Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Lancer 1.6
Autor Wiadomość
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 14-06-2013, 22:45   

PatrykSon napisał/a:
Co o tym sądzicie? 8)

Mam nadzieję, że nie załapałem żartu :roll:
Jakby jednak... to nie idź tą drogą :!:
 
 
PatrykSon 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Cze 2013
Posty: 27
Skąd: Poznań
Wysłany: 14-06-2013, 23:33   

Spoko, takie coś mi nie grozi :) To dobre do Szybkich i Wściekłych.
 
 
PatrykSon 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Cze 2013
Posty: 27
Skąd: Poznań
Wysłany: 16-06-2013, 22:54   

Rezultaty i wnioski po dzisiejszej wizycie w garażu:

-linka gazu podkręcona i pedał reaguje jak powinien
-falowanie obrotów dolega mu nadal. Na dowód serwuję filmik - Falowanie cz.2
-próbowałem regulować wolne obroty ale niestety nie znalazłem śruby regulacji :oops: Może ktoś pomoże?

Chciałem serdecznie podziękować koledze rosomak1983 za to cudeńko:


Zdjęcie wykonane po wstępnych próbach oczyszczenia i zeszlifowania. Oto kolejne:


Gdy dokończę go robić wstawię fotkę efektu finalnego :)
 
 
KucharZ 
Mitsumaniak

Auto: EA5W '99
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 449
Skąd: Wrocław
Wysłany: 17-06-2013, 08:20   

PatrykSon napisał/a:

-próbowałem regulować wolne obroty ale niestety nie znalazłem śruby regulacji :oops: Może ktoś pomoże?


A przy czym kręci śrubokrętem druga osoba na filmiku? O ile dobrze widzę to właśnie przy tej śrubie ;)
_________________
Galant EA5W 08.2009 - ...
Colt CA4A 01.2008 - 03.2009 - sprzedany

Witaj Gość, zobacz mojego Galanta

 
 
idas 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Celica VII
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 13 Paź 2008
Posty: 1716
Skąd: Wrocław/Rawicz
Wysłany: 17-06-2013, 08:32   

Moim zdaniem masz coś z silniczkiem krokowym, wtyczka może się obluzowała lub jakiś kabelek nie łączy do końca - sprawdz - wtyczka podłączona jest do przepustnicy od strony grodzi silnika (na dole).
Kręcenie śrubką Ci na te objawy na pewno nie pomoże.
_________________
Czasami jedynym wyjściem jest wyjście na piwo
 
 
 
PatrykSon 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Cze 2013
Posty: 27
Skąd: Poznań
Wysłany: 17-06-2013, 08:55   

Tak tak, ale i tak chciałbym wiedzieć gdzie jest ta śrubka :) Gdy problem zniknie, będzie przydatna żeby ustalić obroty.
Przy wtyczce majstrowałem, regulowałem go ale nie było zmian. Mam zamiar udać się do speców od Mitsu i mam nadzieję, że rozwiążą problem.
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 17-06-2013, 09:04   

idas napisał/a:
Moim zdaniem masz coś z silniczkiem krokowym
Dokładnie! Miałem niemal identyczne falowanie w Colcie CA0 1,6 16V, nie będę się rozpisywał, poczytaj sobie ten temat: http://forum.mitsumaniaki...hlight=b%B3%B1d
idas napisał/a:
Kręcenie śrubką Ci na te objawy na pewno nie pomoże
Fakt.
PatrykSon napisał/a:
Przy wtyczce majstrowałem, regulowałem go ale nie było zmian
Co regulowałeś? Silniczka krokowego się nie reguluje. Jeśli pomyliłeś krokowy z TPS-em to pozamiatane i już raczej nie ustawisz obrotów nigdy tak jak powinny być.
 
 
PatrykSon 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Cze 2013
Posty: 27
Skąd: Poznań
Wysłany: 17-06-2013, 09:28   

No to prawie na 100% jest to krokowy. Regulowałem jego położenie, jest przykręcony dwiema śrubami ale na końcu wrócił na swoje miejsce więc nie ma żadnych zmian.
Ale dziwi mnie fakt, że po wyjęciu przewodu od pierwszej świecy po lewej, falowanie ustaje...
 
 
idas 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Celica VII
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 13 Paź 2008
Posty: 1716
Skąd: Wrocław/Rawicz
Wysłany: 17-06-2013, 10:28   

To regulowałeś TPS (czujnik położenia przepustnicy) a nie krokowy. Silnik krokowy podczepiony jest od spodu przepustnicy i się go nie reguluje, co najwyżej czyści... TPS można też ustawić wg. instrukcji (wiem bo robiłem :mrgreen: ), więc spokojnie, ale na razie go nie ruszaj :P Zdemontuj przepustnicę, sprawdź wtyczkę od krokowca (z tyłu na dole przepustnicy a nie z przodu!) odkręć krokowy i wyczyść trybiki, po czym przesmaruj jakimś dobrym smarem do plastikowych trybów.
_________________
Czasami jedynym wyjściem jest wyjście na piwo
 
 
 
PatrykSon 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Cze 2013
Posty: 27
Skąd: Poznań
Wysłany: 17-06-2013, 10:48   

idas, dzięki :) Tak zrobię. Jednak jeszcze jestem zielony :oops:
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 17-06-2013, 15:54   

PatrykSon napisał/a:
Ale dziwi mnie fakt, że po wyjęciu przewodu od pierwszej świecy po lewej, falowanie ustaje...
No to jest bardzo dziwne.
 
 
PatrykSon 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Cze 2013
Posty: 27
Skąd: Poznań
Wysłany: 17-06-2013, 16:59   

Cytat:
No to jest bardzo dziwne.


Wymienię tą jedną świecę, zamienię przewód zapłonowy z Gala ojca i się zobaczy bo to jest podejrzane. Może jakieś przebicie jest..
 
 
PatrykSon 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Cze 2013
Posty: 27
Skąd: Poznań
Wysłany: 21-06-2013, 01:24   

Dziś wymienię tą świecę, chociaż wątpie żeby to coś dało...ale chciałłem się pochwalić jedną rzeczą. A mianowicie, byłem rozkodować radio w sklepie znajomego ojca. Zamiast rozkodować tego staruszka Grundiga 1703 dostałem całkowicie za darmo Blaupunkta



W końcu wiem czy głośniki grają i czy w ogóle są. Odpowiedź brzmi : są i grają :D Mały kroczek do przodu ale jak cieszy! :p
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.