Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CY8A 2.0DID] 00141 CANETACS limit czasu
Autor Wiadomość
ni3lo 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Cze 2013
Posty: 5
Skąd: Gdynia
Wysłany: 09-06-2013, 21:20   [CY8A 2.0DID] 00141 CANETACS limit czasu

Powitał szanownych kolegów Jubilerów

Z początkiem września kończy się gwarancja, a od pół roku sporadycznie przy różnych sytuacjach gaśnie radio + podświetlenie deski rozdzielczej. Na wyświetlaczu wyświetla się wielki CHECK po 5 sekundach wszystko wraca do normy nie ma spadku mocy nic.

Auto ma nakulane 75 tys. i kilka awarii:
Wymienione radio( serwis sprawdzał wiązki wg nich wszystko jest ok)
Wymieniona chłodnica EGR w ramach akcji serwisowej(raz był tryb awaryjny+ spadek mocy)
No i nie związana z tematem wymiana poduszki w fotelu kierowcy.

W pazdzierniku żonka rozbiła przód auta ASO wymieniało zderzak i chłodnice.

Wg ASO błąd nie zawsze się zapisuje i zawsze jest to :

00141 CANETACS limit czasu

Czarują mnie że założyłem dwa gniazda zasilania w serwisie sprzedającym CB i to moja wina.

Poradzcie proszę co mogę zrobić? i o co chodzi?
 
 
Luk 
Forumowicz

Auto: Lancer Sportback 1.8 Invite
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 1733
Skąd: Warszawa
Wysłany: 09-06-2013, 23:21   

ni3lo napisał/a:
Czarują mnie że założyłem dwa gniazda zasilania w serwisie sprzedającym CB i to moja wina.

Poradzcie proszę co mogę zrobić?

Pojechać do innego ASO?
 
 
ni3lo 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Cze 2013
Posty: 5
Skąd: Gdynia
Wysłany: 10-06-2013, 14:08   

Kod:
Pojechać do innego ASO?


Sami mi to doradzali, Ale o margo się naczytałem sporo negatywów.
Gwarancja się kończy mam awarie i boję się że będą tak odbijać piłeczkę aż minie.
Co mogę jeszcze zrobić?
Z mojego punktu widzenia produkt jest wadliwy i widzę tu podstawy do reklamacji.
Dlaczego ja miałbym bujać się z jednego ASO do drugiego w jednym byłem i nie ustalili przyczyny usterki.
Może wiecie co mógłbym jeszcze zrobić?
 
 
Lucas123w 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 1.8 Invite
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 20 Mar 2012
Posty: 977
Skąd: Rumia
Wysłany: 10-06-2013, 14:45   

W jakim ASO byłeś z tym problemem ?
_________________
 
 
ni3lo 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Cze 2013
Posty: 5
Skąd: Gdynia
Wysłany: 10-06-2013, 18:50   

Lucas123w napisał/a:
W jakim ASO byłeś z tym problemem ?


Mitsubishi Plichta
 
 
Lucas123w 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 1.8 Invite
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 20 Mar 2012
Posty: 977
Skąd: Rumia
Wysłany: 10-06-2013, 19:00   

Jedź do Margo i zgłoś usterkę, nie musisz od razu mówić że byleś w innym ASO. Zobacz co powiedzą.

To co piszesz to wygląda na jakieś zwarcie.
_________________
 
 
Trik 
Mitsumaniak
1056/KMM


Auto: Lancer 1.5 invite '08
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 05 Mar 2008
Posty: 3045
Skąd: Augustów
Wysłany: 10-06-2013, 20:31   

ni3lo napisał/a:
Czarują mnie że założyłem dwa gniazda zasilania w serwisie sprzedającym CB i to moja wina.

Tu faktycznie mogą mieć podstawę do odrzucenia roszczeń, po nie autoryzowanej ingerencji w układ elektryczny.
Uzyskaj potwierdzenie zgłoszenia na piśmie, jak i na piśmie, podstawę odrzucenia roszczenia. Musisz mieć jakiś papier bo inaczej będziesz się kulał od warsztatu do warsztatu.
Może da się dogadać z elektrykiem z ASO, żeby przejrzał podłączenie po godzinach i poprawił ewentualną fuszerę tych od CB. Zakładam, że zasilanie CB masz gdzieś spod radia.
W instalacji (pod dźwignią hamulca ręcznego) powinny być rezerwy na podłączenie dodatkowego zasilania na bezpieczniku 20 lub 30 A. Temat z resztą opisywany poszukaj w technicznym.
_________________
Suzuki Ignis 1,2 (2019)
 
 
ni3lo 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Cze 2013
Posty: 5
Skąd: Gdynia
Wysłany: 10-06-2013, 22:19   

Trik napisał/a:
ni3lo napisał/a:
Czarują mnie że założyłem dwa gniazda zasilania w serwisie sprzedającym CB i to moja wina.

Tu faktycznie mogą mieć podstawę do odrzucenia roszczeń, po nie autoryzowanej ingerencji w układ elektryczny.
Uzyskaj potwierdzenie zgłoszenia na piśmie, jak i na piśmie, podstawę odrzucenia roszczenia. Musisz mieć jakiś papier bo inaczej będziesz się kulał od warsztatu do warsztatu.
Może da się dogadać z elektrykiem z ASO, żeby przejrzał podłączenie po godzinach i poprawił ewentualną fuszerę tych od CB. Zakładam, że zasilanie CB masz gdzieś spod radia.
W instalacji (pod dźwignią hamulca ręcznego) powinny być rezerwy na podłączenie dodatkowego zasilania na bezpieczniku 20 lub 30 A. Temat z resztą opisywany poszukaj w technicznym.

Na gębe powiedzieli że gniazda są założone tak jak i oni zakładają i tu nie widzą przyczyny.
Twierdzą że błąd powoduje skok poboru napięcia na szynie, lub jego niedobór.
Jutro jadę do fachowca żeby mi to gniazdo zdjął.Jest założone tak jak piszesz spod hamulca ręcznego. Czyli nie ma to związku z podświetleniem deski i radiem samochodowym?
Macie może namiary na jakiegoś szpeca od elektryki w 3city?
 
 
tokyo 
Forumowicz

Auto: evo 126p :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 11 Kwi 2010
Posty: 1224
Skąd: Zabrze
Wysłany: 11-06-2013, 07:51   

Witam
Sprawdz bezpiecznik transportowy czy blaszki nie sa zbyt luzne lub uszkodzona wiazka.
Z ktorej strony byl strzal?
Jezeli jest ok to masz uwalony ETACS, przy czy bez testow jest to trudne do stwierdzenia
Podaj dokladny rok auta - czy ma szyby wszystkie automatyczne
_________________
FB: Tokyo Dawid Mitlas
IG: tokyo.dawid

Nic nie jest wieczne moje evo 126p rowniez :) .
 
 
ni3lo 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Cze 2013
Posty: 5
Skąd: Gdynia
Wysłany: 11-06-2013, 12:09   

2010 wersja inform wszystkie szyby elektryczne.
Strzał w przód Żona wjechała w tył busa z hakiem.
Lista elementów wymienionych nic nie klepeali ani lakierowali

tablica rej p
wzm tablicy rej p
nakładka zderzaka p
krata czołowa d
wzm zderzaka p
krata naw D p
Listwa S
Krata czołowa L
Krata Czołowa P
Emblemat Producenta
Kondensator
Chłodnica
Pierscien went Chłodnicy
Chłodnica Pow doład
Osł dol przez kom siln

ide szukać tego bezpiecznika transportowego

Dzięki za podpowiedz
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.