[EAxx] Zderzak tylny w galancie EA [FAQ] |
Autor |
Wiadomość |
pompec
Mitsumaniak misiu-maniak

Auto: EA5W Avance'02 tiptronic
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 26 Gru 2007 Posty: 698 Skąd: Warszawa [WF]
|
Wysłany: 02-07-2013, 12:18
|
|
|
dokładnego wymiaru nie znam ale to było koło 2cm... może ktoś zmierzy albo wie...
o liftingach można by dużo pisać... z najważniejszych różnic, przednie tarcze hamulcowe większe i dwa tłoczki po I liftingu w 1999 (nie dotyczy wersji Sport Edition, która miała od początku większe tarcze i dwa tłoczki), po II lifcie (2001) zmniejszona moc o parę koni w zależności od silnika. Z wizualnych różnic to po I lifcie powstała wersja Elegance w miejsce zwykłej wersji (nie Sport Edition) ma zmieniony zderzak z przodu i w sedanie są inne lamp tylne. Wersja Sport Edition dostała chromowany grill i nowe lampy z tyłu (sedan). Po I lifcie pojawiła się skrzynia automtyczna z tiptronikiem i silnik 2,4 GDI. W międzyczasie było coś na kształt międzyliftingu (2000 r.), bo weszła wersja Avance w miejsce SE. Była to tzw. przejściówka. Pojawił się całkiem nowy przód (zderzak i grill) i nowy zderzak z tyłu, z nacięciami w dolnej jego części. Zaraz potem (2001) był drugi lifting, który obejmował zmianę wyglądu kierownicy, składane elektrycznie lusterka, w niektórych wersjach kontrolę trakcji... w wersji Avance pojawiły się pojedyncze światła przeciwmgłowe za szybką w miejsce podwójnych z przejściówki. Pojawił się nowy, jaśniejszy kolor srebrny. Jeśli chodzi o kombi to poza żonglowaniem emblematami z tyłu nic się nie zmieniało ani przy I ani przy II lifcie. Trochę to chaotyczne i pewnie o wielu rzeczach zapomniałem ale to sobie możesz doczytać w innych tematach bo już trochę o tym było.
EDIT:
Aha, po wejściu silnika 2,4 GDI (I lifting) pojawił się większy garb na masce. Wynikało to z bardziej wystającego silnika 2,4 ale solidarnie wszystkie wersje dostawały większy garb. |
_________________ Najlepsze miejsce na namiot jest zawsze trochę dalej...
 |
|
|
|
 |
argun
Forumowicz
Auto: Galant Kombi 2.0 benzyna 136KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 42 Skąd: Piekła
|
Wysłany: 02-07-2013, 17:41
|
|
|
Ponownie dzieki za info moze komus zechce sie zmierzyc wymiary diamentu w 1 wersji kombi i poda w tym watku |
|
|
|
 |
ŁukaszK.
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.0 GLS '98 LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Wrz 2014 Posty: 104 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 24-06-2015, 06:37
|
|
|
Witam,
nie mam teraz jak zmierzyć a może ktoś ma pod ręką, jakie sa wymiary zderzaka tył w kombi?
Będę wdzięczny bo chciałem wyliczyć wysyłkę. |
_________________ impossible is nothing |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn

|
Wysłany: 24-06-2015, 07:58
|
|
|
ŁukaszK., po owinięciu kartonem jakieś 170 cm długości i ok. 50 cm wysokości w najwyższym punkcie. |
|
|
|
 |
ŁukaszK.
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.0 GLS '98 LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Wrz 2014 Posty: 104 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 24-06-2015, 08:08
|
|
|
o dzieki! Czyli sie chyba mieści w standardowych wymiarach na sendit?
Wysyłał ktoś coś takiego ostatnio?
Thx |
_________________ impossible is nothing |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn

|
Wysłany: 24-06-2015, 08:56
|
|
|
ŁukaszK. napisał/a: | Czyli sie chyba mieści w standardowych wymiarach na sendit? | Nie mam pojęcia. |
|
|
|
 |
ŁukaszK.
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.0 GLS '98 LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Wrz 2014 Posty: 104 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 30-06-2015, 11:11
|
|
|
Ok przyszedł zderzak ale w transporcie sie urwały zaczepy te z belki..
Nie wiecie czy da się to naprawić lub czy gdy ich nie będzie to mocno zderzak będzie odkształcony??
 |
_________________ impossible is nothing |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn

|
Wysłany: 30-06-2015, 11:54
|
|
|
Przyklei Ci je ktoś kto klei zderzaki i będzie OK. Bez nich zderzak nie odstaje w ogóle, bo pod lampami też jest przykręcony na łącznie 4 śrubki. |
|
|
|
 |
ŁukaszK.
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.0 GLS '98 LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Wrz 2014 Posty: 104 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 30-06-2015, 11:55
|
|
|
ok dzięki! Zobaczymy na montażu, najwyzej zaczekam dzień dłużej |
_________________ impossible is nothing |
|
|
|
 |
Michaszysz
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 1998 2.5 v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2016 Posty: 146 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 04-11-2017, 15:42
|
|
|
Mam teraz zwykłe dokładki tylnich błotników, będę zakładał avance. Będę musiał coś rzeźbić czy będzie p&p?
[ Dodano: 04-11-2017, 16:10 ]
W dokładkach avance są spinki na bocznej części. Czy ktoś kto zakładał dokładki avance, mając zwykłe, te spinki można uciąć, czy się nie będzie trzymać i trzeba wiercić w błotniku? |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn

|
Wysłany: 04-11-2017, 16:25
|
|
|
Michaszysz, utnij je a zamiast nich daj pasek dobrej taśmy dwustronnej (np. 3M) wzdłuż na górze i będzie się trzymało jak diabli. Nawet bez taśmy dwustronnej da się tak założyć dokładki, że jest OK i nie ma żadnej szpary. Żadnych dziur nie wierć |
|
|
|
 |
Lucek_37
Forumowicz

Auto: Galant EA5W 2.5 V6 2002r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 30 Lip 2016 Posty: 124 Skąd: Puławy
|
Wysłany: 04-11-2017, 16:28
|
|
|
Michaszysz, nie wierć żadnych dziur Po co Ci kolejne miejsce do korozji. Skręcasz na te co są a brzegi na porządną taśmę dwustronną taką jak do listew czy emblematów. Trzymać będzie fest. |
|
|
|
 |
|