Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 20:01
[I 2.0T] Błąd P0170 i problemy z nim związane
Autor Wiadomość
W@sio 
Mitsumaniak
Well, hello there!


Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 2144
Skąd: Lublin / Sporniak
Wysłany: 05-06-2013, 00:16   [I 2.0T] Błąd P0170 i problemy z nim związane

Heloł!

Założyłem do mojego Turbo Miśka instalację LPG, gazownik ją tak z grubsza wystroił i powiedział, żebym przyjechał na finalne strojenie za 1000km... czyli można by rzec standard...

Problem pojawił się po przejechaniu pierwszych 50 km... błąd P0170 - błąd długoterminowej korekty - znak, że kiepsko wystrojone...

Gazownik mówił, zaraz po założeniu instalacji, a przed wystąpieniem błędu, że turbo pompuje 0,7 bada, a w peaku 1,1 - i tu się pojawia moje pierwsze pytanie: Czy to jest nominalne doładowanie w 4G63T występującym w Outlanderze?

Pytam, bo byłem dzisiaj u niego, skasował błąd, na nowo wystroił i teraz pokazuje 0,5 bada max... czyli jakby dalej jeździł w trybie serwisowym... - moje pytanie nr 2. Czy to może być doładowanie w jakimś trybie serwisowym? Czy tryb serwisowy może pozostać mimo skasowania błędu?
Jest jeszcze jedna ewentualność - jakby gdzieś była nieszczelność w układzie, w co wątpię, bo IC składałem samodzielnie i wszystko podokręcałem, podobnie po czyszczeniu przepustnicy, skręciłem jak fabryka dała...

Mam nadzieję, że ktoś mi udzieli odpowiedzi, bo ja już ręce załamuję, dzisiaj pół dnia spędziłem na poszukiwaniu przyczyn... i nic...

Aha, na noc odpiąłem akumulator, może to coś pomoże...
_________________
Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...

EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT

Wasiowy cabio spod znaku pieruna
 
 
macia 
Mitsumaniak


Auto: Outlander 2.4 cvt 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 3163
Skąd: Lublin
Wysłany: 08-06-2013, 16:06   

Wasio, ASO Autogt W-wa mówiło mi kiedyś, że fabrycznie wiatrak dmucha coś koło 1,1 bara.
Co do akumulatora, to raczej nie pomaga to na długo - kasujesz z pamięci błąd, ale jeśli nadal on występuje, to znów CE się odezwie...
_________________
Mazda cx5 '15
Dokker 1.6 lpg '13
ex Outlander 2.4 cvt '10
ex outlander 2.0 Turbo '06
ex gti colt CA5A '94
ex gti galant E33A DOHC '91
ex galant EA2A '01
ex galant E55A '95
Dlaczego kobiety żyją dłużej? Bo nie mają żon.
Jeśli pożyczyłeś komuś 20zł i ten ktoś się więcej nie pokazał, to prawdopodobnie warto było.
 
 
W@sio 
Mitsumaniak
Well, hello there!


Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 2144
Skąd: Lublin / Sporniak
Wysłany: 08-06-2013, 21:41   

Fakt faktem, teraz CE nie wyskakuje, czyli jest jakby lepiej po strojeniu gazu i na tym strojeniu czujnik boost'a w Stagu pokazywał 1.1 bara w peaku... ale albo się moja szyja przyzwyczaiła albo ciągle jest coś nie tak :/
_________________
Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...

EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT

Wasiowy cabio spod znaku pieruna
 
 
macia 
Mitsumaniak


Auto: Outlander 2.4 cvt 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 3163
Skąd: Lublin
Wysłany: 14-06-2013, 22:32   

Co tam Panie w polityce?
_________________
Mazda cx5 '15
Dokker 1.6 lpg '13
ex Outlander 2.4 cvt '10
ex outlander 2.0 Turbo '06
ex gti colt CA5A '94
ex gti galant E33A DOHC '91
ex galant EA2A '01
ex galant E55A '95
Dlaczego kobiety żyją dłużej? Bo nie mają żon.
Jeśli pożyczyłeś komuś 20zł i ten ktoś się więcej nie pokazał, to prawdopodobnie warto było.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.