Nowy salon Mitsubishi w Warszawie |
Autor |
Wiadomość |
BRUNNER
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Lancer SB
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Wrz 2011 Posty: 137 Skąd: Polska
|
Wysłany: 23-03-2012, 16:19
|
|
|
Prędzej bym auto zmienił, albo dotąd naciskał na ASO, aż by zrobili auto albo wymienili na nowe
Podobno serwis GT jest bardzo dobry... |
|
|
|
 |
sla
Forumowicz

Auto: Inne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 27 Mar 2005 Posty: 2882 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 23-03-2012, 23:31
|
|
|
Nie wiem czy lepszy od innych, ale na pewno bardzo drogi. Przynajmniej tak było kiedyś. |
|
|
|
 |
Jackie
Mitsumaniak Dealer Mitsumaniak

Auto: Eclipse Cross PHEV
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 3599 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 24-03-2012, 09:53
|
|
|
BRUNNER napisał/a: | Podobno serwis GT jest bardzo dobry... |
To prawda - ma dobrą opinię.
Pozdrawiam |
_________________ Jackie
Evolution never ends...
http://wybieramaso.pl/ |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 24-03-2012, 11:49
|
|
|
BRUNNER napisał/a: | Podobno serwis GT jest bardzo dobry. |
Jackie, nie u wszystkich
Ostatnio (gurdzień '01) z błachym problemem (zakodowanie immo w Carismie GDi) zostałem odesłany na drzewo.....i skasowany oczywiście jak za mokre zborze....
[ Dodano: 24-03-2012, 11:53 ]
PS. nota bene serwis Japan Motors od razu powiedział uczciwie "nie damy rady" |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
Siro
Nowy Forumowicz
Auto: O3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lip 2013 Posty: 4 Skąd: Łomianki
|
Wysłany: 30-08-2013, 17:49
|
|
|
Aby odgrzać temat i wyrazić opinię na temat dealera, chciałem bardzo pochwalić salon JP na Toruńskiej za sprawną i w pełni uczciwą oraz profesjonalną obsługę przy zakupie samochodu.
Zarówno auto jak i kwestie związane z ubezpieczeniem przedstawione i przeprowadzone jasno, klarownie i co najważniejsze z nastawieniem do klienta i jego potrzeb.
Samochód kupiony, ubezpieczony i liczę na to że obsługa posprzedażowa i serwisowa będzie na równie wysokim i satysfakcjonującym poziomie. |
|
|
|
 |
norel
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Lancer
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Maj 2013 Posty: 9 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 02-09-2013, 16:15
|
|
|
BRUNNER napisał/a: | Prędzej bym auto zmienił, albo dotąd naciskał na ASO, aż by zrobili auto albo wymienili na nowe
Podobno serwis GT jest bardzo dobry... |
Próbowałem podejść po nich trzy razy ( w końcu do trzech razy sztuka) i póki co nie mogę się pozytywnie wyrazić o serwisie Auto GT.
Za pierwszym razem nie rozwiązali problemu z moim autoalarmem - co więcej nawet nie chcieli podejść i obaczyć w szczególe co i jak i zostawili mnie z niczym. (w Japan Motors bez problemu udało się podejść i rozwiązać błahy problem w 2 minuty)
Za drugim razem pan z rozbrajającą szczerością powiedział że nie sprzeda mi płynu chłodzącego bo mają w beczkach i nie mają jak przelać, a żeby uzupełnić to trzeba wykupić usługę w serwisie, umówić się, poczekać etc., co wiadomo kosztuje czas i niemałe pieniądze.
Za trzecim razem diagnoza usterki zamiast 2h zajęła ponad 7h i wykazała astronomiczny koszt naprawy. Na moją prośbę by otrzymać wydruk z komputera ukazujący usterkę, skoro zapłaciłem już za diagnostykę MUT, w odpowiedzi dostałem nic nie mówiący zrzut ekranu z programu.
Póki co, szukam więc alternatywnego ASO. |
|
|
|
 |
|