Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Carisma 1.6 gl - instalacja LPG
Autor Wiadomość
OporowyPiotrek 
Nowy Forumowicz
Jestem nowy :)

Auto: Carisma 1.6 gl
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2013
Posty: 15
Skąd: Świecie
Wysłany: 29-07-2013, 19:37   Carisma 1.6 gl - instalacja LPG

Witam, powie mi ktoś czy opłaca się zainstalować LPG w owej carismie ? Czy auto straci dużo na mocy i jakie jest mniej więcej spalanie ? A, i jaki jest koszt zainstalowania gazu ?
_________________
:)
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 29-07-2013, 22:04   

Jeśli jeździsz powyżej 10 tys km rocznie, to się opłaca. Auto na LPG powinno chodzić tak samo jak na benzynie, nie powinieneś odczuć żadnej różnicy. Spalanie LPG powinno być o około 15 - 30% większe od spalania benzyny.
Ze swojego doświadczenia mogę Ci poradzić aby nie montować do tego auta reduktora Alaski i wtryskiwaczy gazowych typu Valtek. Jeśli gazownik Ci takie podzespoły zaproponuje, to następnym razem mijaj go szerokim łukiem :)
Dobra instalacja do tego auta powinna kosztować od około 2500 zł w górę. Ja proponuję aby założyć:
elektronika: Stag lub LPGTech
reduktor: Zavoli Zeta N lub KME Silver bądź nowszy TUR
wtryskiwacze: Hana lub Barracuda lub razem ze sterownikiem Techa ich wtryski Tech Dragon
Reszta podzespołów nie jest już tak ważna, najważniejszy w tym wszystkim jest uczciwy i kumaty gazownik który właściwie dobierze podzespoły i dobrze wystroi instalację.
 
 
Student 
Mitsumaniak

Auto: Avensis 1.8VVTi , 11r. Premium
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 2986
Skąd: Marki
Wysłany: 29-07-2013, 23:07   

Alaska spokojnie da radę aby ja zrobić razem z Hannah.
KME silver to stanowcza przesada jak do Cari która ma 100 KM :axe:
_________________
Avensis 1.8 T27 11r. 147KM Premium
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 29-07-2013, 23:20   

Miałem Sharka 1200 który jest odpowiednikiem Alaski i niestety w tym silniku z takimi czasami wtrysku nie dał rady. Spadki ciśnienia były nawet ponad 0,5 bara więc reduktor nie powinien być dobierany do mocy a do chwilowego maksymalnego zapotrzebowania na paliwo. Obecnie mam Zetę N i przy max bucie spadki są do 0,15 bara. Te 50 - 70 zł więcej przy montażu nie robi wielkiej różnicy a na pewno będzie bardziej stabilnie.
 
 
OporowyPiotrek 
Nowy Forumowicz
Jestem nowy :)

Auto: Carisma 1.6 gl
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2013
Posty: 15
Skąd: Świecie
Wysłany: 30-07-2013, 19:27   

Dzięki wielkie za odpowiedź :)
_________________
:)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.