L300 kamper |
Autor |
Wiadomość |
sys
Nowy Forumowicz

Auto: L300 Kamper 1981r
Dołączył: 08 Paź 2008 Posty: 4 Skąd: Trzcianka
|
Wysłany: 12-12-2008, 22:48 L300 kamper
|
|
|
Witam szanownych forumwiczów.
Jestem właścicielem M.L300 z 1981roku w wersji kampingowej, które używam jako wóz/bazę w swojej firmie. Ogólnie oceniam jednostkę napędową(1,6) jako jedną chyba z najlepszych. Niestety przychodzi taki czas, że czasem najlepszy mechanizm zawodzi... wracając dziś po blisko miesięcznym wypadzie roboczym, na światłach w Pile, silnik zaczął dziwnie pracować , jakby nie na wszystkie cylindry a z rury leciał biały dym... resztę drogi przejechałem auto-pomocą...
... poszła uszczelka pod głowicą? |
|
|
|
 |
LEWY
Mitsumaniak

Auto: LANCER EVO II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 516 Skąd: Prabuty/Gdynia
|
Wysłany: 13-12-2008, 13:11
|
|
|
Po pierwsze witam serdecznie nowego klubowicza!!!
Skoro Napisałeś ze poszedł gęsty biały dym to faktyczie mogła Ci pujść uszczelka, jeżeli oczekujesz porady albo części to musisz kontaktowac sie z Markiem Malikiem.
pozdro |
_________________
 |
|
|
|
 |
sys
Nowy Forumowicz

Auto: L300 Kamper 1981r
Dołączył: 08 Paź 2008 Posty: 4 Skąd: Trzcianka
|
Wysłany: 13-12-2008, 16:05
|
|
|
witam.
Dziękuję za odpowiedź.
Rzeczywiście poszła (wg.mechanika) uszczelka pod głowicą... chciałem zamówić dziś uszczelkę ale okazało się że w tym roczniku do tego silnika są 2 rodzaje...
Kolega Lewy jest z Prabut?... ostatnio często przez nie przejeżdżałem(w drodze do Zalewa) a nawet w Suszu trafiłem na "suszarę"...pozdrawiam. |
|
|
|
 |
LEWY
Mitsumaniak

Auto: LANCER EVO II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 516 Skąd: Prabuty/Gdynia
|
Wysłany: 13-12-2008, 16:32
|
|
|
a zgadza się to są moje rejony,
przykro mi z ta suszarką,
często stoji u Nas policja z Kwidzyna i zdarzają sie takie nieszczęścia.
A co do uszczelki to pewnie i głowica do szlifowania
(ps. ja szlifowałem w IŁawie jak by co służe informacją) |
_________________
 |
|
|
|
 |
sys
Nowy Forumowicz

Auto: L300 Kamper 1981r
Dołączył: 08 Paź 2008 Posty: 4 Skąd: Trzcianka
|
Wysłany: 14-12-2008, 22:06
|
|
|
To jak już jesteśmy przy temacie L300 to na wiosnę będę gruntownie przerabiał zabudowę a właściwie zdemontuję całą budę do gołej ramy , następnie postawie na niej jakąś dobraną odpowiednio przyczepę kampingową(ale w tym pomogą mi koledzy z CamperTeam'u)... jednak chodzi mi po głowie żeby przy tej okazji zmienić cały przód kabiny na najnowszy jak się da w tym modelu... czy przy odrobinie pomysłowości da się przeszczepić np. przód od modelów poliftowych z lat 90-tych?... |
|
|
|
 |
Gene
Mitsumaniak shoot & destroy

Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 3775 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 17-12-2008, 17:51
|
|
|
Sys witaj, przy okazji wymiany uszelki pamietaj o sprawdzeniu glowicy i odpowiednim dokreceniu bo mozna sobie klopotu narobic. |
_________________ C'est La Vie suckers
 |
|
|
|
 |
sys
Nowy Forumowicz

Auto: L300 Kamper 1981r
Dołączył: 08 Paź 2008 Posty: 4 Skąd: Trzcianka
|
Wysłany: 18-12-2008, 21:19
|
|
|
Dziękuję za radę.
Auto już naprawione, zleciłem całość naprawy jednemu z lepszych mechaników w naszym mieście, uszczelka -98zł + filtr 16zł, olej 55zł + wymiana 300zł... dostałem gwarancje.
ps. podtrzymuję wcześniejsze pytanie o wymiane części karoserii. |
|
|
|
 |
rockduck
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi L300 LINN
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Maj 2013 Posty: 5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 18-05-2013, 21:48
|
|
|
Witajcie Drodzy Forumowicze,
Od niedawna jestem w posiadaniu L300 LINN, czyli kamper, tyle, że zamiast zabudowy mieszkalnej narzuciliśmy na potrzeby mojej działalności kontener izotermę.
Autko sprawuje się ogólnie cudnie, ale po zimie i dłuższym przestoju zaczęło lekko świrować.. Mianowicie zaczęły wariować kontrolki, mówię tu o kontrolce akumulatora oraz kontrolce, której znaczenia nie znam, a żadnego manuala z opisem znaleźć nie mogę. Kontrolka druga to taka kształtem przypominająca w połowie napełnioną kapsułkę...nie wiem jak inaczej to określić, niestety mechanikiem nie jestem i zbytniego doświadczenia nie mam, ale chciałbym, aby obydwie w/w kontrolki gasły tuż po odpaleniu auta jak to miało miejsce jeszcze do niedawna...
Będę wdzięczny za wszelkie odpowiedzi.
Pozdrawiam! |
_________________
 |
|
|
|
 |
Piwor
Mitsumaniak

Auto: 730d
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 43 razy Dołączył: 12 Paź 2008 Posty: 3444 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 18-05-2013, 23:37
|
|
|
Ta druga kontrolka oznacza wodę w filtrze paliwa.
Padł alternator, dlatego wyświetlają się obydwie kontrolki. Podłącz miernik do akumulatora, odpal i sprawdź prąd ładowania. |
_________________ 01270/KMM
ex-Cari 1.8 SOHC 2008-2010.
Cari 1.8 GDI 2010-2013 -> SOHC 2014 - 2018
730d 2018 - |
|
|
|
 |
rockduck
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi L300 LINN
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Maj 2013 Posty: 5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 19-05-2013, 08:40
|
|
|
Dziękuję za tak szybką odpowiedź. Rozumem, że jazda w tym stanie raczej odpada dla dobra auta..?
po za powyższymi kontrolkami, po uruchomieniu silnika świeci się jeszcze przez jakiś czas kontrolka świecy na zielono... czy to też jakąś usterkę oznacza czy może cały ten zestaw to jakaś inna sprawa natury elektrycznej?
Polećcie mi proszę jakiś dobry niedrogi warsztat w Warszawie, który by to mógł sprawnie ogarnąć.
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
Piwor
Mitsumaniak

Auto: 730d
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 43 razy Dołączył: 12 Paź 2008 Posty: 3444 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 19-05-2013, 09:05
|
|
|
rockduck, inaczej. Trzeba zdjąć i zregenerować alternator na jakieś 98%. Odezwij się do użytkownika maretzky85. |
_________________ 01270/KMM
ex-Cari 1.8 SOHC 2008-2010.
Cari 1.8 GDI 2010-2013 -> SOHC 2014 - 2018
730d 2018 - |
|
|
|
 |
rockduck
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi L300 LINN
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Maj 2013 Posty: 5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 19-05-2013, 20:55
|
|
|
dzięki serdeczne!
zatem działamy |
|
|
|
 |
yam1530
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.0TDi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 25 Mar 2008 Posty: 386 Skąd: Brzeg/Wrocław
|
Wysłany: 24-07-2013, 18:10
|
|
|
Witam
Zastanawiam się nad zakupem L300 camper z 87 roku. KOszt 2000euro w holandi.
Czy jest sens pchac się w takie autko?
Ma ktos może takiego kampera? |
_________________ Galant EA6A 4D68
Moja była Carisma '96 1.6 |
|
|
|
 |
rockduck
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi L300 LINN
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Maj 2013 Posty: 5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 24-07-2013, 21:40
|
|
|
yam1530 napisał/a: | Witam
Zastanawiam się nad zakupem L300 camper z 87 roku. KOszt 2000euro w holandi.
Czy jest sens pchac się w takie autko?
Ma ktos może takiego kampera? |
Witaj,
Rok temu dokładnie zakupiłem owego kamperka i jestem nim zauroczony! Mimo wielu prac konserwacyjnych, które mam już na szczęście za sobą nie zamieniłbym go na żaden inny!
W prawdzie jest przerobiony w połowie na dostawczaka, ale kabina i sypialnia zostały fabryczne, jedynie poszycie oraz elementy konstrukcyjne, typu deski itp musiałem wymienić, gdyż były kompletnie zbutwiałe i na to radzę przy zakupie zwrócić szczególną uwagę. Na chwilę obecną mój misiem otrzymał we wnętrzu zupełnie nowe życie. A i mechanicznie po 4 latach stania w krzakach w oczekiwaniu na mnie odpalił niczym po wyjeździe z taśmy, wystarczyło wymienić akumulator.
Podsumowując - super autko!
Powodzenia!
P.S.Dopiero się jurgnąłem.. mój kamperek pochodzi z 1991r. |
_________________
 |
|
|
|
 |
vampirrr
Nowy Forumowicz L300 Camper
Auto: L300
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Cze 2013 Posty: 2 Skąd: Nowa Sól
|
Wysłany: 28-09-2013, 15:21
|
|
|
Hejka.
Że tak się wtrącę, wiecie może gdzie jest nabity nr. vin na ramie w takowym kamperku mój rocznik 1985 i też jestem nim zauroczony, ale mam problem, bo numeru nie mogę znaleźć a diagnosta się pyta... hehe. Taka sytuacja |
|
|
|
 |
|