Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[MSS GDI] bardzo wysokie spalanie i brak mocy.Brak mi już si
Autor Wiadomość
metalkodi 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Grandis 2.4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Kwi 2013
Posty: 8
Skąd: Lublin
Wysłany: 10-06-2013, 09:08   

witam, dawno się nie pokazywałem. Sprawa wygląda tak regulator ciśnienia wkręcałem i wykręcałem już wiele razy, między czasie ciśnienie paliwa spadło a woltomierz pokazywał między 1.85 - 2.10 ciągle to samo brak mocy obroty tylko do 4 tyś lecz po odpięciu na chwilę czujnika wysokiego ciśnienia i wpięciu go z powrotem zapala się lampka silnika ale dostaje jak by kopa obroty pracują w pełnej skali i rozpędza się nawet do 200 km/h (niemiecka Autostrada ) spoko trochę dużo pali chociaż nie wiem czy odczyty na wyświetlaczu są prawidłowe 12 l / 100 km i tak jeździłem do dzisiaj. Kupiłem drugą pompę WC używana ale ma mniej przebiegu i jest w pełni sprawna założyłem wszystko skręciłem sprawdziłem i uruchomiłem silnik i sprawdziłem parametry czujnik wc wskazuje 3.1 V bez różnicy czy mam wysokie obroty czy niskie lecz strzela w kolektorze dolotowym jak wylotowym silnik pracuje nie równo z kolektora wydobywa się dym i teraz pytanie co jest nie tak skoro na starej pompie pracuje dobrze w tym znaczeniu że równo ale bez mocy przy zaniżonych parametrach a na nowej waruje pracuje nierówno strzela i gaśnie jak zdejmę nogę z gazu a jest moc a parametry są podręcznikowe właściwe ciśnienie 3V na czujniku WC a TPS pokazuje 0.53 V co może być przyczyną ?

[ Dodano: 11-06-2013, 22:30 ]
Sytuacja opanowana założyłem ponownie kupioną pompę i jest ok tylko spalanie zbyt duże 11-12 l /100 ale z tym to już się pobawię :)
 
 
ppawlicki
[Usunięty]

Wysłany: 25-05-2014, 10:52   

Wtryski! Najlepiej wszystkie sprawdzić po kolei. Domowym sposobem, sprawdź poszczególne świece. Sprawdzając kolor elektrod, będziesz mógł wytypować na 45% uszkodzony wtrysk, 55% mają wpływ inne przyczyny (cewka, kable, pierścienie tłoka, zawory, uszczelka) . Nie należy też zapominać o czujniku podciśnienia i zaworach silnika (w tym zakresie sprawdź ciśnienie w komorach spalania (po odkręceniu świec przykłada się ciśnieniomierz i kręci się rozrusznikiem przy otwartej przepustnicy, powinien wyjść stosunek 12:1!!!

To ostatnie pozwoli ci wykluczyć usterki związane ze sprężaniem w komorze spalania, oraz jego szczelnością. To pierwsze na 45% pozwoli ci wytypować cylinder w którym szwankuje układ zapłonowy, zasilania w paliwo.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.