Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Co myślicie.....
Autor Wiadomość
wivor
[Usunięty]

Wysłany: 05-02-2007, 18:27   Co myślicie.....

Panowie co myślicie o Galancie z 92r z silnikiem 1800 benzyna? Jak się sprawuje ten silniczek?
 
 
diapazon
[Usunięty]

Wysłany: 06-02-2007, 16:36   

Jeśli jest to 4G93 to bardzo dobrze się sprawuje. Jak na masę ponad 1200kg to auto nawet jeździ a nie tylko się kula :-) Spalanie-miasto 9-10l,trasa jakieś7-8.
 
 
Tomcio
[Usunięty]

Wysłany: 06-02-2007, 17:13   

ja mam 1.8 benzyna z 91 r.
Mam go od prawie 4 lat i nie mam większych zastrzezen , tylko bierze olej , wydalem na to trochce kasy zeby nie bral ale i tak bierze :) Nie ma na to rady :mrgreen:
 
 
wivor
[Usunięty]

Wysłany: 06-02-2007, 17:15   

Nie mam pojęcia nawet jakie maja oznaczenia te samochody, ale wiem ,że Galant strasznie mi się podoba. Od pewnego czasu szukam takiego dość niedrogiego Gala rocznik około 91 i nie jest to łatwe. Ten co ostatnio mnie zainteresował wiem tyle ,że nie ma ABS, klimy, elektrycznych szyb - ma motor 1800 bez gazu (podobno około 105 KM). I nic więcej nie wiem . Słyszałam ,że wcale te auta nie są drogie w utrzymaniu ???? Ten model jest na wtrysku , czy będę wstanie coś sam przy nim porobić (regulacja itp czy tylko w grę wchodzi warsztat??? Mając Forda w 1800D z 92 roku mogę sam wszystko zrobić , czy tu też dam radę? czego oczekiwać od tego auta jakie są jego plusy i minusy>? Czy masz może jakieś linki do stron które opisują takie stare Gale od strony technicznej? Bardzo dziękuję za odzew i pozdrawiam.
 
 
Maciek 
Mitsumaniak
MICHU-BUCZY :)


Auto: Gal 00' EA5A Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 3205
Skąd: Szczecin
Wysłany: 06-02-2007, 21:24   

Większość obecnie dostępnych z silnikiem 1,8 ma oznaczenie 4G37 i ok 90 kucy (sie znaczy miało jak było młodsze :) )
wivor napisał/a:
Ten co ostatnio mnie zainteresował wiem tyle ,że nie ma ABS, klimy, elektrycznych szyb - ma motor 1800

Większość miała jednak el szybki ABS to rarytasik i dopiero w 2.0 chyba bywał.
wivor napisał/a:
Słyszałam ,że wcale te auta nie są drogie w utrzymaniu ????

Tak jeśli raz a właściwie zainwestujesz kasiorkę w ori podzespoły.
wivor napisał/a:
czy będę wstanie coś sam przy nim porobić (regulacja itp czy tylko w grę wchodzi warsztat

Większość czynności z którymi można sobie samemu poradzić znajdziesz na forum i na www Krzyzaka na której to są bardzo pomocne opisy i foty.
wivor napisał/a:
czego oczekiwać od tego auta jakie są jego plusy i minusy

Ja tam widzę same ++++++sy :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
_________________
Gal '00 EA5A 6A13 Avance ---ZBIR---MÓJ
Colt '98 CJ1A --------CoJOt--------SOLD
Gal '91 E32A EXE ---GALANCIOR--- SOLD
MICHI DWA STARE FOTY
=========00085/KMM=========
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24321
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 07-02-2007, 11:32   

Tomcio napisał/a:
tylko bierze olej , wydalem na to trochce kasy zeby nie bral ale i tak bierze :) Nie ma na to rady :mrgreen:

mam takie auto - silnik nie bierze oleju :)
przebieg silnika 221 tkm, przebieg nadwozia 419 tkm
 
 
Maciek 
Mitsumaniak
MICHU-BUCZY :)


Auto: Gal 00' EA5A Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 3205
Skąd: Szczecin
Wysłany: 07-02-2007, 15:00   

U mnie podobnie jak u Krzyzak, 'a mam teraz 2-gi silnik (nie bierze) a pierwszy gdyby nie to że się panewka na wałku posypała (kochani mechanicy jej pomogli :evil: :evil: :? :? :( :( ) po ok 235tkm nie brał praktycznie nic.
_________________
Gal '00 EA5A 6A13 Avance ---ZBIR---MÓJ
Colt '98 CJ1A --------CoJOt--------SOLD
Gal '91 E32A EXE ---GALANCIOR--- SOLD
MICHI DWA STARE FOTY
=========00085/KMM=========
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24321
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 07-02-2007, 15:09   

pierwszemu silnikowi tez mechanicy pomogli zejsc - dlatego zmienilem, bo byla okazja a stary - po 2 zagotowaniach plynu i notorycznym przegrzewaniu i przebiegu 350 tkm bral litr na 2-3 tkm - i ciagle jezdzil...
 
 
JackD
[Usunięty]

Wysłany: 07-02-2007, 19:31   

podpbnie zachwalam... silnik1.8 miałem przejechane wg licznika 270 tkm i ostatnie wyniki to 1 litr oleju co 3 tkm zmieniłem pierscienie. i jak reką odjął... spalanie w sezonie letnim w cyklu mieszanym. 7.2-7.8 l/100 km.. obecnie przy temp około zera w mieście. 9.2 na 100 km...
pozdrawiam
 
 
Tomcio
[Usunięty]

Wysłany: 07-02-2007, 21:23   

ja mialem robiony remont przy 185 tkm , teraz mam 217 tkm i jak bylo tak jest:( Wydalem na tokupe kasy , pierscienie , uszczelnienie i to nic nie dalo , musze na 1500 km musze wlac 1 litr oleju , naszczęscie nie zbankrutuje :mrgreen:
 
 
JackD
[Usunięty]

Wysłany: 07-02-2007, 21:37   

Tomcio napisał/a:
ja mialem robiony remont przy 185 tkm , teraz mam 217 tkm i jak bylo tak jest:( Wydalem na tokupe kasy , pierscienie , uszczelnienie i to nic nie dalo , musze na 1500 km musze wlac 1 litr oleju , naszczęscie nie zbankrutuje :mrgreen:


a jak było zaraz po wymianie pierścieni... no powiedzmy "remoncie"... tak samo jak teraz??
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24321
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 08-02-2007, 10:46   

Tomcio - wydanie kasy niczego nie gwarantuje - wazne sa pomiary, decyzje co dokladnie trzeba zrobic i jakosc wykonanych prac. Jak zmieniles uszczelniacze zaworow a prowadnic nie, to dalej bedzie pompowac olej. Jak nie bylo zmierzone jakie pierscienie (nadwymiar czy standard) to tez bez sensu. Wierz mi - warsztaty nie zawsze maja interes w tym, zeby cos zrobic dobrze. Wystarczy, ze w ogole zrobia i skasuja pieniadze...
 
 
Tomcio
[Usunięty]

Wysłany: 08-02-2007, 20:23   

właśnie ci mechanicy tacy byli , jedno zrobili a drugie popsuli :| naszczescie zmienilem mechanikow i jest git :mrgreen:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.