Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Czy to wina pompy paliwa??
Autor Wiadomość
Brion 
Forumowicz


Auto: Carisma 1,8 GDI '97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 51
Skąd: Biskupiec
Wysłany: 10-06-2013, 18:25   Czy to wina pompy paliwa??

Witam ostatniego czasu pojawił się pewien problem a mianowicie czasem podczas jazdy lekko szarpnie gdy trzymam pedał gazu w tej samej pozycji a czasem nie chce też odpalić samochód i wtedy nie słychać pompki przed odpaleniem silnika a po za tym wydaje mi się że czasem za głośno chodziła pompka. Pytanie moje jechać na szrot po nową pompę paliwa czy może to inny powód może miał ktoś taki przypadek?? druga opcja to kluczyk który mi się trochę pękł (immobilaizer) ale nie wiem czy to ma coś do rzeczy.
 
 
 
radek8622 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2,5v6 elegance 98r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 05 Lis 2011
Posty: 521
Skąd: wrocław
Wysłany: 10-06-2013, 18:36   

immo może mieć wpływ na odpalanie auta.Raczej w szarpanie nie.Natomiast co do szarpania układ paliwowy czyli filtr paliwa kiedy wymieniany...? ewentualnie kiepskie paliwo zalane(chyba że pewne źródło lejesz) pompy też mogą mieć wpływ.Niskiego ciśnienia może się zaciera ewentualnie filterki w niej.Ciśnienie na pompie WC warto sprawdzić w tej pompie też jest ważny filterek było gdzieś o tym na forum.Również przepustnica może być przyczyną takiego zachowania.Cewki przebicie,świece.Powiem tak ZANIM COŚ WYMIENISZ NAJPIERW SPRAWDŹ WSZYSTKO PODSTAWOWE CO MOŻE MIEĆ WPŁYW NA TAKIE ZACHOWANIE SZKODA KASY NA WYMIANE.

Ja miałem problem podobny jak miałem zalane świece.(uszczelka pokrywy zaworów się okazało)
_________________
carisma GDI 98,Galant elegance 2,5v6
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 10-06-2013, 18:45   

A czy zapaliła Ci się może kontrolka silnika? Jeśli tak, to wymrugaj błędy według tego opisu http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=1981
Możesz też sprawdzić parametry pracy silnika a głównie ciśnienie paliwa Evoscanem http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=40568 lub za pomocą multimetru co jest opisane tutaj http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=45213 Przy niedomagającej pompce w baku Ciśnienie na listwie wtryskowej na pewno nie będzie właściwe. Immobiliser między innymi odłącza pompę paliwa więc też może być przyczyną Twoich problemów ale raczej jeśli coś by się z nim działo, to pojawił by się błąd.
 
 
adrian.mazur 
Forumowicz

Auto: Outlander PHEV
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Gru 2012
Posty: 47
Skąd: Mielec
Wysłany: 10-06-2013, 19:07   

Nie polecam multimetrem. Miałem kalibrowany dzień wcześniej, pokazywał wartość ale nie pokazywał "szarpania" ciśnienia. Mierniki mają dużą bezwładność.

Ja mam tak samo. Jadac ze stałą prędkością delikatnie czuć szarpanie. Próbowałem rozruszać regulator - pomogło na dwa miesiące. Obecnie przymierzam się do wykręcenia regulatora WC i przepolerowanie go papierem 2500 i dotrzeć pastą drobnoziarnistą.

Co do pracy pompki przed odpaleniem - nie zauważyłem aby w moim samochodzie po przekręceniu kluczyka, słychać było pompkę paliwa ... .
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 10-06-2013, 20:02   

W Carismach GDI jak i 1.6 pompa działa dopiero podczas kręcenia rozrusznikiem.
 
 
adrian.mazur 
Forumowicz

Auto: Outlander PHEV
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Gru 2012
Posty: 47
Skąd: Mielec
Wysłany: 13-06-2013, 08:44   

Hej, zrobiłem tak, jak pisałem.
Wczoraj sklepałem nasadkę 14, odkreciłem regulator. Wcalę się nie dziwie że samochód poszarpywał. Rysa była na trzpieniu o długości około 4-5mm, głębokość ? wyczuwalna pod paznokciem .... Po wypolerowaniu trzpienia, złożenie wszystkiego do "kupy" samochód nie szarpie, brak spadków ciśnienia....

Godzina pracy i problem z głowy!

Teraz spalanie wg komputera się poprawiło i mocniejszy się zrobił :)
 
 
Brion 
Forumowicz


Auto: Carisma 1,8 GDI '97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 51
Skąd: Biskupiec
Wysłany: 15-07-2013, 14:44   

Problem został rozwiązany delikatne szarpanie to filtr paliwa gdyż był bardzo stary:) a to że nie chciał odpalać wina kluczyka dorobiłem kluczyk koszt 250zł i teraz pali za każdym razem.
Pozdrawiam i dziękuje za pomoc
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.