 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[II 2.0 DID] RALLIART PRZESTROGA ! szarpanie, gasnący silnik |
Autor |
Wiadomość |
tokyo
Forumowicz
Auto: evo 126p :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy Dołączył: 11 Kwi 2010 Posty: 1224 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 21-06-2013, 09:59
|
|
|
Wypiecie chipa fabrycznego:
1. rozpinasz okragle wtyczki po prawej stronie glowice - jest to przelotowka chipa; nastepnie wpinasz fabryczna wtyczke w glowice - na ww zdjeciu widac
2. odpinasz nadkole od strony kierowcy z przodu, jest tam czujnik podcisnienia; rozpinasz przelotowke i wpinasz fabryczna wtyczke do czujnika
To wszystko. Dopiero od tej chwili mozesz diagnozowac autko |
_________________ FB: Tokyo Dawid Mitlas
IG: tokyo.dawid
Nic nie jest wieczne moje evo 126p rowniez . |
|
|
|
 |
gosebus
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsu Outlander II 2.0 TDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Cze 2013 Posty: 23 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 21-06-2013, 10:49
|
|
|
z numerem 1 sobie poradziłem
ale 2ki nie mogę znaleźć - gdzie dokładnie są te wtyczki?
Tu widok od góry:
a tu odgiąłem nadkole:
[ Dodano: 21-06-2013, 16:27 ]
tokyo, Poproszę na pw Twój adres. Flaszka Ci się należy. Uratowałeś pój portfel o ~1000zł.
Przepiąłem tylko tą główną wtyczkę co idzie do głowicy. Wyruszyłem w jazdę próbną i wszystko chodzi elegancko, nic nie szarpie, nic nie dymi - od razu pojawił się banan na twarzy
Ten (jakże wspaniały) box / czip ralliart 'a powinni sobie w (odbyt) wsadzić, co za (skrementa)..
Biedny outek dostał po (uszach) przez niego
* wygwiazdkowany wulgar jest nadal wulgarem i jako takich nie używamy na tym forum |
Ostatnio zmieniony przez Bartek 24-06-2013, 11:27, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Gunner
Mitsumaniak

Auto: Outlander II DID173 BHP URSUS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Sie 2007 Posty: 315 Skąd: 3city
|
Wysłany: 24-06-2013, 08:06
|
|
|
Ooo.no i prosze. |
_________________ TURBOKLEKOT 173BHP 350NM -1640KG
MAZDA MX-5 1.8NBFL GT 220 KM /240NM-1100KG 15L na bucie i 6 sec
黒トカゲ Bez dachu nad glowa
 |
|
|
|
 |
tokyo
Forumowicz
Auto: evo 126p :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy Dołączył: 11 Kwi 2010 Posty: 1224 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 25-06-2013, 17:04
|
|
|
Witam
To ciesze sie ze pomoglo.
Czujnik podcisnienia jest u ciebie (wg zdjecia) za webasto, ale on tylko zbiera info o obciazeniu silnika.
Ciekawostka:
Pokusilem sie kiedys o zasymulowanie czujnika tak zeby chip widzial odpowiednie parametry do uruchomienia sie (chip mitsu dzialo tylko w pewnym zakresie obrotow przy pewnym obciazeniu - w innym przypadku nie dziala, a wrecz ogranicza troche silnik), wreszcie dzialal tylko spalanie bylo troche duze . |
_________________ FB: Tokyo Dawid Mitlas
IG: tokyo.dawid
Nic nie jest wieczne moje evo 126p rowniez . |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 26-06-2013, 08:58
|
|
|
gosebus, jak chcesz mieć większą moc, to niestety dobrego programu nic nie zastąpi. Fabryczny chip ma świetną tylko nazwę. Gdzieś było na forum, że na hamowni potrafi wypluć całe -5KM - ta kreska przed piątką to znak minus, nie myślnik co potwierdza tokyo napisał/a: | w innym przypadku nie dziala, a wrecz ogranicza troche silnik | tokyo, |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
|
|