Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Pajero II V20 3.0 Problem z obrotami
Autor Wiadomość
SUCHARUS 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero II 3.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sie 2013
Posty: 24
Skąd: Biedrzychowice
Wysłany: 15-08-2013, 22:30   Pajero II V20 3.0 Problem z obrotami

temat polosi zalatwiony wyciagnieta i pomierzone wsio.....ale jest drugi problem

zakupilem i juz jest problem dzis podczas jazdy obroty biegu jalowego podskoczyly na 2000/obr i tak stoja moze ktos podac mozliwa przyczyne czujniki wpiete we wtyczki polaczenia wygladaja ok....czytalem o jakiejs adaptacji obrotow w pajerku .......jesi ktos by sie podzielil swoja wiedza bylo by fajnie
Ostatnio zmieniony przez SUCHARUS 17-08-2013, 16:51, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Heilsberg 
Forumowicz
USNI Life Member


Auto: jak w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 925
Skąd: Lidzbark Warmiński
Wysłany: 16-08-2013, 09:02   

Nie ma reguły. Typów półosi było przynajmniej 3. Trzeba rozbierać.
_________________
Pajero II 2,5 TD SWB '96
L200 HP '10
L200 Dakar '05 Silver Beast
 
 
SUCHARUS 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero II 3.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sie 2013
Posty: 24
Skąd: Biedrzychowice
Wysłany: 16-08-2013, 09:36   

tak myslalem ze latwo nie bedzie dziekuje pozdrawiam

[ Dodano: 25-08-2013, 22:52 ]
Tutaj sprawa sie juz wyjasnila dawno ale co by moze kos szukal to bedzie mial powodem wysokich obrotow byl przelacznik przepustnicy nie wiem jak w pajerku ale w bmw nazywa sie to kontroler szerokiego otwarcia przepustnicy .......otoz piny podsniedzialy i male przeczyszczenie poskutkowalo normalna praca.....
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.