 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Co myślicie..... |
Autor |
Wiadomość |
wivor [Usunięty]
|
Wysłany: 05-02-2007, 18:27 Co myślicie.....
|
|
|
Panowie co myślicie o Galancie z 92r z silnikiem 1800 benzyna? Jak się sprawuje ten silniczek? |
|
|
|
 |
diapazon [Usunięty]
|
Wysłany: 06-02-2007, 16:36
|
|
|
Jeśli jest to 4G93 to bardzo dobrze się sprawuje. Jak na masę ponad 1200kg to auto nawet jeździ a nie tylko się kula Spalanie-miasto 9-10l,trasa jakieś7-8. |
|
|
|
 |
Tomcio [Usunięty]
|
Wysłany: 06-02-2007, 17:13
|
|
|
ja mam 1.8 benzyna z 91 r.
Mam go od prawie 4 lat i nie mam większych zastrzezen , tylko bierze olej , wydalem na to trochce kasy zeby nie bral ale i tak bierze Nie ma na to rady |
|
|
|
 |
wivor [Usunięty]
|
Wysłany: 06-02-2007, 17:15
|
|
|
Nie mam pojęcia nawet jakie maja oznaczenia te samochody, ale wiem ,że Galant strasznie mi się podoba. Od pewnego czasu szukam takiego dość niedrogiego Gala rocznik około 91 i nie jest to łatwe. Ten co ostatnio mnie zainteresował wiem tyle ,że nie ma ABS, klimy, elektrycznych szyb - ma motor 1800 bez gazu (podobno około 105 KM). I nic więcej nie wiem . Słyszałam ,że wcale te auta nie są drogie w utrzymaniu ???? Ten model jest na wtrysku , czy będę wstanie coś sam przy nim porobić (regulacja itp czy tylko w grę wchodzi warsztat??? Mając Forda w 1800D z 92 roku mogę sam wszystko zrobić , czy tu też dam radę? czego oczekiwać od tego auta jakie są jego plusy i minusy>? Czy masz może jakieś linki do stron które opisują takie stare Gale od strony technicznej? Bardzo dziękuję za odzew i pozdrawiam. |
|
|
|
 |
Maciek
Mitsumaniak MICHU-BUCZY :)

Auto: Gal 00' EA5A Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 23 Paź 2005 Posty: 3205 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 06-02-2007, 21:24
|
|
|
Większość obecnie dostępnych z silnikiem 1,8 ma oznaczenie 4G37 i ok 90 kucy (sie znaczy miało jak było młodsze )
wivor napisał/a: | Ten co ostatnio mnie zainteresował wiem tyle ,że nie ma ABS, klimy, elektrycznych szyb - ma motor 1800 |
Większość miała jednak el szybki ABS to rarytasik i dopiero w 2.0 chyba bywał.
wivor napisał/a: | Słyszałam ,że wcale te auta nie są drogie w utrzymaniu ???? |
Tak jeśli raz a właściwie zainwestujesz kasiorkę w ori podzespoły.
wivor napisał/a: | czy będę wstanie coś sam przy nim porobić (regulacja itp czy tylko w grę wchodzi warsztat |
Większość czynności z którymi można sobie samemu poradzić znajdziesz na forum i na www Krzyzaka na której to są bardzo pomocne opisy i foty.
wivor napisał/a: | czego oczekiwać od tego auta jakie są jego plusy i minusy |
Ja tam widzę same ++++++sy |
_________________ Gal '00 EA5A 6A13 Avance ---ZBIR---MÓJ
Colt '98 CJ1A --------CoJOt--------SOLD
Gal '91 E32A EXE ---GALANCIOR--- SOLD
MICHI DWA STARE FOTY
=========00085/KMM=========
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24321 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 07-02-2007, 11:32
|
|
|
Tomcio napisał/a: | tylko bierze olej , wydalem na to trochce kasy zeby nie bral ale i tak bierze Nie ma na to rady |
mam takie auto - silnik nie bierze oleju
przebieg silnika 221 tkm, przebieg nadwozia 419 tkm |
|
|
|
 |
Maciek
Mitsumaniak MICHU-BUCZY :)

Auto: Gal 00' EA5A Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 23 Paź 2005 Posty: 3205 Skąd: Szczecin
|
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24321 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 07-02-2007, 15:09
|
|
|
pierwszemu silnikowi tez mechanicy pomogli zejsc - dlatego zmienilem, bo byla okazja a stary - po 2 zagotowaniach plynu i notorycznym przegrzewaniu i przebiegu 350 tkm bral litr na 2-3 tkm - i ciagle jezdzil... |
|
|
|
 |
JackD [Usunięty]
|
Wysłany: 07-02-2007, 19:31
|
|
|
podpbnie zachwalam... silnik1.8 miałem przejechane wg licznika 270 tkm i ostatnie wyniki to 1 litr oleju co 3 tkm zmieniłem pierscienie. i jak reką odjął... spalanie w sezonie letnim w cyklu mieszanym. 7.2-7.8 l/100 km.. obecnie przy temp około zera w mieście. 9.2 na 100 km...
pozdrawiam |
|
|
|
 |
Tomcio [Usunięty]
|
Wysłany: 07-02-2007, 21:23
|
|
|
ja mialem robiony remont przy 185 tkm , teraz mam 217 tkm i jak bylo tak jest:( Wydalem na tokupe kasy , pierscienie , uszczelnienie i to nic nie dalo , musze na 1500 km musze wlac 1 litr oleju , naszczęscie nie zbankrutuje |
|
|
|
 |
JackD [Usunięty]
|
Wysłany: 07-02-2007, 21:37
|
|
|
Tomcio napisał/a: | ja mialem robiony remont przy 185 tkm , teraz mam 217 tkm i jak bylo tak jest:( Wydalem na tokupe kasy , pierscienie , uszczelnienie i to nic nie dalo , musze na 1500 km musze wlac 1 litr oleju , naszczęscie nie zbankrutuje |
a jak było zaraz po wymianie pierścieni... no powiedzmy "remoncie"... tak samo jak teraz?? |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24321 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 08-02-2007, 10:46
|
|
|
Tomcio - wydanie kasy niczego nie gwarantuje - wazne sa pomiary, decyzje co dokladnie trzeba zrobic i jakosc wykonanych prac. Jak zmieniles uszczelniacze zaworow a prowadnic nie, to dalej bedzie pompowac olej. Jak nie bylo zmierzone jakie pierscienie (nadwymiar czy standard) to tez bez sensu. Wierz mi - warsztaty nie zawsze maja interes w tym, zeby cos zrobic dobrze. Wystarczy, ze w ogole zrobia i skasuja pieniadze... |
|
|
|
 |
Tomcio [Usunięty]
|
Wysłany: 08-02-2007, 20:23
|
|
|
właśnie ci mechanicy tacy byli , jedno zrobili a drugie popsuli naszczescie zmienilem mechanikow i jest git |
|
|
|
 |
|
|