Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Lancer Evo IV
Autor Wiadomość
Seiji 
Mitsumaniak
WRRRR PSSST


Auto: CN9A 4G63T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Mar 2013
Posty: 387
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 15-07-2013, 01:40   Lancer Evo IV



MODEL: 1996, CN9A SNGF Mitsubishi Lancer Evolution IV GSR, 5d, W83C Scotia White, JDM Import 2008.08
SILNIK: 4G63T XH (Evolution V), 1998.6cc, DOHC, MPI 510CC, Denso VW22 spark plugs, Evo IX Oil Cooler, K&N HP-1004 Oil Filter, Motul 300V 5W40 Power, 280 PS (206 kW; 276 hp) 373 Nm @ 3000 rpm (stock)
UKŁAD DOLOTOWY: Filtr OEM, Airbox OEM, intercooler JPerformance 609x304x76 mm, HKS 3" IC piping, Samco hoses, SARD Racing Blow Off Valve
CHŁODZENIE: chłodnica JPerformance 375x658x42 mm, Motul Inugel Optimal
NADWOZIE: OEM Evolution IV GSR
UKŁAD WYDECHOWY: A'PEXi N-1 Downpipe + Decat, A'PEXi PRO N-1 Catback, A'PEXi N-1 Exhaust (JDM SR JASMA)
ECU: Evolution IV MD334794
TURBO: TDO5HR-16G6/10.5 Model - 49178-01520 (Evolution V)
UKŁAD HAMULCOWY PRZÓD: tarcza Brembo 320mm wentylowana/nawiercana/nacinana, klocki Ferodo DS3000, zaciski Brembo 4 pot
UKŁAD HAMULCOWY TYŁ: tarcza Brembo 300mm wentylowane, klocki Brembo, zaciski Brembo 2 pot, szczęki Brembo
UKŁAD NAPĘDOWY: AWD z aktywnym tylnym dyfrem AYC, ABS, skrzynia manual 5 biegów, sprzegło OEM
ZAWIESZENIE: Tein Super Street coilovers (CP9A) przód/tył
FELGI & OPONY LATO: 17" OZ Racing F1 by Enkei JDM (Evolution V), opony Yokohama ADVAN V105S 94Y 225/45/17
FELGI & OPONY ZIMA: 17" Enkei (Evolution IX), opony Kumho 215/45/17,
WNĘTRZE:
    komplet wnętrza Recaro z Evolution V,
    kierownica GSR MOMO,
    D1Spec Water Temp Gauge,
    HKS Turbotimer IV.

WYPOSAŻENIE:
    klimatronic,
    elektrycznie regulowane i składane lusterka,
    antena zintegrowana z tylną szybą,
    wycieraczka tylnej szyby,
    4 elektryczne szyby,
    OEM halogeny PIAA przód,
    OEM owiewki szyb,
    natrysk wody na intercooler,
    OEM rozpórka 3-punktowa przód,
    OEM uchwyty bagażnika na trójkąt i apteczkę,
    airbag 2szt,
    podświetlenie stacyjki.

CAR-AUDIO: JVC KW-XR610, głośniki OEM Mitsubishi

DAILY DRIVEN

ZDJĘCIA:

zima 2014/2015




lato 2014





zima 2013/2014







lato 2013







czerwiec 2013 - po zakupie





_________________
Lancer Evolution IV
Ostatnio zmieniony przez Seiji 05-01-2015, 01:29, w całości zmieniany 19 razy  
 
 
wookash83 
Mitsumaniak

Auto: MOC :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 826
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 15-07-2013, 21:23   

dobrze się zapowiada :)
_________________
http://forum.mitsumaniaki...5ed3c5d40658efa
 
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 15-07-2013, 21:38   

Gdzie da się ciebie ustrzelić z tą Evolucją :D ?
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
Seiji 
Mitsumaniak
WRRRR PSSST


Auto: CN9A 4G63T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Mar 2013
Posty: 387
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 15-07-2013, 22:04   

londolut napisał/a:
Gdzie da się ciebie ustrzelić z tą Evolucją :D ?


Katowice, Sosnowiec, Dąbrowa, i okolice :wink:



Nastąpił pierwszy stage "Unpimp die Auto" (wymagany głos Petera Stormare ze znanych reklam Golfa GTI w australii)

tuningowe nalepki poszły out









xenony? no thank you.







na trzeci ogień poleciały nakładki na progi oraz pedały









Po powrocie na śląsk na pierwszy ogień poszły światła, zamiast JP wpadły światła EU

Po lewej





Jak i po prawej





Nie można przecież oślepiać wszystkich na drodze, już wystarczy, że mi się średnio wygodnie jeszcze jeździ :wink:
A oto efekt



oczywiście zostało jeszcze trochę czasu

what time is it?

Time to Unpimp die Auto!

tuningowe clear-lexus-style kierunkowskazy? gtfo!

jak po lewej





tak i po prawej





Tuningowe chromowane spryskiwacze? hue hue hue





diody? DOES DIS LOOK LIEK BEEMDABLIU?





uzupełnione zostały też drobne braki jak np ułamana spinka podszybia





oraz brak zaślepki bezpieczników





more soon :mrgreen:
_________________
Lancer Evolution IV
Ostatnio zmieniony przez Seiji 15-08-2013, 00:39, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Rafano 
Forumowicz

Auto: Carisma 1.6 GLX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Maj 2013
Posty: 36
Skąd: TK
Wysłany: 15-07-2013, 22:14   

Piekne auto. Zycze szerokości
 
 
jabberkonto 
Forumowicz

Auto: colt 4wd 4g63t
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 20 Paź 2007
Posty: 133
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 15-07-2013, 22:15   

Dla mnie jedna z fajniejszych evolucji, do ktorej mozna podpasowac graty z mlodszych evo :)

ps Akumulator zostawilbym na Twoim miejscu w bagazniku - lepszy rozklad masy, a pod maska wiecej miejsca.
 
 
 
Seiji 
Mitsumaniak
WRRRR PSSST


Auto: CN9A 4G63T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Mar 2013
Posty: 387
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 16-07-2013, 00:50   

jabberkonto napisał/a:
Dla mnie jedna z fajniejszych evolucji, do ktorej mozna podpasowac graty z mlodszych evo :)

ps Akumulator zostawilbym na Twoim miejscu w bagazniku - lepszy rozklad masy, a pod maska wiecej miejsca.


z drugiej strony w bagażniku mniej, a z tego co mi wiadomo to bardzo dobrze w oryginale jest to auto wyważone :wink:
_________________
Lancer Evolution IV
 
 
Heavy1155 
Mitsumaniak
MSS 1.6 Mivec 170bhp

Auto: MSS Mivec
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 191
Skąd: Dublin
Wysłany: 16-07-2013, 11:02   

no w koncu porzadny thread zalozyles ;)

fajnie wyglada

co do portingu akumulatora to ja tez uwazam ze dobrze zeby byl na swoim miejscu - pod maska :)

PIMP IT BACK TO STOCK!!! chociaz ja ledy bym zostawil, co do bi-xenonow to masz racje tez nie chcialoby mi sie rzezbic zderzaka pod spryskiwacz no i jeszcze samopoziomowanie zakladac... u nas inaczej plug and play i nikt o nic nie pyta.

masz te kubelki co mi sie tak podobaja... ja mam z evo4 skoro juz wszystko zmieniasz to spoiler tez Ci buchne hahahahahaa to na jaki adres kuriera wyslac?! hahaha

zmien kolka na stock. te nie sa brzydkie ale jednak cos tu nie gra. albo ROTA slipstream'y fajnie sie prezentuja eksponujac tarcze i zaciski

MORE PIX PLS
_________________
MSS Mivec 1.6 170bhp
 
 
subarumax 
Nowy Forumowicz
Lubię tylną kanapę

Auto: Colt CJ1A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 29
Skąd: Boćki
Wysłany: 16-07-2013, 14:00   

Cieszę się, że pod Twoją ręką Lancer nie będzie wyglądał jak typowy przedstawiciel ruskiego tuningu. :D
Szczerze mówiąc zazdroszczę takiej maszyny w takim stanie.
Jeszcze pytania nieco szczegółowe - czy planujesz przekładkę i:
Seiji napisał/a:
śmieszne ilości benzyny

czyli jakie? :)
 
 
 
Seiji 
Mitsumaniak
WRRRR PSSST


Auto: CN9A 4G63T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Mar 2013
Posty: 387
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 16-07-2013, 17:35   

Heavy1155 napisał/a:

masz te kubelki co mi sie tak podobaja... ja mam z evo4 skoro juz wszystko zmieniasz to spoiler tez Ci buchne hahahahahaa to na jaki adres kuriera wyslac?! hahaha

zmien kolka na stock. te nie sa brzydkie ale jednak cos tu nie gra. albo ROTA slipstream'y fajnie sie prezentuja eksponujac tarcze i zaciski

MORE PIX PLS


no can do mate ;p

spoiler z EIV mam, a środek mi nie przeszkadza ;p

subarumax napisał/a:
Cieszę się, że pod Twoją ręką Lancer nie będzie wyglądał jak typowy przedstawiciel ruskiego tuningu. :D
Szczerze mówiąc zazdroszczę takiej maszyny w takim stanie.
Jeszcze pytania nieco szczegółowe - czy planujesz przekładkę i:
Seiji napisał/a:
śmieszne ilości benzyny

czyli jakie? :)


łyknął 7l na 100, nie będę nic ukrywał, nie jestem elyta ze znanych stron o evo a zwykły commoner :D


co do przekładki to wszystko do niej mam, ale przegląd jest do końca lutego i na razie poczekam sobie i zobaczę, czy się nic nie ruszy w sprawie rejestracji anglików u nas
_________________
Lancer Evolution IV
 
 
Heavy1155 
Mitsumaniak
MSS 1.6 Mivec 170bhp

Auto: MSS Mivec
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 191
Skąd: Dublin
Wysłany: 16-07-2013, 21:31   

coz nie spodziewam sie aby tak latwo odpuscili te rejestracje... zwlaszcza ze wozy wszelkiej masci na wyspach sa duzo tansze niz w pl np moj ojciec kupil landrovera freelander za 22k zl w pl w tym stanie w Irlandii mozna je dostac za 800-1000e z oplatami i waznym przegladem...

nawet jesli pozwola rejestrowac angliki to wprowadza cos na zasadzie podatku czy oplaty wyrownawczej bo jak widac na przykladzie powyzej roznica jest potworna. z reszta podalemCi strony na ktorych widac od razu roznice w cenie
_________________
MSS Mivec 1.6 170bhp
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 17-07-2013, 09:50   

Seiji napisał/a:
łyknął 7l na 100,


Turbo 4x4 palace 7 litrów ??? :lol: albo sprawdz skład mieszanki albo cos zle policzyłes.
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
Seiji 
Mitsumaniak
WRRRR PSSST


Auto: CN9A 4G63T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Mar 2013
Posty: 387
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 17-07-2013, 16:30   

rosomak1983 napisał/a:
Seiji napisał/a:
łyknął 7l na 100,


Turbo 4x4 palace 7 litrów ??? :lol: albo sprawdz skład mieszanki albo cos zle policzyłes.


dobrze policzyłem a i afr jest bdb

fakt jest też taki, że na trasie to on boostu za bardzo nie widział
_________________
Lancer Evolution IV
 
 
Sycior 
Mitsumaniak


Auto: Galant EA5A & Fiat Fiorino
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 152
Skąd: Kobyłka
Wysłany: 17-07-2013, 17:57   

Fajne autko. Chociaż ja bym zostawał boczne kierunki przezroczyste i przednie też takie zrobił ale co kto lubi ;) Ponoć jest też taki projekt że angliki będzie można rejestrować ale np. będą miały zakaz wyprzedzania poza terenem zabudowanym czy coś w tym stylu. Ale te projekty z rejestracją anglików już są prowadzone od kilku lat, także ja bym przełożył i spokój ;) Miałem okazje jechać anglikiem, idzie się przyzwyczaić, ale wyprzedzanie tym jest bardziej ryzykowne i nikt temu nie zaprzeczy :P
_________________
Obczaj "Kalinkę" ;)
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 18-07-2013, 00:41   

Seiji napisał/a:
fakt jest też taki, że na trasie to on boostu za bardzo nie widział

no rozumiem ze jazda spokojna był ale dla 4x4 z takim silnikiem wynik taki jest nierealny i nie daje mu wiary. No i jeszcze na kołach 17'' i luznym modyfikowanym wydechu oraz dosc krótkiej skrzyni jaka jest w evo :lol: no po prostu absurd jakich mało... :mrgreen:
Przyjmujesz zakład ze nie uzyskasz tego wyniku nie tamujac ruchu na drodze na dowolnej trasie drogi publicznej odcinek jakies 200km. :wink: ???
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.