CB RADIO |
Autor |
Wiadomość |
Student
Mitsumaniak
Auto: Avensis 1.8VVTi , 11r. Premium
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Cze 2005 Posty: 2986 Skąd: Marki
|
Wysłany: 18-05-2012, 08:04
|
|
|
Generalnie Mitsu tak ma.
W Carismie też na każdym radiu wentylator klimy siał na 5-esów. |
_________________ Avensis 1.8 T27 11r. 147KM Premium |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 18-05-2012, 08:46
|
|
|
Ja mam President Harry II ASC. Po pierwsze skręcam RF Gain ponieważ mam wrażenie, że jak jest na max-a to grube przestery są (może dobrze działa jak jest mega czysto w eterze i chcemy usłyszeć jakąś daleką transmisję). Wydaje mi się, że to taki przedwzmacniacz i nim trzeba wstępnie wyregulować, a dopiero potem regulować SQ trasa/miasto itd. Jak się go ustawi na pół lub trochę mniej (tak żeby na włączonym silniku szumy nie były widoczne na skali) to dużo łatwiej można było ustawić odpowiedni poziom SQ (dużo lepiej też wtedy działa ASC). Jak się bawiłem na menualnym SQ to najbardziej było słychać wycieraczki. Reszta czyli klima, wentylatory itd nie były problemem. |
|
|
|
 |
damianeq87
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer Sedan 1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Cze 2011 Posty: 11 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 07-08-2012, 21:49
|
|
|
Dziś zakupiłem cb radio President Truman i antene Sirio Ml-145, ma ktoś taki zestaw albo podobny w CY3A 1.8 ?? Jak z zakłóceniami ? |
|
|
|
 |
szuwar
Mitsumaniak

Auto: Wiking
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Kwi 2011 Posty: 2655 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 08-08-2012, 08:43
|
|
|
sportowy napisał/a: | Faktycznie ten typ tak ma a tak na marginesie
Yosan to dobre radyjko. |
potwierdzam, miałem CARI i tylko YOSAN eliminował większość zakłóceń - aczkolwiek nie wszystkie teraz w galancie jest lepiej ale zawsze jakiś delikatny jakby pisk wydaje - dodać należy, że akceptowalnie. |
_________________ VOLVO S80 T6 AWD |
|
|
|
 |
seba77
Mitsumaniak www.cb-Polska.pl

Auto: Galant 99r. 2.5 V6 A/T Tip.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Mar 2007 Posty: 533 Skąd: Kostrzyn Nad Odrą
|
Wysłany: 15-08-2012, 17:26
|
|
|
W zmniejszeniu zakłóceń pomaga podłączenie Cb bezpośrednio pod aku i oczywiście dobre zestrojenie ;p |
_________________ Klub CB-Polska: Charlie Brawo 034 op Sebastian
cb-radio KPO-DX5000 +SADELTA ME-3 +ss1200
USB 26.425 AM 27.180 |
|
|
|
 |
mjsystem
Forumowicz
Auto: ...
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sie 2010 Posty: 11637 Skąd: ...
|
Wysłany: 10-11-2012, 08:00
|
|
|
No to i ja dołączam do rodziny mobilek. President Teddy ASC, antena Sirio ML 145.
Zakłóceń nie mam wcale, koszt 430zł brutto z zestrojeniem.
Czarny lancer SB na drogach Śląska i Zagłębia.
Do zobaczenia. |
|
|
|
 |
Olivia
Forumowicz Pod nickiem
Auto: psujący się
Kraj/Country: Kuba
Dołączyła: 28 Mar 2009 Posty: 1297 Skąd: Cisów
|
Wysłany: 11-11-2012, 18:44
|
|
|
Produkty Yosana nie należą do najlepszych wbrew temu co tutaj piszecie. Tak naprawdę nie ma jednego producenta który byłby najlepszy. Jest tak że modele premium biją na głowę modele budżetowe.
I niestety, prawda jest taka że np. Sunker Elite Four jest lepszy niżeli President Harry 2 czy nawet 3 ASC. Posiada większą ilość filtrów przeciwzakłóceniowych . Mankamentem radyjek typu premium są ich wymiary. To wszystko CB radia powyżej 1 DIN.
Prawda jest taka że w prostokącie o wymiarach mniejsze niż zeszytu A5 nie zmieścimy za rozsądne pieniądze urządzeń które mieszczą się w wymiarze 17 x 25 x 8 cm.
Sama zaczynałam od Alana z programu Vitay + Sirio ML-145.
Później był Harry 2. Następnie Yosan Turbo.
Teraz korzystam z Unidena PC78XL i Inteka HR5500. Non stop z tą samą anteną. Wg. mnie doszłam w tym względzie do ideału |
_________________ Niebiańska robota |
|
|
|
 |
elektryk
Forumowicz
Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Sie 2008 Posty: 2082 Skąd: z ...
|
Wysłany: 11-11-2012, 21:29
|
|
|
Olivia napisał/a: | Jest tak że modele premium biją na głowę modele budżetowe. | A czym się różni model premium od budżetowego? IMHO z reguły zbędnymi gadżetami, używam radia niby klasy premium a 3/4 z funkcji nie włączałem od momentu zakupu. Różnicy w odbiorze są niewielkie, no może lepsze radio lepiej zbiera i co chwile squelcz odblokowuje i słychać jakieś kociokwiki z eteru.
Olivia napisał/a: | Mankamentem radyjek typu premium są ich wymiary. To wszystko CB radia powyżej 1 DIN. Prawda jest taka że w prostokącie o wymiarach mniejsze niż zeszytu A5 nie zmieścimy za rozsądne pieniądze urządzeń które mieszczą się w wymiarze 17 x 25 x 8 cm. | Rozmiar osobiście dla mnie nie jest kryterium, chętnie bym chciał duże radio z małą ilością dużych gałek i przycisków z dużym ładnym wyświetlaczem. President Herbert, Uniden PC78XL i Intek HR5500, odpadają. |
|
|
|
 |
mlun
Mitsumaniak Fanatic of GDI

Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2834 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 13-11-2012, 23:53
|
|
|
Olivia, w tej cenie akurat yosan jest najlepszy. Porównując inną półkę faktycznie są lepsze radia. |
_________________ Carisma 1,8 GDI Honda Accord VII 2.0 |
|
|
|
 |
Batmanikus
Mitsumaniak CHORY ALE NATCHNIONY

Auto: Galant VIII / C5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sie 2013 Posty: 530 Skąd: Trzcianka
|
Wysłany: 30-08-2013, 16:19
|
|
|
Okej. I przyszła pora na mnie.
Obecnie w Oplu mam antenę w dziurce a w dziurce jest Sirio Turbo 1000, radio tti 881. Opla chcę sprzedać razem z tym zestawem.
Do Carismy postanowiłem zaszaleć i kupić radio Harry III, antenę zaś chcę zamontować na uchwyt w klapie bagażnika (nie chcę się pozbywać anteny dachowej do radia)
I teraz pytania... Który uchwyt? http://allegro.pl/listing...=category-16628 , a może jakiś inny?
Jaka do tego będzie najlepsza antena? Zaznaczam, że ma mieć do około 120 cm długości. A może wyjąć z dachu to moje Turbo? Tylko co w tedy z dziurą w dachu Vectry? |
_________________ www.mOTO-batman.pl - moje przygody nie tylko z motocyklem
Mitsubishi Galant VIII 2.0 LPG (2017-...)
Citroen C5 X Break 2.0 LPG (2016-...)
Chrysler Neon II 2.0 SE LPG (2015-2018)
VW Polo II Coupe LPG (2015-2015†)
Mitsubishi Carisma II 1.6 LPG (2013-2016)
Yamaha TDM 900 (2011-2018 :[ )
Yamaha XJ 600 N (2009-2011)
Opel Vectra A 1.6 (2008-...)
Jawa TS 350 (2008-2009) |
|
|
|
 |
mlun
Mitsumaniak Fanatic of GDI

Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2834 Skąd: Otwock
|
|
|
|
 |
mjsystem
Forumowicz
Auto: ...
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sie 2010 Posty: 11637 Skąd: ...
|
Wysłany: 31-08-2013, 07:07
|
|
|
Ja mam ml 145. Jest niezawodna. jedyna wadą to fakt, że trzeba odkręcić przy wjeździe do podziemnych parkingów... |
|
|
|
 |
Batmanikus
Mitsumaniak CHORY ALE NATCHNIONY

Auto: Galant VIII / C5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sie 2013 Posty: 530 Skąd: Trzcianka
|
Wysłany: 31-08-2013, 09:31
|
|
|
Chyba zostanę przy Sirio bo nic ciekawego przy tej długości nie widzę. Tylko ciągle się zastanawiam czy montować do uchwytu w klapie czy wiercić dach...
Czy w Carismie (bo na przykład w L200 tak) po zdjęciu środkowego światełka na podsufitce jest od razu dostęp do gołego dachu? To by pewne kwestie ułatwiało |
_________________ www.mOTO-batman.pl - moje przygody nie tylko z motocyklem
Mitsubishi Galant VIII 2.0 LPG (2017-...)
Citroen C5 X Break 2.0 LPG (2016-...)
Chrysler Neon II 2.0 SE LPG (2015-2018)
VW Polo II Coupe LPG (2015-2015†)
Mitsubishi Carisma II 1.6 LPG (2013-2016)
Yamaha TDM 900 (2011-2018 :[ )
Yamaha XJ 600 N (2009-2011)
Opel Vectra A 1.6 (2008-...)
Jawa TS 350 (2008-2009) |
|
|
|
 |
|