Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przerywanie na niskich obrotach
Autor Wiadomość
matt889 
Nowy Forumowicz

Auto: 1999 galant
Kraj/Country: USA
Dołączył: 17 Maj 2012
Posty: 4
Skąd: Chicago
Wysłany: 26-06-2012, 21:49   Przerywanie na niskich obrotach

Witam!

Mam kolejny problem z moim galantem 2.4, automat. Otóz na niskich obrotach bardzo mi przerywa, na wyzszych jest nieco lepiej, choc niewiele, zauwazylem tez drastyczny spadek mocy. Wszystko zaczelo sie gdy podczas ruszania "zadlawil" sie i zapalila sie kontrolka silnika, "service engine soon". Po pewnym czasie pojechalem do sklepu zeby mi go podpieli pod komputer, sprzedawca powiedzial, ze nie pali na 4 cylindrze (to jest 4 cylindrowy silnik) i ze trzeba wymienic swiece a do tego kable, tak tez zrobilem, ale po tym zaczelo bylo jeszcze gorzej. Jutro mam zamiar jechac kupic cewke, bo ten facet powiedzial, ze to moze byc wina cewki lub tez wtrysku. Przedtem nie bylo tak zle, bylo to do zniesienia, ale teraz? Jezdzic sie nie da, do tego zmienil dzwiek, na bardziej "sportowy". Czy to moze byc wina cewki? Nie chce wydawac niepotrzebnie kasy bo potem sie okaze, nie trzeba bylo tego wymieniac, bo problem lezy gdzie indziej? Co myslicie o tym? Czy ktos z Was tk mial? Z gory dzieki za odpowiedz!
 
 
polaff 
Mitsumaniak

Auto: *
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 2452
Skąd: ....
Wysłany: 26-06-2012, 22:00   

matt889 napisał/a:
do tego zmienil dzwiek, na bardziej "sportowy"
może to lamerskie pytanie, ale sprawdzałeś układ wydechowy, może uderzony jest i problem tkwi w odprowadzaniu spalin?
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 26-06-2012, 22:04   

Jezeli jedna cewka obsługuje dwa cylindry, to nalezy sprawdzić organoleptycznie stan cewki oraz pomierzyć ją, wypadałoby także pomierzyć kompresje na cylindrach.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 26-06-2012, 22:35   

ale jak jedna cewka obsługuje dwa cylindry to niepowinien palić na dwa, :mrgreen: kolega pisze ze niepracuje tylko na czwarty cylinder, więc napewno musi to być wina wtrysku, ponieważ na poczatku była to mała różnica a potem było już coraz gorzej, więc wszystko wskazuje na wtrysk, zresztą ja tak włąśnie miałem w swoim :mrgreen:
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
matt889 
Nowy Forumowicz

Auto: 1999 galant
Kraj/Country: USA
Dołączył: 17 Maj 2012
Posty: 4
Skąd: Chicago
Wysłany: 26-06-2012, 22:39   

Kiedy go kupilem mial dziurawy wydech wiec wymienilem ta czesc ktora miala dziure, z tlumikiem wlacznie. Co do opinii waldiego to nasililo sie to zaraz po wymianie swiec i kabli, probowalem zamienic cewki miejscami co dalo marny efekt.

[ Dodano: 26-06-2012, 22:48 ]
Wedlug Was to co mam zrobic kupic cewke czy zrobic cos z tym wtryskiem, bo nie mam wiele kasy, dlatego nie chcilbym jej ladowac w cos niepotrzebnego.
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 27-06-2012, 19:35   

ja bym kupił na początek używke < wtrysk > u jakiegoś kolesia ale z gwarancją sprawności, będzie to dużo taniej
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
matt889 
Nowy Forumowicz

Auto: 1999 galant
Kraj/Country: USA
Dołączył: 17 Maj 2012
Posty: 4
Skąd: Chicago
Wysłany: 27-06-2012, 21:06   

Teraz juz nie wiem co to jest, wtrysk zostal odlaczony kabel po kabelku, potem ponownie podpiety, troche lepiej chodzi, ale kontrolka silnika sie znowu zapalila, wiec pojechalem do sklepu, zeby mi go jeszcze raz podpieli i teraz nie pali na 2 cylindrze o co tu chodzi?
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 27-06-2012, 21:16   

Cewka została podmieniona i tak zostało, czy została podmieniona i ponownie wkręcona na własne miejsce :?:
waldi-1 napisał/a:
ale jak jedna cewka obsługuje dwa cylindry to niepowinien palić na dwa, :mrgreen: kolega pisze ze niepracuje tylko na czwarty cylinder, więc napewno musi to być wina wtrysku, ponieważ na poczatku była to mała różnica a potem było już coraz gorzej, więc wszystko wskazuje na wtrysk, zresztą ja tak włąśnie miałem w swoim :mrgreen:
a ja poprostu wierze w cuda :p
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
matt889 
Nowy Forumowicz

Auto: 1999 galant
Kraj/Country: USA
Dołączył: 17 Maj 2012
Posty: 4
Skąd: Chicago
Wysłany: 27-06-2012, 21:29   

Cewki zostaly zamienione miejscami, ale efekt byl identyczny. W sumie nie wiem czy to wazne ale jedna z tych cewek ma ulamny malutki kawalek plastiku, czy to moze byc problem?
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 27-06-2012, 21:52   

Pomierz te cewki, jezeli były zamienione i na początku nie palił na 4-tym cylindrze, a teraz nie pali na drugim
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 28-06-2012, 18:38   

a czy fajki masz napewno dobre ??
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
szczepan358 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 97r, 2,5 V6 man
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 18
Skąd: Inowroław
Wysłany: 02-06-2013, 20:05   

odkopie temat bo tez mam problem z praca silnka na wolnych obrotach, auto zachowuje sie jak by wypadal zaplon delikatnie, silnik podryguje czuc to na kierownicy, mam nowy palec, kopułke, przewody i swiece, autko niedomagalo juz konkretnie, mialem olej w gniazdach swiec, i dlatego to wszystko zostalo wymienione (uszczelki tez) auto odzylo ale praca na wolnych mnie troche irytuje, co teraz? aparat zaplonowy ? auto tak samo kuleje na gazie i beznzynie, no moze na gazie ciut wiecej albo sobie wkrecam tylko, silnik 2,5 V6
 
 
malina_drizzt 
Forumowicz


Auto: Galant 2.5v6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Lip 2010
Posty: 453
Skąd: Tam gdzie szczury są większe od kotów
Wysłany: 02-06-2013, 22:59   

szczepan358 napisał/a:
odkopie temat bo tez mam problem z praca silnka na wolnych obrotach, auto zachowuje sie jak by wypadal zaplon delikatnie, silnik podryguje czuc to na kierownicy, mam nowy palec, kopułke, przewody i swiece, autko niedomagalo juz konkretnie, mialem olej w gniazdach swiec, i dlatego to wszystko zostalo wymienione (uszczelki tez) auto odzylo ale praca na wolnych mnie troche irytuje, co teraz? aparat zaplonowy ? auto tak samo kuleje na gazie i beznzynie, no moze na gazie ciut wiecej albo sobie wkrecam tylko, silnik 2,5 V6

Jeśli nie szarpie w trakcie jednostajnej jazdy, albo przy przyspieszaniu to lepiej daj sobie spokój z szukaniem przyczyny.
Też mam problem z wypadaniem zapłonu od samego początku znajomości z moim zgniłkiem, czyli już jakieś 50-60 tys.km :D
Wymieniałem chyba wszystko co się dało wymienić i problem pozostał.
Na mój chłopski rozum ten typ ma tendencje do drgawek i przesadna dbałość o układ zapłonowy może jedynie złagodzić objawy, ale problemu nie rozwiążę.
Wszyscy zadają sobie pytanie co jest przyczyną, ale może niech ktoś kumaty napisze też co może być skutkiem wypadania zapłonu w dłuższej perspektywie?
_________________
...
Każdy się spina jak plandeka na żuku.
...
 
 
szczepan358 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 97r, 2,5 V6 man
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 18
Skąd: Inowroław
Wysłany: 03-06-2013, 18:07   

co do przyspieszania to czuc delikatne podrygiwanie przenoszace sie na bude w zakresie predkosci 80-130 ale ja bym tu obstawial bardziej poduszke, moze przegub wew, półos albo cos innego mechanicznego bo dzieje sie tak w tym zakresie predkosci na roznych biegach jadac woniej i szybciej jest ok
co do wolnych to te drgania sa tylko wyczuwalne nie przenosi sie to na wskazowke obrotomierza
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14370
Skąd: Pruszków
Wysłany: 03-06-2013, 18:31   

To nie są całkowite wypadania zapłonu tylko takie gorsze zapłony. Spowodowane są bardzo krótkimi impulsami zapłonowymi na biegu jałowym. Mistubishi dało jedną cewkę więc musiało ją jakoś oszczędzać...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.