Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA2A/W 2.0] Zwiększone SPALANIE
Autor Wiadomość
inq 
Mitsumaniak


Auto: Focus
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 28 Sie 2011
Posty: 2776
Skąd: Lublin
Wysłany: 19-08-2013, 05:34   

rafaloGLS, 89mask, zacznijcie od podstawowych spraw. Może delikatnie trzymać któryś zacisk - u mnie spalanie po regeneracji zacisków spadło o 2-3 litry (fakt, że jeden dość solidnie trzymał). Jeśli chodzi o 89mask, to może po prostu instalka LPG się rozstroiła i trzeba grzebnąć.

Ogólnie to wartości, które podajecie nie są jakoś super mocno wysokie i nie bardzo bym szukał na siłę jakichś rozwiązań. Moje V6 pali tyle co widać w podpisie i tak musi po prostu być. W część historii o spalaniu 10l LPG po mieście nie wierzę, a część jest wyjeżdżona na ubogich mieszankach.
_________________
"Never drive faster than your angel can fly"
Historia zatacza kółko :)
Renault 19 ('91)-> Ford Probe GT ('92)-> Laguna ('95)-> Peugeot 307 ('04)-> EA5W ('02)-> Renault 19 ('95)-> EA3W ('01)-> Focus ('14) :D :D
 
 
rafaloGLS 
Forumowicz

Auto: Galant GLS 2.0 16V 100kW
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Gru 2012
Posty: 48
Skąd: Dumbrowa
Wysłany: 19-08-2013, 09:22   

Ja aktualnie w mieście 50km robie za 50zł i w korku nie stoję praktycznie nigdy co najwyżej światła. Te wszystkie podstawy w tym zaciski już dawno są sprawdzone i nigdzie nie znalazłem usterek.
 
 
inq 
Mitsumaniak


Auto: Focus
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 28 Sie 2011
Posty: 2776
Skąd: Lublin
Wysłany: 19-08-2013, 13:03   

To pali Ci 18l benzyny?
_________________
"Never drive faster than your angel can fly"
Historia zatacza kółko :)
Renault 19 ('91)-> Ford Probe GT ('92)-> Laguna ('95)-> Peugeot 307 ('04)-> EA5W ('02)-> Renault 19 ('95)-> EA3W ('01)-> Focus ('14) :D :D
 
 
rafaloGLS 
Forumowicz

Auto: Galant GLS 2.0 16V 100kW
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Gru 2012
Posty: 48
Skąd: Dumbrowa
Wysłany: 19-08-2013, 15:55   

Tyle wychodzi jak Boga kocham :) i to jeżdżac do max 4tys. obrotów, naprawde chcę coś z tym zrobić
 
 
Iron.Falcon 
Mitsumaniak
Brummi Fahrer


Auto: Galant 2.4 GDI
Kraj/Country: Germany
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 427
Skąd: Bad Rothenfelde
Wysłany: 19-08-2013, 16:50   

rafaloGLS napisał/a:
i to jeżdżac do max 4tys. obrotów, naprawde chcę coś z tym zrobić
ale poniżej 3.5 tys schodzisz czasem :wink: ??
 
 
 
 
rafaloGLS 
Forumowicz

Auto: Galant GLS 2.0 16V 100kW
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Gru 2012
Posty: 48
Skąd: Dumbrowa
Wysłany: 19-08-2013, 17:02   

Zazwyczaj jade na 2-2.5tys. obrotów. Jedynie przy rozpedzaniu do tych 60-70km/h czasem do tych 4 tys. przycisne. Macie jakies rady w czym leży problem?

[ Dodano: 20-08-2013, 13:12 ]
Może to kwestia podciśnienia lub czujnika położenia przepustnicy? Czy od złego programowania ECU może wyskoczyć takie spalanie? Silnik jest w dobrym stanie, nie bierze oleju, równo pracuje. Jest jakiś sposób sprawdzenia wtryskiwaczy? W każdym razie nie ma żadnych kodów błedu (CE ani ABS). Zapłon też jest w stanie b. dobrym. Ogólnie dziwna sprawa bo nie ma zadnych problemów ale jednocześnie taki silnik nie pali przeciez 18l benzyny :/
 
 
inds 
Nowy Forumowicz


Auto: Galant 2.0 2000
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Wrz 2012
Posty: 18
Skąd: Łódź
Wysłany: 06-09-2013, 15:00   

Mam ten sam problem co rafaloGLS... 50zł-60km 100zł-120km ... w mieście oczywiście.. i tylko na PB. Znajomy ma galanta z gazem, ciśnie go strasznie i pali mu 12 max. Szczerze to byłbym szczęśliwy nawet jakby mi palił to 12 benzynki.... ale to co on mi bierze to lekka przesada.

Świece przewody wymienione. Byłem na badaniu komputerowym, gościu powiedział że sonda i wtryski działają prawidłowo. Temperatura silnika w normie.

Samochód kręcę raczej do 3tys obrotów, nie uważam żebym jeździł jakoś szybko czy agresywnie, hamowanie silnikiem oczywiście itd.

Znalazłem ostatnio na forum niby optymalne zmiany biegów dla silnika 2.0
I/II 35km/h
II/III 65km/h
III/IV 95km/h
IV/V 125km/h
Jednak z tego co widzę, gdy staram się to wdrażać w życie to pali mi jeszcze więcej... na 1 przy 35 km/h ma około 4100 obrotów... zresztą w mieście przy dość sporym natężeniu ruchu, przy stosowaniu się do tych ustaleń praktycznie nie wrzucałbym 3 biegu... A przecież na obrotach 3k-4k nie pali chyba najmniej...

[ Dodano: 06-09-2013, 16:39 ]
Cytat:
http://db.tt/WqPuxvMe

Byłem na analizie spalin ale z tego co widzę jest ok
_________________
“Dojrzyj promyk słońca tam gdzie inni widzą tylko ciemność”


""Błędy też się dla mnie liczą. Nie wykreślam ich ani z życia, ani z pamięci. I nigdy nie winię za nie innych"
 
 
rafaloGLS 
Forumowicz

Auto: Galant GLS 2.0 16V 100kW
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Gru 2012
Posty: 48
Skąd: Dumbrowa
Wysłany: 07-09-2013, 20:18   

Na targ te graty...

A tak poważnie to chętnie bym zostawił te auto na lata bo wygodnie się nim jeździ mimo pewnych minusów. Jednak takie spalanie jest ponad moje możliwości
 
 
martinez_g 
Forumowicz

Auto: galant 2,5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Paź 2012
Posty: 100
Skąd: bytom
Wysłany: 08-09-2013, 14:02   

rafaloGLS napisał/a:
Na targ te graty...

A tak poważnie to chętnie bym zostawił te auto na lata bo wygodnie się nim jeździ mimo pewnych minusów. Jednak takie spalanie jest ponad moje możliwości


rafaloGLS na jakich kółkach smigasz moze masz przekłamanie ??
_________________
martinez_g
 
 
89mask 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.5 v6-1998
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 41
Skąd: B-tów
Wysłany: 08-09-2013, 14:05   

Witam ponownie, u mnie wszystko wróciło do normy, pojechałem jeszcze raz na wymianę filtrów gazu i jakieś ustawienia. W filtrze fazy ciekłej- mnóstwo opiłków żelaza. Efekt? Trasa 250 kilometrów (krajową 11-tką) jazda umiarkowana, może kilka razy na trójce około 5 tys. obrotów przy wyprzedzaniu, reszta trasy 90/110- padł mój rekord spalania: 9,89 lpg na 100 km. Tankowanie na BP.Kolejne tankowanie BP Poznań i około 160 km krajową A2 z prędkością 140-170, kolejne 100 km lokalnymi drogami poza miastem- średnia 11,82 lpg/100 km, czyli chyba ok. Mi pomógł mały serwis gazu mimo, że byłem przekonany, że filtry są niedawno wymieniane i powinny być czyste.
Ostatnio zmieniony przez 89mask 08-09-2013, 14:09, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
martinez_g 
Forumowicz

Auto: galant 2,5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Paź 2012
Posty: 100
Skąd: bytom
Wysłany: 08-09-2013, 14:08   

no normalne spalanie w trasie byłem w tamtym miesiącu w Niemczech trasa 3 osoby srednio 110-120 z klima 9.35 lpg
:D
_________________
martinez_g
 
 
89mask 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.5 v6-1998
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 41
Skąd: B-tów
Wysłany: 08-09-2013, 14:11   

Wydaje mi się, że na moje podwyższone spalanie mogły mieć też te wysokie temperatury i na nich klima uruchomiona, do tego miasto, korki.
 
 
martinez_g 
Forumowicz

Auto: galant 2,5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Paź 2012
Posty: 100
Skąd: bytom
Wysłany: 08-09-2013, 14:15   

spalnie z klima bedzie wieksze o 07-1,0 l możliwe, że przy upałach bedzie wiecej bo ciezko schlodzic auto do 18-20 stopni w 35 stopniowym upale

dodam jeszcze że niesparwny aku tez potrafi swoje zabrac z paliwa u mnie po wymianie aku okolo 1,5 litra mniej .
Po zakupie auta miałem spalanie w miescie 15,5 l gazu ale w zmiowych warunkach po wymianie aku i regeneracji wtryskiwaczy magic jet na dzień dzisiejszy spalanie w miescie mam okolo 11,5-12l lpg :!:
_________________
martinez_g
 
 
inds 
Nowy Forumowicz


Auto: Galant 2.0 2000
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Wrz 2012
Posty: 18
Skąd: Łódź
Wysłany: 08-09-2013, 14:25   

Akumulator ma aż taki wpływ na spalanie? hmm w sumie to zmienia postać rzeczy, bo po pierwsze mam za duże aku aż 75ah no i w dodatku jest to kompletne padło bo po 15 postoju z radiem potrafi paść ...
_________________
“Dojrzyj promyk słońca tam gdzie inni widzą tylko ciemność”


""Błędy też się dla mnie liczą. Nie wykreślam ich ani z życia, ani z pamięci. I nigdy nie winię za nie innych"
 
 
martinez_g 
Forumowicz

Auto: galant 2,5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Paź 2012
Posty: 100
Skąd: bytom
Wysłany: 08-09-2013, 14:33   

inds napisał/a:
Akumulator ma aż taki wpływ na spalanie? hmm w sumie to zmienia postać rzeczy, bo po pierwsze mam za duże aku aż 75ah no i w dodatku jest to kompletne padło bo po 15 postoju z radiem potrafi paść ...


ja mialem wczesniej 74ah i na ciepłym silniku palił normalnie ale jak postal 6-8 h to ledwo wałem krecił odpala co prawda ale z bieda po 10-15 sekundach
_________________
martinez_g
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.