Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Niewiadomy problem prosze o pomoc
Autor Wiadomość
shacalaca 
Nowy Forumowicz

Auto: lancer X 2.0 tdi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Cze 2013
Posty: 3
Skąd: Kraków
Wysłany: 29-06-2013, 13:31   Niewiadomy problem prosze o pomoc

Witam,

Zajechalem na stacje, zatankowalem i wyskoczylo mi cos takiego jak na zdjeciu.

http://img694.imageshack.us/img694/937/fidu.jpg


Lancer X sedan 2.0 TDI 2008 (rok produkcji pozne 2007)



Aha a 2 problem to pojawia mi sie przy zalaczaniu autka "konewka" z olejem. Po wymianie oleju i filtra zniknela a pozniej przy nastepnym odpaleniu auta pojawila sie ponownie. Sprawdzalem poziom oleju i jest niby ok.. Olej wymienilem po 1 roku i 3 miesiacach oraz ~9000km wiec byl dosc czarny i gesty juz.


A jeszcze odnosnie tego 1 obrazka to silnik zaczal troche nierowno pracowac (na jalowym biegu zdazalo mu sie spadac do 550 obrotow). Auto wtedy stracilo moc oraz mialem problem zeby ruszyc z 1 biegu z samego sprzegla bez gazu (normalnie jak popuszcze 1/4 to juz auto rusza a wtedy musialem 1/2 i tez nie robilo tego plynnie).

Aha poprawilo mu sie troche po wlaniu v-racing z shella. Rozwiaze ktos zagadke ? :?
 
 
Kamil_Ziomek 
Mitsumaniak

Auto: EA2A 1998
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 648
Skąd: Żyraków
Wysłany: 29-06-2013, 15:25   

Coś mi się wydaje że to filtr cząstek stałych.
_________________
Nie sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika.
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 30-06-2013, 18:22   

Sprawdz czy poziom oleju nie wzrósł może to nastapić dosc szybko DPF nie nadaje sie na miasto trzeba samochód od czasu do czasu przegonic wtryski podaja więcej paliwa żeby DPF się oczyscił wypalił w miescie przy wolnej jeżdzie paliwo przenika do oleju przez pierscienie
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.