i wymienię jakoś na dniach. Za to mam nowe uszczelki pod deklami.
W czasie w/w prac założyłem Miśkowi nowe buty - i tu też nie obyło się bez kłopotów. Oparłem nowe koła o zderzak z tyłu i w czasie podnoszenia i opuszczania ładnie wpasowały się pod spód dopiero co pomalowanego zderzaka. Na szczęście strat nie ma bo prawie wrócił do swojej prawidłowej pozycji.
Sprawa ładowania jednoznacznie wskazywała na alternator no i wczoraj zaprowadziłem Galanta do fachowców. Okazało się, że oprócz obudowy nie było nic co by się nadawało do przetworzenia i portfel znacząco zmniejszył swoją objętość Za to wiem, że mam na dłuższy czas spokój w tym temacie.
Kłopotów ciąg dalszy:
Dziś rano aku padł całkowicie (ok. 5V). Nawet centralny nie reagował. Nie wiem czy to przez ponad tydzień szaleństw alternatora czy coś go rozładowało. W piwnicy miałem drugi i do pracy dojechałem, mam nadzieję, że to tylko aku padł. Coś dziwnego też działo się z obrotami. Jakieś strasznie niskie były na postoju i raz mi zgasł na skrzyżowaniu. Później było ok, ale mam nadzieję, że to jednorazowo.
Zdjęcia będą póżniej bo nie mogę założyć halogena. Zabrałem go od blacharza żeby uszczelinić bo ostro parował i był syf w środku. Okazało się, że niepotrzebnie go rozklejałem bo dziura była widoczna z zewnątrz - dziura w ważnym miejscu. Ułamane jest to mocowanie na środku i tamtędy szła woda, a ja bawiłem się w rozklejanie Teraz muszę jakoś dosztukować coś i jakoś go włożyć, ale muszę wejść pod spód. Ogólnie to szukam nowych halogenów, ale podwójnych, Czy to takie miszynimposibyl żeby to znaleźć? |
_________________ "Never drive faster than your angel can fly"
Historia zatacza kółko
Renault 19 ('91)-> Ford Probe GT ('92)-> Laguna ('95)-> Peugeot 307 ('04)-> EA5W ('02)-> Renault 19 ('95)-> EA3W ('01)-> Focus ('14)
 |
Ostatnio zmieniony przez inq 15-05-2013, 12:21, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Tomek
Mitsumaniak forumowy ekspert

Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Wrz 2009 Posty: 11092 Skąd: Wieliczka
|
|
|
|
 |
inq
Mitsumaniak

Auto: Focus
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 28 Sie 2011 Posty: 2776 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 15-05-2013, 12:22
|
|
|
Prawy |
_________________ "Never drive faster than your angel can fly"
Historia zatacza kółko
Renault 19 ('91)-> Ford Probe GT ('92)-> Laguna ('95)-> Peugeot 307 ('04)-> EA5W ('02)-> Renault 19 ('95)-> EA3W ('01)-> Focus ('14)
 |
|
|
|
 |
Tomek
Mitsumaniak forumowy ekspert

Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Wrz 2009 Posty: 11092 Skąd: Wieliczka
|
|
|
|
 |
inq
Mitsumaniak

Auto: Focus
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 28 Sie 2011 Posty: 2776 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 15-05-2013, 12:31
|
|
|
Jak kupię podwójne to czemu nie |
_________________ "Never drive faster than your angel can fly"
Historia zatacza kółko
Renault 19 ('91)-> Ford Probe GT ('92)-> Laguna ('95)-> Peugeot 307 ('04)-> EA5W ('02)-> Renault 19 ('95)-> EA3W ('01)-> Focus ('14)
 |
|
|
|
 |
inq
Mitsumaniak

Auto: Focus
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 28 Sie 2011 Posty: 2776 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 19-05-2013, 10:43
|
|
|
inq napisał/a: | Dziś rano aku padł całkowicie (ok. 5V). Nawet centralny nie reagował. Nie wiem czy to przez ponad tydzień szaleństw alternatora czy coś go rozładowało. W piwnicy miałem drugi i do pracy dojechałem, mam nadzieję, że to tylko aku padł. Coś dziwnego też działo się z obrotami. Jakieś strasznie niskie były na postoju i raz mi zgasł na skrzyżowaniu. Później było ok, ale mam nadzieję, że to jednorazowo. |
Okazało się, że po regeneracji altka chłopaki coś pomieszali i coś mocno ciągnęło prąd - nawet na zamkniętym samochodzie. Oczywiście nie chcieli się przyznać co, ale zrobili bez gadania. Przy okazji reklamacji wyczyścili ładnie rolki pod paskiem PK i już tak nie szumi jak wcześniej
Misiek zatem już jeździ, ale nie hamuje Przód w normie, ale tył tragedia. Na tarczach widoczne ślady rudej, także trzeba będzie rozebrać i pooglądać. |
_________________ "Never drive faster than your angel can fly"
Historia zatacza kółko
Renault 19 ('91)-> Ford Probe GT ('92)-> Laguna ('95)-> Peugeot 307 ('04)-> EA5W ('02)-> Renault 19 ('95)-> EA3W ('01)-> Focus ('14)
 |
|
|
|
 |
inq
Mitsumaniak

Auto: Focus
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 28 Sie 2011 Posty: 2776 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 01-06-2013, 14:32
|
|
|
Taka mała zmiana wizualna. Wygląda moim zdaniem bardzo fajnie, ale jeszcze trzeba zaciski odnowić. Jedyny minus to utrzymanie tego w czystości - codziennie trzeba polerować.
Moje super-hiper czujniki parkowania niby działają, ale dźwięk, który sygnalizuje włączanie pojawia się nieregularnie w czasie cofania - będzie reklamacja. |
_________________ "Never drive faster than your angel can fly"
Historia zatacza kółko
Renault 19 ('91)-> Ford Probe GT ('92)-> Laguna ('95)-> Peugeot 307 ('04)-> EA5W ('02)-> Renault 19 ('95)-> EA3W ('01)-> Focus ('14)
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 01-06-2013, 19:47
|
|
|
inq napisał/a: | Moje super-hiper czujniki parkowania niby działają, ale dźwięk, który sygnalizuje włączanie pojawia się nieregularnie w czasie cofania | Witaj w klubie Jakie kupiłeś? |
|
|
|
 |
tomasek
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC60 MINI ONE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 28 razy Dołączył: 03 Sie 2009 Posty: 7250 Skąd: stolica wschodu
|
Wysłany: 01-06-2013, 23:32
|
|
|
INQ wywal te czarne felgi i pomaluj w innym kolorku,na pewno będzie lepiej wyglądać |
_________________ __________________________________________
 |
|
|
|
 |
inq
Mitsumaniak

Auto: Focus
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 28 Sie 2011 Posty: 2776 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 02-06-2013, 11:03
|
|
|
Hugo napisał/a: | Jakie kupiłeś? |
Takie cosik o nazwie STIG. W necie opinie były pozytywne.
tomasek, lepsze czarne niż białe Chciałem mieć coś innego niż wszyscy, ale dość klasycznego. Biały by nie pasował, srebrne mają wszyscy. Jak się zniszczą to wrócę do srebra, ale to mam nadzieję za kilka lat. |
_________________ "Never drive faster than your angel can fly"
Historia zatacza kółko
Renault 19 ('91)-> Ford Probe GT ('92)-> Laguna ('95)-> Peugeot 307 ('04)-> EA5W ('02)-> Renault 19 ('95)-> EA3W ('01)-> Focus ('14)
 |
|
|
|
 |
inq
Mitsumaniak

Auto: Focus
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 28 Sie 2011 Posty: 2776 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 20-06-2013, 22:12
|
|
|
Niestety ekslpoatacja Miśka nie przebiega bezproblemowo. Może nie ma jakichś wielkich usterek uniemożliwiających normalną jazdę, ale może, a nawet powinno być lepiej.
Hamulce jak nie hamowały tak dalej nie hamują - brak czasu, a z dzień się zejdzie.
Czujniki parkowania - problem zdiagnozowany - jeden czujnik uszkodzony - będzie reklamacja
Po postłuczkowym postoju nie bardzo mierzyłem spalanie, ale ostatnio wychodziło 17-18,5 LPG. Wysłałem moje gazowe wtryski (czarne MEDy) do regeneracji. Panowie stwierdzili, że są bardzo słabe, ale przeczyścili jak mogli najlepiej - tanio policzyli - i dziś założyłem na auto. Przy okazji wymieniono kilka przewodów z instalki LPG i filtry. Poprawa jest zauważalna - zbiera się tak jak na PB, ale pozostał problem nierównej pracy na wolnych obrotach. Czasami też mocno szarpie jak puszczam hamulec, a bieg mam na D. Zastanawiam się nad nowymi świecami i przewodami, ale w sumie jakoś chyba w tamtym roku były robione.
Od jakiegoś czasu też nie działa mi spryskiwacz z tyłu, ale jako, że nie używam go za często to olewałem sprawę. Dziś jednak padł przód i chyba trzeba się za to zabrać.
Mogę już też coś powiedzieć na temat moich Nankangów. Założone są na przód i wbrew pozorom jest znośnie. Fakt - są głośne, ale czy to na mokrym czy na suchym kleją ok. Oczywiście przy normalnej, spokojnej jeździe. Jeśli potwierdzi się duża wytrzymałość na ścieranie to dla mnie będą super.
Mam też wrażenie, że skrzynia średnio reaguje na kickdown. Muszę porównać z innym Galantem.
Jutro odbiór nowego filtra powietrza (K&N) i oleju - trochę przeciągnąłem wymianę - ale jak zawsze nie ma czasu. Olej jak poprzednio Castrol EDGE 10W60.
Jeszcze muszę w końcu skończyć malować plastiki w miejsce marmurów bo leżą już ponad 6 miesięcy.
To chyba tyle co miałe do powiedzenia na dziś |
_________________ "Never drive faster than your angel can fly"
Historia zatacza kółko
Renault 19 ('91)-> Ford Probe GT ('92)-> Laguna ('95)-> Peugeot 307 ('04)-> EA5W ('02)-> Renault 19 ('95)-> EA3W ('01)-> Focus ('14)
 |
|
|
|
 |
Juiceman
Mitsumaniak Murgrabia Juice

Auto: Galant Wagon 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 66 razy Dołączył: 07 Maj 2006 Posty: 8679 Skąd: Wrocław/Ostrzeszów
|
Wysłany: 21-06-2013, 07:34
|
|
|
Masz Tiptronic to korzystaj z wajhowania jest mega lepiej przy 80 wrzucasz 2 bieg i jedziesz; -) |
_________________ Witaj Gość!!! Obejrzyj mojego Galanta Kombi 2.5 V6 - i Skomentuj =)
***********************************
Galant Kombi 2.5 V6
Carisma EXE 1.8 GDI
 |
Ostatnio zmieniony przez Juiceman 23-07-2014, 17:33, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
inq
Mitsumaniak

Auto: Focus
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 28 Sie 2011 Posty: 2776 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 21-06-2013, 07:47
|
|
|
A to kickdown nie powinien tego załatwić? Mam bardzo leniwą prawą rękę i odzwyczaiłem się od wajhowania |
_________________ "Never drive faster than your angel can fly"
Historia zatacza kółko
Renault 19 ('91)-> Ford Probe GT ('92)-> Laguna ('95)-> Peugeot 307 ('04)-> EA5W ('02)-> Renault 19 ('95)-> EA3W ('01)-> Focus ('14)
 |
|
|
|
 |
inq
Mitsumaniak

Auto: Focus
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 28 Sie 2011 Posty: 2776 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 21-06-2013, 09:00
|
|
|
Dziś rano debrałem filtr powietrza K&N i oczywiście nie wytrzymałem i musiałem go wymienić od razu. Niestety po odpaleniu wyskoczył CE Ktoś ma pomysły jakieś?
PS. Czy filtr K&N ma pasować idealnie? Jest minimalnie większy od starego i do obudowy wszedł ledwo ledwo. Ogólnie pasuje, tylko tak delikatnie odstaje w jednym miejscu, ale przed złożeniem obudowy. |
_________________ "Never drive faster than your angel can fly"
Historia zatacza kółko
Renault 19 ('91)-> Ford Probe GT ('92)-> Laguna ('95)-> Peugeot 307 ('04)-> EA5W ('02)-> Renault 19 ('95)-> EA3W ('01)-> Focus ('14)
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 23-06-2013, 21:12
|
|
|
inq napisał/a: | PS. Czy filtr K&N ma pasować idealnie | U mnie pasuje idealnie. |
|
|
|
 |
|