[EA2A 2.0 i 2,5V6] Osuszacz klimy |
Autor |
Wiadomość |
tnalag
Forumowicz
Auto: GALANT EA2A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2012 Posty: 145 Skąd: NN
|
Wysłany: 06-08-2012, 16:36
|
|
|
to dobrze bo już zamówiłem |
|
|
|
 |
marcinzam
Mitsumaniak
Auto: ASX 2016 1.6 did ClearTec
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 8 razy Dołączył: 11 Paź 2009 Posty: 1192 Skąd: Dublin
|
Wysłany: 29-06-2013, 17:47
|
|
|
okazało się że jednak KTT120022 pasuje ,tylko był inny w pudełku osuszacz |
|
|
|
 |
misza116
Mitsumaniak
Auto: EA5A 99 czarny szatan SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 03 Kwi 2009 Posty: 638 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 18-07-2013, 10:00 Osuszacz klimy 2.5 V6
|
|
|
Stało się - ukręciłem śrubę mocująca przewód do osuszacza - ogólnie jest jak plastelina.
Czy można to spokojnie rozwiercić, bo gdzieś przewinął mi się post, że to oznacza wymianę przewodów (??) Jakie konkretnie są te oringi, może ktoś to gdzieś kupował w ostatnim czasie?
pozdrawiam |
Ostatnio zmieniony przez BigTomala 18-07-2013, 20:59, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Tomek
Mitsumaniak forumowy ekspert

Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Wrz 2009 Posty: 11092 Skąd: Wieliczka
|
Wysłany: 18-07-2013, 10:43
|
|
|
misza116 napisał/a: | Bo jest oddzielny temat osuszacza do 2.0, więc dlaczego nie do 2.5, skoro zdecydowanie ułatwia to późniejsze szukanie zainteresowanym? Decyzję zostawiam moderatorom, jeśli uznacie za słuszne - usuńcie/wpiszę się tam, lub poprosze o przeniesienie. |
osuszacz, jak i caly system jest w obu wersjach taki sam
tamten temat ktos nazwal 2.0, bo akurat mial taki silnik w swoim aucie
nie musial tez wiedziec, ze temat dotyczy wszystkich aut
jedyne co moga moderatorzy przemyslec, to to, czy aby nie warto w niektorych tematach pousuwac wersje silnikowe, w przypadku kiedy temat dotyczy wszystkich wersji (jak w przypadku rozrządów) |
_________________ 02132/KMM
Obecnie w mojej stajence:
Infiniti Q50S Red Sport (09.2023 - ?)
Fiat Ducato L4H3 2.3 '15 - (09.2020 - ? )
FZ1 Yamaha Fazer '07 - (08.2021 - ? )
Były:
EA5A - Czarne Avance '01 - (02.2010 - 11.2013)
CJ4A - (08.2010 - 04.2011)
EA5W - Granatowy Elegance '02 - (11.2013 - 08.2014)
CA4A - Błękitne Malibu '95 - (01.2013 - ? )
DA5A - Czarny Avance - podejście drugie '04 - (05.2015 - 10.2018)
ER-5 - Niebieskie Kawasaki '99 - (06.2014 - 02.2021)
URL=https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=109619]E70 BMW X5 40d '12 - (08.2019 - 11.2021)
|
|
|
|
 |
Tomek
Mitsumaniak forumowy ekspert

Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Wrz 2009 Posty: 11092 Skąd: Wieliczka
|
|
|
|
 |
misza116
Mitsumaniak
Auto: EA5A 99 czarny szatan SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 03 Kwi 2009 Posty: 638 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 18-07-2013, 10:58
|
|
|
Tak, został cały kawał śruby w osuszaczu Pytanie czy można to bez problemu rozwiercać, gdzieś przewinął mi się post, że to będzie się wiązało z wymianą przewodów, chociaż nei mam pojęcia skąd taki pomysł. Wolę zapytać, zanim zaatakuję z wiertarą. Fotki postaram się dorzucić po południu. |
|
|
|
 |
Tomek
Mitsumaniak forumowy ekspert

Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Wrz 2009 Posty: 11092 Skąd: Wieliczka
|
|
|
|
 |
misza116
Mitsumaniak
Auto: EA5A 99 czarny szatan SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 03 Kwi 2009 Posty: 638 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 18-07-2013, 11:06
|
|
|
Chyba się nie rozumiemy
Po to odkręcam, żeby go wymienić, nie mam go na powietrzu.
Jedna śruba się ukręciła, druga szła ładnie, ale dokręciłem z powrotem, zostawiłem osuszacz na swoim miejscu Chcę go wyjąć, żeby założyć nowy, tylko jak mówię - ktoś straszył wymianą przewodów po rozwiercaniu - a tego wolał bym uniknąć. |
|
|
|
 |
Tomek
Mitsumaniak forumowy ekspert

Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Wrz 2009 Posty: 11092 Skąd: Wieliczka
|
|
|
|
 |
misza116
Mitsumaniak
Auto: EA5A 99 czarny szatan SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 03 Kwi 2009 Posty: 638 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 18-07-2013, 11:16
|
|
|
No właśnie nie bardzo chce , powalczę, czyli wiertara i trochę cierpliwości & precyzji , dzięki A jak z wymiarami oringów? |
|
|
|
 |
Tomek
Mitsumaniak forumowy ekspert

Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Wrz 2009 Posty: 11092 Skąd: Wieliczka
|
|
|
|
 |
misza116
Mitsumaniak
Auto: EA5A 99 czarny szatan SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 03 Kwi 2009 Posty: 638 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 18-07-2013, 11:34
|
|
|
Ok, dzięki.
Osuszacz NRF, który gdzieś sie przewijał jako "pasujący" - 35 zł nówka
Poprawiło mi to humor |
|
|
|
 |
marcinzam
Mitsumaniak
Auto: ASX 2016 1.6 did ClearTec
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 8 razy Dołączył: 11 Paź 2009 Posty: 1192 Skąd: Dublin
|
Wysłany: 18-07-2013, 19:42
|
|
|
misza116 napisał/a: | No właśnie nie bardzo chce , powalczę, czyli wiertara i trochę cierpliwości & precyzji , dzięki A jak z wymiarami oringów? |
mają te oringi w IC pod nr 4S 24607 oraz 9GR351 280-901
osuszacz http://www.motointegrator...motec-ktt120022 |
|
|
|
 |
fj_mike
Mitsumaniak

Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Maj 2008 Posty: 6516 Skąd: Gdynia/Aagotnes
|
Wysłany: 19-07-2013, 01:00
|
|
|
misza116, korozja po latach jest tak "dobra", że nie jesteś w stanie ruszyć przewodów z osuszacza.
Moja metoda to popuścić mocowania przewodów na grodzi. Cały "zestaw" na stół i rozwiercasz. Jak trochę ucieknie (trochę, słowo klucz) to możesz dać szerokie podkładki pod nowe śruby, będzie dobrze |
_________________ Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike
Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły by Owczar
 |
|
|
|
 |
savagger995
Forumowicz Savagger
Auto: Galant 99', 6a13
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Lis 2014 Posty: 204 Skąd: Iłża
|
Wysłany: 20-05-2021, 22:39
|
|
|
Poszukuje numeru OEM o ringów osuszacza aby nie bawić się w nietrwałe zamienniki. |
|
|
|
 |
|