[Cari 1.9TD] Wahacze i Zegarki:) |
Autor |
Wiadomość |
karol93r
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1.9 TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Sty 2013 Posty: 11 Skąd: Pawełki
|
Wysłany: 21-06-2013, 12:00 [Cari 1.9TD] Wahacze i Zegarki:)
|
|
|
Witam! Po zrobieniu glowicy zabieram sie do wmiany wahaczy przednich dolnyh no ale trzeba sie rozejrzec za czyms lepszym wiec jakie i w jakiej cenie byscie doradzili kupic??
I czy ktos zabieral sie kiedys za rozbieranie zegarow?? mam zamiar wymienic w nim tarcze tylko jak sie za to zabrac?? |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21013 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
 |
przemi3010
Nowy Forumowicz przemo
Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Sty 2011 Posty: 6 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 21-06-2013, 19:59
|
|
|
Odn. wahaczy to sprawa jest wymiana jest prosta wystarczy wykręcić 4 sruby i stabilizator.
Nie potrzeba kanału zwykły podnośnik wystarczy.
Polecam wymienic cały wahacz, a nie bawić się w wymiane swożnia tulei i poduszki, ja wymieniałem poszczególne elementy i się przejechałem na tym ze sworzeń zaczoł mi się wysuwać i musiałem wspawać.
pozdrawiam |
_________________ przemo |
|
|
|
 |
mlun
Mitsumaniak Fanatic of GDI

Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2834 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 21-06-2013, 20:32
|
|
|
przemi3010, jak Ci się zaczął wysuwać to robota skopana albo zły sworzeń. Chyba że masz wersje po liftową to tam jeszcze jakaś rzeźba jest bo teoretycznie sworznie są niewymienne. |
_________________ Carisma 1,8 GDI Honda Accord VII 2.0 |
|
|
|
 |
wichura1
moderator mitsumaniak download manager ;)

Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 3021 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 25-06-2013, 08:50
|
|
|
Polecam sworzeń 555 (tyko made in Japan, jest droższy od Chińczyka cena około 80PLN) wciska się na prasie, a dodatkowo z drugiej strony jest zabezpieczony pierścieniem Segera.
Przemi3010, jeżeli uszkodzony sworzeń w czasie wyciskania na prasie przechylił się, mógł uszkodzić gniazdo i dlatego ci się wysuwał. Nie miałeś zabezpieczenia z drugiej strony?
Mlun przed liftem, też są niewymienne. |
_________________ Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). |
|
|
|
 |
mlun
Mitsumaniak Fanatic of GDI

Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2834 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 25-06-2013, 09:15
|
|
|
Jak to przed liftem są nie wymienne? Zawsze na forum były posty, że poliftowe carismy mają z tym problem i trzeba np. obspawać lekko? |
_________________ Carisma 1,8 GDI Honda Accord VII 2.0 |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 25-06-2013, 09:22
|
|
|
Jeśli chodzi o Carismy poliftowe, to spotkałem się z dwoma rodzajami sworzni. Brat ostatnio kupował i przed zakupem musiał zobaczyć jakie ma. Ja w poprzedniej Carismie GDI wymieniałem i nic nie trzeba było spawać, wystarczyło wprasować. |
|
|
|
 |
Adrian.7
Nowy Forumowicz
Auto: carisma GDI 2001r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Kwi 2013 Posty: 30 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 25-06-2013, 23:26
|
|
|
ja w u sb w gdi po lifcie zrobiłem bład (oszczedności) zamiast wymienić całe wahacze wyciołem i wspawałem nowe sworznie do tej pory tego żałuje bo musiałem to poprawiać |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 26-06-2013, 09:26
|
|
|
Jak to wspawałeś? W sworzniu jest smar i pewnie elementy z tworzywa więc po takiej operacji sworzeń pewnie nadawał się do wymiany. |
|
|
|
 |
wichura1
moderator mitsumaniak download manager ;)

Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 3021 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 26-06-2013, 11:22
|
|
|
mlun napisał/a: | Jak to przed liftem są nie wymienne? Zawsze na forum były posty, że poliftowe carismy mają z tym problem i trzeba np. obspawać lekko? |
Mitsubishi nie przewiduje wymiany sworznia, więc niewymienne. To co jest na rynku, to alternatywy wymiany wahacza.
 |
_________________ Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 26-06-2013, 13:17
|
|
|
Dobrze, że Mitsubishi chociaż tak to zbudowało i mimo że nie wymienne to jednak wymienić się da. W wielu autach jest to zupełnie niewymienne i za dobry wahacz trzeba trochę zapłacić. |
|
|
|
 |
karol93r
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1.9 TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Sty 2013 Posty: 11 Skąd: Pawełki
|
Wysłany: 26-06-2013, 15:53
|
|
|
Wjechalem na kanal i wyglada na to ze tylko swoznie sa do wymiany ta "niewymienialna" tulejka niema luzu ale myslalem ja wymienic odrazu tylko jak ?? czy sa jakies zammieniki?
a guma od stabilizatora przy ruszaniu jej za pomoca łomika miala b. maly luz czyli jest w porzadku jedynie te swoznie czekam do 1 i zabieram sie za wymiane |
|
|
|
 |
|