Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[C52A 1.5] Problemy z silnikiem
Autor Wiadomość
jareckiente 
Forumowicz

Auto: Saab 9-3 2.0T SE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Kwi 2013
Posty: 36
Skąd: Świdnica
Wysłany: 19-08-2013, 13:02   [C52A 1.5] Problemy z silnikiem

Witam.
Ostatnio wymienialem uszczelniacze zaworowe w swoim misku i zaczely sie problemy. Co prawda auto przestalo palic olej ale mechanik w ramach bonusu ustawil mi luzy zaworowe. I od tamtej pory mam duze prleblemy z moca mojego auta. Zaczelo cos stukac w silniku (chyba zawory) ale po konsultacji z mechanikiem cos tam bylo wyrobione i dlatego stukaja ale w niczym to nie przeszkadza. Kiedy przekraczam 2.5 tys obrotow auto slabnie strasznie i w ogole nie chce przyspieszac. Sprint do setki zajmuje 18 sek... Wymieione zostaly:
- nowa kopulka i palec
-nowe swiece
- nowe kable wys. napiecia
- wymienione kondensatorki na ecu, sprwadzone sciezki
Problem nie zniknal :(
Ostatnio jechalem w daleka podroz (ponad 1000 km) i okolo 400 km stalo sie cos dziwnego. Przy zmianie biegu z 4 na 5 auto zgaslo... agle bez zadnego szarpiecia. Zjazd na pobocze i w ogole przerazenie w oczach ;P zakrecilem i odpalil od strzala... przejechalem kawalem i to samo sie stalo. Chwile poczekalem, odpalil i juz bez zadnego problemu ( chyba ze chodzi ze nie chce [przyspieszac) dojechalem do celu. Wiecie moze co to moze byc ?
Aha i to nie jest tak ze caly cas nie ma tej mocy. Czasami ladnie ciagnie do odciecia a czasami tylko wyje :(
Prosilbym o pomoc

Pozdrawiam Jarek
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24298
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 19-08-2013, 13:51   

jak ustawiał na zimnym silniku - a musiał, bo po wymienia uszczelniaczy silnik był zimny a zawory rozregulowane - to pewnie to
trzeba na gorącym zdjąć pokrywę i zrobić regulację jeszcze raz - jak najszybciej, póki się jeszcze nic nie wypaliło
 
 
jareckiente 
Forumowicz

Auto: Saab 9-3 2.0T SE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Kwi 2013
Posty: 36
Skąd: Świdnica
Wysłany: 19-08-2013, 14:13   

Jutro podjade do mechanika dopiero bo zaraz do pracy. I stad moze sie brac ten brak mocy ? Zle ustawione luzy zaworowe ?

edit:
Widzialem na Twojej stronie jak ustawic ten luz ale jest mala roznica ze moj samochod jest 12 zaworowy a ten ze zdjec jest 8. Jakie sie roznice wiesz moze ?
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24298
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 20-08-2013, 08:24   

różnica TYLKO taka, że regulujesz pary zaworów ssących a nie pojedyńczy zawór
 
 
ryba_84 
Forumowicz
ryba_84


Auto: colt 91' 1.8 Gti już 2.0Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 27 Sie 2006
Posty: 111
Skąd: Lublin
Wysłany: 21-08-2013, 08:58   

odchodząc od tematu zaworów które radze ustawić w miarę szybko, nie jest to trudne ani drogie jeśli nie robi się tego samemu, objawy ze spadkiem mocy jak przy zapchanym filtrze paliwa, wymiana nie zaszkodzi a koszt niewielki.
_________________

 
 
 
jareckiente 
Forumowicz

Auto: Saab 9-3 2.0T SE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Kwi 2013
Posty: 36
Skąd: Świdnica
Wysłany: 21-08-2013, 11:35   

Filtr paliwa byl wymieniony od razu, tak samo jak powietrza. Zapomnialem o tym napisac. A z regulacja mam taki problem, ze nie mam szczelinomierza;/ a po wizycie u mechanika i po uslyszeniu kosztu takiej uslugi ( 80 euro...) wole sam to zrobic.
Pozdrawiam
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24298
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 21-08-2013, 13:11   

80€ za coś, co MUSI! zrobić po wymianie uszczelniaczy? - bez sensu
 
 
jareckiente 
Forumowicz

Auto: Saab 9-3 2.0T SE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Kwi 2013
Posty: 36
Skąd: Świdnica
Wysłany: 21-08-2013, 13:41   

Nie uszczelniacze wymienialem jeszcze w Polsce. I tam poprstu ustawil to na zimnym silniku...

[ Dodano: 24-08-2013, 14:15 ]
Ok czesci zamowione z Polski. 5 dni trzeba czekac :P Profilaktyczie wymienie jeszcze filtr paliwa bo nie daje mi to spac w nocy :P
Pozdrawiam

[ Dodano: 31-08-2013, 13:08 ]
Dzisiaj wzialem sie za regulacje i zauwazylem ze mam zapadnietye 2 zawory ssace 3 cylindra i wydechowy 4. Oczywiscie igdzie sie luzy ie zgadzaja ;/ I pytanie mam co zrobic z tymi zapadnietymi ustawic na nich luz wlasciwy czy juz do wymiay wszystko ?:(
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.