Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
sterowanie radiem z kirownicy - awaria
Autor Wiadomość
micpyt 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero IV '07 3,2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Cze 2013
Posty: 17
Skąd: polska
Wysłany: 25-06-2013, 22:44   sterowanie radiem z kirownicy - awaria

W dopiero co kupionym Pajero IV 2007r z MMCS zauważyłem następujący problem - przyciski z lewej strony kierownicy żyją własnym trybem - chodzi o sterowanie radiem. Problem jest następujący: w czasie jazdy na wprost (nie sprawdzałem na rondach) przyciski nie działają, natomiast ożywają przy skręconej kierownicy. Sprawdzałem na postoju - kierownica w położeniu koła na wprost - brak reakcji , kierownica skręcona działają prawidłowo. Sterowanie poziomem głosu i inne funkcje bezpośrednio na MMCS działa w 100%.
Dodam że przyciski po prawej stronie kierownicy (od tempomatu) działają bez problemów. Dodam jeszcze tyle, że podświetlenie wszystkich przycisków działa przy włączonych światłach. Może ktoś już miał i rozwiązał taki problem ??
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 26-06-2013, 11:37   

Winę za to ponosi taśma airbag pod kierownicą.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
micpyt 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero IV '07 3,2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Cze 2013
Posty: 17
Skąd: polska
Wysłany: 26-06-2013, 12:43   

jak się domyślam w aso to jedynie wymiana na nowy element, ale czy da się to jakoś zregenerować (poprawić działanie styków) ??
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 26-06-2013, 20:38   

Nie da się. Nowy 650 zł brutto.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.