 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Zwiększenie mocy w 1,6 |
Autor |
Wiadomość |
Menfis81
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Lancer 1,6 2004
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lip 2013 Posty: 14 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 28-07-2013, 11:05 Zwiększenie mocy w 1,6
|
|
|
Witam
Jestem tu nowy i mam pytanko czy można w jakiś sposób zwiększyć moc w silniczku 1,6 z 2004r.
Z góry dziękuję |
|
|
|
 |
Misiek :)
Mitsumaniak Pan Misio

Auto: Galant EA5A
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 01 Lip 2008 Posty: 2954 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 28-07-2013, 18:57
|
|
|
1. Zmiana wydechu, najlepiej custom - 2 000 zł
2. Robota kolektorów dolotowych i wydechowego - 3 000 zł
3. Zmiana filtra powietrza na sportowy - 500 zł
Przyrost mocy 10%-15%
Soft turbo ok 6-8 tyś zł - 100KM/1l pojemności (bezpieczny max)
Naklejka "This sticker adds 5 hp, wzrost na pupohamownii o 5KM, koszt pewnie około 10 zł
Swap silnika na 4g62 lu 6a13
1. Robocizna 3 000 zł
2. Rozbitek na części 3 000 zł
3. Oleje, rozrząd, uszczelnienie silnika, i co tam jeszcze wypadnie podczas roboty - 1700 zł
Wzrost pomiędzy 135KM a 163KM
Zmodzenie ECU - Koszt 1500-3000 zł, efekt niewiadomy, trwałość spada w wolnossaku.
Ja miałem podobny dylemat. Gdybym chciał uturbiać, to by bardziej opłacało się kupić EVO 4-6 (lepsze hamulce, zawieszenie, 4x4 itp). Ponieważ podnoszenie mocy w praktycznie każdym wolnossaku to dużo kasy w porównaniu do efektów. Łatwo też nadmiernie wysilić silnik i niektóre podzespoły. Dlatego ja podjąłem się swap'a.
Pamiętaj, że jak podniesiesz moc, to musisz przełożyć ją na asfalt, wyhamować no i utrzymać auto na drodze. W komplecie potrzeba by wzmocnić hamulce, może półośki, sprzęgło itp...
* Ceny modów podałem orientacyjne |
_________________ kierowca - obywatel drugiej kategorii
05.2005-nadal Colt CZ5 1,1 (Kosiarka)
07.2008-08.2010 Colt CA4A
09.2010-2011 Galant gti E33A pancernik
04.2011-03.2019 Sir Lancelot CS9A V6 6A13
03.2012-06.2014 Galant E33A GTI - Joann
06.2013-01.2019 - Lancer CB4W
01.2014-07.2018 Słoneczny Ponton Proton 418 LRS (CA5A coupe) - skasowany
08.2018-nadal Mitsubishi Mirage 1995 1,5 A/T
03.2019 -Nadal Violett6 Galant EA5A
09.2022 - Nadal Maniek Pajero Sport K96
 |
|
|
|
 |
Hornet
Forumowicz

Auto: CB4W 1.6'94 i CS3W 1.6'05
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 889 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 28-07-2013, 20:31
|
|
|
Najszybciej w takim razie wychodzi sprzedać, dołożyć trochę kasy (lub nawet nie ) i kupić 2.0 |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 28-07-2013, 21:35
|
|
|
Hornet, przedstawił jedyny rozsądny sposób bez turbo nie wiele się nie zdziała. |
|
|
|
 |
Menfis81
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Lancer 1,6 2004
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lip 2013 Posty: 14 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 29-07-2013, 12:42
|
|
|
Dzięki za pomocną informację ale wydaje mi się że najrozsądniej będzie pozostać przy serii zważywszy na to iż samochodzik odkupiłem od ojca z przebiegiem 73tys km oczywiście za rozsadne pieniążki. Także znam to autko od podstaw i jetem pewien co do całej historii autka od nowości |
|
|
|
 |
|
|