Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[C62A 1.5] nakrętki kryte czy przelotowe????
Autor Wiadomość
smosen
[Usunięty]

Wysłany: 12-02-2007, 18:07   [C62A 1.5] nakrętki kryte czy przelotowe????

Witam,jestem na etapie szukania nakrętek do alufelg OZ w moim Lancerze i mam pytanie czy kupowac kryte czy przelotowe.Dodam,ze przelotowe sa tansze i czy oprocz wygladu sa miedzy nimi jakies istotne roznice,bo juz sam nie wiem??Poprzedni sezon letni przejezdzilem na tych alufelgach i nakretkach z oryginalnych felg stalowych i dowiedzialem sie pozniej u jednego"gumiarza" ,ze mam nieodpowiednie nakretki przez inny kat stozka i moge przez to zniszczyc felgi.Prosze o rady
Ostatnio zmieniony przez akbi 14-06-2007, 21:11, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
jarekft
[Usunięty]

Wysłany: 12-02-2007, 18:16   

Witam proponuje zajżeć na strone www.alcar.pl moim zdaniem zalozylbym kryte ladniej wygladaja i chronia gwint
 
 
smosen
[Usunięty]

Wysłany: 12-02-2007, 18:21   

Powiem szczerze,ze u mnie nakretki nie musza ladnie wygladac i chronic gwint,poniewaz mam je zakryte deklami ,wiec zanieczyszczenia sie nie dostaja.Czy oprocz tego sa jakies inne za i przeciw bo sklaniam sie bardziej na przeletowe ze wzgledu na cene.
 
 
jarekft
[Usunięty]

Wysłany: 12-02-2007, 19:46   

Więc tak dzwonilem do kolegi jest oponiarzem powiedział tak nieważne czy kryte czy nie ważne jest to aby były to nakrętki specjalne do alufelg zewzgledu na kąt storzka w stalowkach jest inny i moglby niedosc ze uszkodzic felge to jeszcze miałbys problemy z wywarzeniem kol a rodzaj nakretek to kwestia gustu poradzil rowniez aby przemyslec zakop specjalnych nakretek anty kradziezowych sa to specjalne nakretki ze specjalna koncowka pasujaca do danego rodzaju zakupionych nakretek
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24296
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 12-02-2007, 20:32   

ja sie przekonalem, ze nakretki kryte powoduja to, ze gwint tak nie zachodzi syfem i latwiej sie je odkreca - mam porownanie, bo w Colcie sa stalowe kola z nakretkami odkrytymi a w Galancie sa aluski z krytymi nakretkami
 
 
tomusn 
Mitsumaniak


Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy
Dołączył: 08 Maj 2005
Posty: 3974
Skąd: Żnin
Wysłany: 12-02-2007, 22:18   

Krzyzak napisał/a:
bo w Colcie sa stalowe kola z nakretkami odkrytymi

a gdzie kapselki?



_________________
Tomek
Colt :( Colt :| Colt :)
 
 
smosen
[Usunięty]

Wysłany: 13-02-2007, 08:31   

dzieki wam bardzo,kupie jednak nakretki przelotowe do tych alufelg bo sa prawie o polowe tansze.
 
 
slo_mo
[Usunięty]

Wysłany: 13-02-2007, 08:50   

smosen napisał/a:
dzieki wam bardzo,kupie jednak nakretki przelotowe do tych alufelg bo sa prawie o polowe tansze.


Twój wybór, ale gratów do auta nie kupuje sugerując się tylko i wyłącznie ceną.
 
 
smosen
[Usunięty]

Wysłany: 13-02-2007, 09:02   

ja nie kupuje gratow sugerujac sie tylko i wylacznie cena,1 producent produkuje 2 rodzaje nakretek o klasie twardosci 10.9,a skoro ma przelotowe tansze to na komplecie robi sie duza roznica.Na ich wygladzie mi nie zalezy i tym ze syf sie dostaje bo mnie tak jak przeczytales nie dotyczy bo mam dekle zakrywajace.Czytaj prosze to co inni pisza i nie wydawaj bezsensownych opini o ,,gratach''.
 
 
slo_mo
[Usunięty]

Wysłany: 13-02-2007, 09:13   

graty=rzeczy=części

Chyba mnie dobrze nie zrozumiałeś :wink:
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24296
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 13-02-2007, 09:16   

tomusn napisał/a:
a gdzie kapselki?

sa w stalowkach, ktore byly na Colcie - teraz mam kola z Galanta, wiec sa kolpaki pod ktore leci syf
zreszta - woda i sol dostana sie wszedzie, bo tak naprawde, to najgorszy jest ten rdzawy nalot na gwincie a nie samo bloto - te akurat latwo jest wyczyscic, a po rdzy to czasem az piszczy jak odkrecam nakretki...
 
 
smosen
[Usunięty]

Wysłany: 13-02-2007, 09:17   

dobrze zrozumialem,mowimy przecie o czesciach a nie samochodach,ale niewazne juz :)
 
 
Pieniek 
Mitsumaniak

Auto: Carisma DiD HP 2001
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 284
Skąd: Warszawa
Wysłany: 13-02-2007, 09:39   

miałaem kiedyś w Colcie GLXI 93r nakrętki kryte do fabrycznych stalówek. Na jednym z KJS-ów tak mi sie zapiekły, że na przedniej osi przy odkręcaniu urwało się 5 z 8 szpilek. Wulkanizator powiedział mi, ze jak sie takie nakrętki za mocno dociągnie to zagniatają one końcówkę gwintu na szpilce i są nie do odkręcenia. dlatego ja wolałbym przelotowe.
_________________
Pieniek
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.