[EAxW] Skrzypiące drzwi kierowcy |
Autor |
Wiadomość |
Zhan
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5 '99 EA5A tiptronic
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 28 Maj 2008 Posty: 695 Skąd: Sulejówek
|
Wysłany: 03-07-2011, 19:29
|
|
|
m6riano napisał/a: | Zhan napisał/a: | Tak, na 100%. Wiem, bo kupiłem kiedyś niechcący nie taki jak trzeba. |
To znaczy prawy przód pasuje na lewy..i prawy tył na lewy tył? |
Tak |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 11-03-2012, 18:31
|
|
|
Wymieniłem ten ogranicznik w drzwiach kierowcy na inny, wcześniej go rozebrałem, umyłem rozpuszczalnikiem, nasmarowałem w środku smarem ŁT, zamontowałem i... bajka! Nic nie tzraska, a drzwi mają w dwóch miejscach taki opór, o którym zawsze marzyłem (prawie jak w vw/audi ). Jeszcze w żadnym japończyku tak mi się ładnie drzwi nie zachowywały. To samo muszę zrobić z prawym przednim i tylnymi, ale właśnie, tylne też są rozbieralne, bo nie jestem pewien: http://allegro.pl/mitsubi...2190141673.html |
|
|
|
 |
daboss
Mitsumaniak

Auto: 97' Galant EA2A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Kwi 2013 Posty: 169 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 06-06-2013, 12:07
|
|
|
Odgrzebię trochę ten temat, bo mam problem z ogranicznikami z przodu z obu stron i nie chcę zakładać nowego. Pomijam fakt, że ograniczniki nieco trzeszczą przy otwieraniu, bo aż tak mnie to nie boli. Głównym problemem jest to, że powinny mieć one skok/blokadę - otwarcie drzwi do połowy i na full (no, tak mniej więcej). U mnie - po otwarciu drzwi przymykają się i przytrzaskują mi łydę, zanim zdążę ją schować do auta. Nie wiem jak jest z prawą stroną, bo rzadko tamtędy wsiadam. Dodatkowo całe ograniczniki wysmarowane są jakimś zaschniętym smarem miedzianym, a przynajmniej tak to wygląda. Radzicie to czyścić i montować od nowa, czy raczej kupić "nowy" z allegrosza i wsadzić inny? |
_________________
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24339 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 06-06-2013, 13:45
|
|
|
daboss napisał/a: | raczej kupić "nowy" z allegrosza i wsadzić inny? | raczej |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 06-06-2013, 14:01
|
|
|
daboss, ograniczniki są rozbieralne i da się je zregenerować. Warunek: są tam 2 rolki i obie muszą być w dobrym stanie (nie zardzewiałe i nie starte), bo wtedy regeneracja nie ma sensu, bo o ile drzwi będą miały opór w połowie i przy całkowitym otwarciu to ogranicznik będzie głośno "strzelał". Jeśli u Ciebie drzwi nie mają już żadnego oporu to na 99% przynajmniej po 1 rolce z każdej strony jest na śmietnik. Ja bym wymontował i rozebrał oba ograniczniki, wziął po 1 rolce z kazdego i złożył jeden sprawny, a drugi dokupił inny sprawny. Zostanie kilkadziesiąt pln w kieszeni |
|
|
|
 |
mirex94
Mitsumaniak
Auto: Złoty Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sie 2012 Posty: 307 Skąd: Zielona góra
|
Wysłany: 09-07-2013, 13:11
|
|
|
tym razem ja odnowie temat ;D to jakiego waszym zdaniem smaru wkoncu najlepiej uzyc? |
_________________ Wymarzony samochód sie buduje nie kupuje.
Mitsu Galant 97' 2.0 "Żółtek"
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 09-07-2013, 15:01
|
|
|
mirex94 napisał/a: | jakiego waszym zdaniem smaru wkoncu najlepiej uzyc? | Tzw. "białego smaru" albo nawet zwykłego do łożysk tocznych ŁT. |
|
|
|
 |
Tomii
Mitsumaniak
Auto: C4, BX, Espace 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 05 Kwi 2010 Posty: 1889 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 09-07-2013, 18:11
|
|
|
mirex94 napisał/a: | tym razem ja odnowie temat ;D to jakiego waszym zdaniem smaru wkoncu najlepiej uzyc? |
jak masz zużyty ogranicznik to smar jaki by nie był pomoże tylko na chwilę, |
|
|
|
 |
daboss
Mitsumaniak

Auto: 97' Galant EA2A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Kwi 2013 Posty: 169 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 04-08-2013, 15:46
|
|
|
Rozebrałem dwa ograniczniki, oczyściłem, jutro przyjdzie pora na kolejne dwa. Wyjąłem sprężynki, rolki. I tu moje dwa pytania: gdzie smarować (wszędzie czy tylko na mocowaniach rolek)? Bo w tych co dostałem od danino88 była tona smaru, a mimo tego się nie ruszały. A drugie pytanie: czy da sie zdjąć tą puszkę z tego "pałąka"? Czy któraś ze stron jest rozbieralna? I jeśli tak, to w jaki sposób?
[EDIT]
Tak wygląda część zestawu z którego będę składał jeden z ograniczników:
A tu fotki tych co się chyba nie nadają (nie mylę się?)
 |
_________________
 |
|
|
|
 |
Ewcia80
Forumowicz
Auto: Galant 2.5 v6 kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 10 Paź 2015 Posty: 560 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 21-02-2016, 23:30
|
|
|
Hejka.musze wymienic ogranicznik z przodu bo juz nie dziala.Orientujecie sie ile moze kosztowac nowy w aso?Ewentualnie czy warto kupic uzywke na allegro? |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 22-02-2016, 08:43
|
|
|
Ewcia80, nowy u japaneze 80 zł/szt. |
|
|
|
 |
|