Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Nowy salon Mitsubishi w Warszawie
Autor Wiadomość
BRUNNER 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Lancer SB
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Wrz 2011
Posty: 137
Skąd: Polska
Wysłany: 23-03-2012, 16:19   

Prędzej bym auto zmienił, albo dotąd naciskał na ASO, aż by zrobili auto albo wymienili na nowe ;)
Podobno serwis GT jest bardzo dobry...
 
 
sla 
Forumowicz


Auto: Inne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 27 Mar 2005
Posty: 2882
Skąd: Warszawa
Wysłany: 23-03-2012, 23:31   

Nie wiem czy lepszy od innych, ale na pewno bardzo drogi. Przynajmniej tak było kiedyś.
 
 
Jackie 
Mitsumaniak
Dealer Mitsumaniak


Auto: Eclipse Cross PHEV
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 3599
Skąd: Białystok
Wysłany: 24-03-2012, 09:53   

BRUNNER napisał/a:
Podobno serwis GT jest bardzo dobry...

To prawda - ma dobrą opinię.
Pozdrawiam
_________________
Jackie
Evolution never ends...
http://wybieramaso.pl/
 
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 24-03-2012, 11:49   

BRUNNER napisał/a:
Podobno serwis GT jest bardzo dobry.


Jackie, nie u wszystkich ;)

Ostatnio (gurdzień '01) z błachym problemem (zakodowanie immo w Carismie GDi) zostałem odesłany na drzewo.....i skasowany oczywiście jak za mokre zborze....

[ Dodano: 24-03-2012, 11:53 ]
PS. nota bene serwis Japan Motors od razu powiedział uczciwie "nie damy rady"
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Siro 
Nowy Forumowicz

Auto: O3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lip 2013
Posty: 4
Skąd: Łomianki
Wysłany: 30-08-2013, 17:49   

Aby odgrzać temat i wyrazić opinię na temat dealera, chciałem bardzo pochwalić salon JP na Toruńskiej za sprawną i w pełni uczciwą oraz profesjonalną obsługę przy zakupie samochodu.

Zarówno auto jak i kwestie związane z ubezpieczeniem przedstawione i przeprowadzone jasno, klarownie i co najważniejsze z nastawieniem do klienta i jego potrzeb.

Samochód kupiony, ubezpieczony i liczę na to że obsługa posprzedażowa i serwisowa będzie na równie wysokim i satysfakcjonującym poziomie. :)
 
 
norel 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Maj 2013
Posty: 9
Skąd: Warszawa
Wysłany: 02-09-2013, 16:15   

BRUNNER napisał/a:
Prędzej bym auto zmienił, albo dotąd naciskał na ASO, aż by zrobili auto albo wymienili na nowe ;)
Podobno serwis GT jest bardzo dobry...


Próbowałem podejść po nich trzy razy ( w końcu do trzech razy sztuka) i póki co nie mogę się pozytywnie wyrazić o serwisie Auto GT.

Za pierwszym razem nie rozwiązali problemu z moim autoalarmem - co więcej nawet nie chcieli podejść i obaczyć w szczególe co i jak i zostawili mnie z niczym. (w Japan Motors bez problemu udało się podejść i rozwiązać błahy problem w 2 minuty)
Za drugim razem pan z rozbrajającą szczerością powiedział że nie sprzeda mi płynu chłodzącego bo mają w beczkach i nie mają jak przelać, a żeby uzupełnić to trzeba wykupić usługę w serwisie, umówić się, poczekać etc., co wiadomo kosztuje czas i niemałe pieniądze.
Za trzecim razem diagnoza usterki zamiast 2h zajęła ponad 7h i wykazała astronomiczny koszt naprawy. Na moją prośbę by otrzymać wydruk z komputera ukazujący usterkę, skoro zapłaciłem już za diagnostykę MUT, w odpowiedzi dostałem nic nie mówiący zrzut ekranu z programu.

Póki co, szukam więc alternatywnego ASO.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.