 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[EA2W] podłużnice i progi - pilnie szukam |
Autor |
Wiadomość |
nabucha
Nowy Forumowicz
Auto: Grandis 2.4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Cze 2011 Posty: 23 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 22-07-2013, 09:36 [EA2W] podłużnice i progi - pilnie szukam
|
|
|
Witam
Po porządkach z przednim zawieszeniem chciałem przystąpić do następnego etapu tzn. progi i nadkola. Okazało się, że mam do zrobienia jeszcze podłużnice. Zacząłem szukać i utknąłem w martwym punkcie.
Gdzie można dostać (niekoniecznie Szczecin) progi i podłużnice do galanta kombi z '98?
Gdzie w Szczecinie za rozsądne pieniądze można to zrobić dobrze i w miarę szybko?
Pozdrawiam |
_________________ Pozdrawiam
Robert |
|
|
|
 |
stary alfer
Mitsumaniak Szkiełko i oko.

Auto: Już inne
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lip 2007 Posty: 5211 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 22-07-2013, 10:18
|
|
|
nabucha, te podłużnice to są już dziurawe na wylot?
Generalnie Galant gnije, ale chyba za szybko na ich wymianę.
Jeśli masz po prostu pordzewiałe podwozie to bardziej bym się skłaniał ku zabezpieczeniu antykorozyjnym.
No chyba, że Twoje auto miało dzwona, albo było moczone.
Ja nie słyszałem żeby w tym roczniku trzeba było wymieniać podłużnice. |
_________________ Dwie zasady gwarantujące sukces:
1. Nigdy nie mów nikomu wszystkiego,
2. ...
Ogarniam prawy ALT |
|
|
|
 |
nabucha
Nowy Forumowicz
Auto: Grandis 2.4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Cze 2011 Posty: 23 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 22-07-2013, 10:40
|
|
|
Szczerze mówiąc to ja się nie znam na takich rzeczach. O moczeniu i tym podobnych przypadkach nic mi nie wiadomo.
Robiłem zawieszenie w trzech różnych warsztatach (począwszy od piast na wahaczach kończąc) i w każdym po oględzinach stwierdzono, że prawa tylna podłużnica wymaga robienia. |
_________________ Pozdrawiam
Robert |
|
|
|
 |
|
|